CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Denny schreef:Trend micro voerboot. Bevalt super goed! Sommige mensen hebben er klacht over wat ik niet snap tot dusver super goed bootje! geef ons maar een beoordeling over een jaar dan want kan je volgens mij nog niet zeggen als je hem net hebt
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
tom de maat schreef:Denny schreef:Trend micro voerboot. Bevalt super goed! Sommige mensen hebben er klacht over wat ik niet snap tot dusver super goed bootje! geef ons maar een beoordeling over een jaar dan want kan je volgens mij nog niet zeggen als je hem net hebt hij zegt toch 'tot dusver' |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
nieuwe lijn ( huh alweer? ja alweer heb andere molens ) en een 3de pouch voor me hengel een zakje knikkers |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
wat spulletjes voor het cf systeem 6 keer atomic lood korda spare inserts korda quicklink extra small shocking beads van pb elastiek is besteld en komt vrijdag binnen. duur systeem ik was 35 eu kwijt voor dit beetje |
|
|
|
|
nieuwe rollerwheels voor in me piepers ) paars ) en me piepers liggen bij de electronica zaak waar dr paarse leds in worden gemonteerd |
|
|
|
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
OOOOOOOOOOOOOOOOOOO moooooooi |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
ja toch! en is een keer wat anders. ben wel een beetje uitgekeken op dat blauwe! en dat voor nog geen 5 euro per pieper haha |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
4 pakjes free-fall double loop leader. inline lood wartels quick change |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Gisteren nieuwe type Dreamcatcher met dieptemeter opgehaald |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
ik ga dinsdag naar de winkel en neem mee
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
Ron van Houtum schreef:Gisteren nieuwe type Dreamcatcher met dieptemeter opgehaald Foto's?
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 6-8-2011(UTC) Berichten: 26
|
Liep gisteren toevallig even binnen bij Sander's in Maarssen, bleek dat ze 20% korting hadden op het gehele assortiment! Ik kon me natuurlijk niet inhouden en heb een mooie veelzijdige hengel + molen gehaald voor het vissen met de pen en method feeder. Shimano Vengeance Barbel Classic 1.50lb rod met een Shimano Sahara 2500FD molen. Daarnaast nog een zak groundbait, zak 4,5mm pellets en 2 karperpennetjes. |
Vissen is net als marketing; je moet op het juiste moment, op de juiste plek met het juiste aas zijn! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Nicolaas schreef:Liep gisteren toevallig even binnen bij Sander's in Maarssen, bleek dat ze 20% korting hadden op het gehele assortiment! Ik kon me natuurlijk niet inhouden en heb een mooie veelzijdige hengel + molen gehaald voor het vissen met de pen en method feeder. Shimano Vengeance Barbel Classic 1.50lb rod met een Shimano Sahara 2500FD molen. Daarnaast nog een zak groundbait, zak 4,5mm pellets en 2 karperpennetjes. :-" :-" :-({|= :-({|= :-" Sorry, kon het niet laten. wat wil je met zo'n dijk van een zaak in randje Utreg. De service die Sander biedt is vele malen groter dan in die toko in Maarssen |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
|
zit nog een top zaak in Utrecht |
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:zit nog een top zaak in Utrecht Vertel Ron, welke mis ik? Ik bedoelde Hengelsport Utrecht Natuurlijk. Bewerkt door de gebruiker zondag 28 augustus 2011 22:24:40(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
owh ok
snapte deze zin alleen niet
De service die Sander biedt is vele malen groter dan in die toko in Maarssen |
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:owh ok
snapte deze zin alleen niet
De service die Sander biedt is vele malen groter dan in die toko in Maarssen Sorry, Sander (Sander van Kooten) van Hengelsport Utrecht is (naar mijn mening) vele malen beter in het verlenen van advies en service dan Sander's in Maarssen. Lastig he, als je naam op de ene toko staat en je daarna een nieuwe winkel gaat beginnen. |
|
|
|
|
Leroy86 schreef:Ron van Houtum schreef:Gisteren nieuwe type Dreamcatcher met dieptemeter opgehaald Foto's? Nu kan heel de bovenkant ervan af De bakken blijven zitten ook zitten hier automatische bakken op Hier bedoel ik mee dat als je de knuppel naar rechts houd gaat de bak open en laat je hem los gaat die automatisch dicht Binnenkort word het veranderd naar regelbare voerbakken |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.