CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
hier dan een foto van de visauto whehe |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
En hij is nog camo-groen ook!! Heb je hem gekocht????? |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
jep. dus binnenkort ff bakkie doen timmieeeee |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
En de blauwe-enveloppenbridage dan Lodewijk? Neem aan dat je dat op een visvriendelijke manier hebt kunnen regelen? |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
|
jep. heb het 1 en ander kunnen regelen met verkoop van een aantal dingen en bij de bank met ideeen had de auto al voor al dat gezeur en aangezien ik altijd zat te eikelen met vervoer wou ik koste wat het kost die auto behouden. uiteindelijk is dus alles weer op zijn pootjes terrecht gekomen |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Mooi Kerel
Morgen ga ik naar de winkel en ga een setje Wubs halen
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Mark T schreef:Ik ging naar Markerworld en bracht mee: 2 mooie Illuminated Swingers in een mooie bescherm box.
Erwin bedankt (ook voor de koffie) Graag gedaan Mark en veel plezier ermee. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
3x seetje van 2 nieuwe loodjes van PB voor safetyrig(vissen) |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
o ja had gisteren ook nog 40 stuks korda wartellood van 120 en 140 voor €35 eurie |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
set solar 3rod buzzerbars wat onderlijn materiaal weegstok en 4 atts piepers met sounderbox echt wat een kleine dingen |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
|
kroon schreef:set solar 3rod buzzerbars wat onderlijn materiaal weegstok en 4 atts piepers met sounderbox echt wat een kleine dingen Dat zijn ze zeker Ik heb ze ook gehad maar op gegeven moment begon het mijn te irriteren dat je geen geluid uit de piepers had Ik heb nu deze aangeschaft ook net zo klein wil alleen nog eens proberen of er ook die wieltjes inpassen van de atts zitten nu 2 magneetjes in wil er 4 |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
ziet er leuk uit ron, maar hoeveel kost zon setje (als ik vragen mag) want die ontvanger ziet er niet al te goedkoop uit |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
Valt reuze mee
Betaalde €230 |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Vind ze der ook wel mooi uitzien! Had een jaar geleden ook de kans om deze te kopen, maar ben toch maar voor de Polyphonics gegaan. Als je ze al een paar keer gebruikt hebt, kan je dan een review maken? Ben wel eens benieuwd naar de kwaliteit en de werking van heel het systeem enzo. |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
zal ik doen Mp3 geluiden zal ik niet gebruiken heb wel delkim en fox geluiden geïnstalleerd en even ingesteld per pieper als je beet krijgt heb je eerst 2 sec de normale piep geluid dan springt die over naar de mp3 stand sounderbox maakt niet het zelfde geluid als de pieper bv run op de pieper is om de sec een piep dus geen fluittoon.
|
|
|
|
|
weet je ook waar we de rolletjes met 4 of meer magneten kunnen bestellen |
gr paul |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gr paul |
|
|
|
|
ik vind het juist fijn geen geluid uit de piepers en heb de delkims ook nog en vind het super dat ik ze ook onder water ken zetten ivm waterhoogte en niet bang hoef te zijn dat ze om vallen in het water |
gr paul |
|
|
|
|
jaja ivm met waterhoogte hahaha 3de hengel verstoppen he
zoals ze laten zien op yooutube zijn de mijne ook 100€ waterdicht en kan zelfs met een auto overheen rijden hahahaha
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.