40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Toine schreef:Het is wel jammer dat 't bootje niet terugkomt als die het signaal kwijtraakt. in de beschrijving staat dat hij dat dus wel degelijk doet:-" gr Erik |
groet erik |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Diesel, 2 keer was ik hem kwijt en moest gaan lopen om te proberen het signaal over te brengen. Als het anders is hoor ik het graag. Ik heb nog steeds geen NL handleiding. Jij? Dan zou ik deze graag van je hebben. |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
|
Die hoort er wel gewoon bij te zitten.( Engels)
Even vragen aan de winkel waar je hem hebt gekocht. Mocht dat niet lukken wil ik er wel een kopietje van maken. Staat ook in hoe je qua volgorde te werk moet gaan met aan en uit zetten om STORINGEN te voorkomen.
Maar nogmaals,de handleiding hoort erbij te zitten.
Vr Gr Erik |
groet erik |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 28-2-2010(UTC) Berichten: 31
|
Ik kreeg in de winkel gewoon de Nederlandse handleiding mee (bij van de Ven in Dordrecht) |
Een dag niet gevist,is een dag niet geleefd |
|
|
|
|
Diesel of Gert, mail deze svp naar mij, daar zou ik jullie dankbaar voor zijn omdat ik daar al lang naar zoek. [email protected] |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
|
Wil het je wel opsturen. Alleen vertrek straks naar Frankrijk dus vandaag zal het er niet meer van komen.
pm je gegevens maar dan stuur ik hem naar je toe. Heb geen scanner dus zal via de post moeten.
Gr Erik |
groet erik |
|
|
|
|
Erik, pm heb je. Bedankt en fijne vakantie |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
|
Gert bedankt. Ik ben er blij mee. Erik, zoals je ziet is het niet meer nodig. In ieder geval: ook bedankt. |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
me vis maat heb der een goed ding maar voor 300 eu haal je een zodiac best is allebij hebbe\ |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
|
@Toine, Als er weer eens wedstrijden zijn in Den Bosch laat het me dan ff weten !!!! Miss kan ik dan ook eens meedoen.
Grtzz Gert |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
@carpteamzhz
waar kom jij aan een zodiac voor 300 euro dan??
lijkt me wel interessant,die van mij was 2dehands nogal een stukje duurder dus.... |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
|
gertdewaal schreef:@Toine, Als er weer eens wedstrijden zijn in Den Bosch laat het me dan ff weten !!!! Miss kan ik dan ook eens meedoen.
Grtzz Gert Gert, Dat zijn veelal wedstrijden van de vereniging(en) uit. Tref ik iets met vrije inschrijvingen dan laat ik het je weten. |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
|
@Toine,
En heb je hem gekregen? Heb je er wat aan? |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
bij de praxis van dan z ray 300 series me vismaat die die trend micro heeft gekocht heeft die zodiac vorige vrijdag gekocht goed ding en makkelijk mee te nemen in een tas kan tot 5 pk aan ik heb zelf een nieuwe zodiac met 5 pk 4 takt voor 1350 gekocht de boot was 275 maar dat was een vrienden prijs van een handelaar hier van het dorp is niet de z ray maar een ander Bewerkt door de gebruiker dinsdag 12 juli 2011 19:21:06(UTC)
| Reden: Niet aangegeven carpteamzhz heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
|
gertdewaal schreef:@Toine,
En heb je hem gekregen? Heb je er wat aan? Gert, ik heb er zeker iets aan. ik ben er blij mee. Dank je! |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
|
Toine schreef:Gert bedankt. Ik ben er blij mee. Erik, zoals je ziet is het niet meer nodig. In ieder geval: ook bedankt. Heb het gelezen. Veel plezier ervan! gr Erik |
groet erik |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 5-8-2011(UTC) Berichten: 7
|
Vandaag ook de boot gekocht er zat helaas alleen geen handleiding bij, zou iemamd mij daar aan kunnen helpen. Durf er bijna niet me te varen omdat ik nu niet kan zien wanneer de accu op is tenminste weet niet hoe ik daar achter ga komen. Vanmiddag wel al een stukje mee gevaren en bevalt goed heb trouwens geen last van vocht/condens bij de accu zoals eerder beschreven op het forum. Zaterdag tot zondag een nachtje pakken zal daarna nog wel even mijn review posten
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
hier ook een gekocht en tot nu toe zonder problemen. vraagje over de eerste keer de batterijen opladen: de handelaar waar ik deze kocht zei dat ik de batterijen voor de eerste keer best 24u oplaad, is dit juist? want na 5mn brandde het groen lichtje al van de oplader |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 26-6-2011(UTC) Berichten: 23
|
chiele schreef:hier ook een gekocht en tot nu toe zonder problemen. vraagje over de eerste keer de batterijen opladen: de handelaar waar ik deze kocht zei dat ik de batterijen voor de eerste keer best 24u oplaad, is dit juist? want na 5mn brandde het groen lichtje al van de oplader Ik had het zelfde, na 5 minuten lampje groen...Heb hem maar laten zitten al had ik niet echt het idee dat er nog wat gebeude. Verder trouwens afgelopen weekend uitgebreid kunnen testen in Frankrijk en moet zeggen dat ik wel positief ben. Al vind ik het afstellen om rechtdoor te varen erg moeizaam. Je kan aan het metertje linksboven op de ab. draaien maar echt lekker heb ik hem niet gekregen. Dus ik moest blijven bijsturen. Accu's vind ik echt lang meegaan denk dat ik omgeveer 15 keer een hengel heb uitgevaren voordat de lampjes gingen knipperen.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Dat schijn je altijd met een accu te moeten doen. Per ampère moet je een uur laden wanneer je hem voor de eerste keer oplaad. Dit is beter voor de levensduur van de accu.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.