logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

9 Pagina's«<45678>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
jackolis  
#101 Gepost : dinsdag 19 april 2011 11:19:21(UTC)
jackolis


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 2-8-2010(UTC)
Berichten: 5

Soul bait solutions voerboot

Voor de mensen die van klein en compact houden kan ik jullie de boot van soul bait solutions aanraden. Dit is een goede prijs/kwaliteit boot. Zeer compleet geleverd en beter als de trend micro. De soul heeft een dubbele schroef waardoor de boot zeer goed stuurd.
Ik heb hem op de visma bij de heren van http://www.baitboats-rotterdam.nl/ gekocht. Aangezien ik in Limburg woon en Rotterdam niet om de hoek ligt had ik na aanschaf wat twijfels of het wel zo verstandig was.
Maar de mannen van baitboats Rotterdam leveren perfecte service niets is hun teveel of je nu belt of een mail stuurt je krijgt snel en professioneel antwoord. Bij mij waren ze vergeten een lader voor de fishfinder mee te sturen maar na 1 telefoontje (zonder moeilijk te doen) kreeg ik 2 dagen later via de post de lader, ik kreeg er zelfs een zaklamp bij.
Dus echt een aanrader!

Mister X  
#102 Gepost : dinsdag 19 april 2011 11:27:51(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Wil de Soul bait solutions voerboot als tussen stap kopen zou je misschien een review
kunnen maken? Met een filmpje van de boot op het water paar foto's zijn altijd welkom.
Je kan zo weinig over de boor vinden op het internet los van verkoop punten bedankt Knipoog

steef zenden  
#103 Gepost : dinsdag 19 april 2011 11:31:53(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

Heb de Soul voerboot een goede testsessie gegeven en wat foto' s gemaakt.....
Maak binnenkort een verslag hiervan....
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

promise2die4  
#104 Gepost : maandag 25 april 2011 11:07:02(UTC)
promise2die4


10 ponder

Lid sinds: 13-4-2011(UTC)
Berichten: 84

Wil Nietheel lullig doen, maar het gaat hier om een trend micro en het lijkt erop dat je de soul boot aan ons wil verkopen...

zou je de review die je wil maken wel in een eigen topic willen plaatsen is wel zo duidelijkk want het is een andere boot dan waar dit topic over gaat Knipoog

Maar toch nog even ver die soul boot.. dat is gewoon die ultimate cruiser mini 100% kopie en die ultimates zijn echt niet de bootjes die je in je bezit wil hebben. Heb er zelf 1 gehad en geloof me ze zijn het niet waard..

en daarbij zijn ze 150 euro duurder dan de trend en dat is voro veel mensen een hoop centjes..

maar oed weer on topic..

de trend doet zoals ik in mijn review al zei.. wat hij moet doen en is een boot voor mensen die het simpel willen houden een geschikt apparaat waar je veel plezier van kan hebben.... En daarbij mocht er iets kapot gaan aan de elektra dan kan je dat zo repareren en desnoods bij een speciaalzaak en dat hoeft ook gelukkig dan niet zo duur te zijn..

gr
david_deman  
#105 Gepost : donderdag 28 april 2011 12:50:04(UTC)
david_deman


15 ponder

Lid sinds: 28-1-2011(UTC)
Berichten: 182

Na enkele negatieve reactie's gelezen te hebben op het www heb ik dan gisteren maar besloten om een Procat voerbootje aan te schaffen. Breede lach
mijn fotografie facebook-pagina: https://www.facebook.com/ddphotography99

Of voeg mezelf toe: https://www.facebook.com/david.dem.7
Toine  
#106 Gepost : donderdag 28 april 2011 17:57:44(UTC)
Toine


20 ponder

Lid sinds: 12-1-2011(UTC)
Berichten: 333

Bedankjes: 2 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
David_deman, Waar heb je die gelezen? Tot op vandaag bevalt die mij nog goed maar ook negatieve berichten zie ik graagKnipoog
Het is zoals het is.
david_deman  
#107 Gepost : vrijdag 29 april 2011 11:33:37(UTC)
david_deman


15 ponder

Lid sinds: 28-1-2011(UTC)
Berichten: 182

Op alle fora lees ik dat hij veel te traag vaart, dus dat zal wel zo zijn denk ik.
En laatst las ik een negatieve ervaring op Carpzone.be:

jep ik heb dit bootje ook.
ben er niet tevreden over soms maakt hij geen contact en vaart hij gewoon zijn eigen weg leuk hoor!
na het kastje af te zetten en terug op maakt hij soms weer contact en kan je verder varen na 50 m uit kant verlies je alle controle.
heb al alles geprobeerd maar heb niets dan last met dit bootje! ik was aan het voeren en men en 1 van de twee kleppen die open gaan is gelost en in het water gekomen.
mijn menig koop deze rommel niet geef iets meer geld aan een deftig bootje waar je plezier van hebt.
alle min punten op een rij
- vaart super traag
-de voorste leds geven bijna geen licht (in de donker zie je niets)
-lampen voor aan werken alleen als je vooruit vaart
-ze zeggen dat hij 500 meter bereik heeft echt belachelijk voor zo een klein bootje da je al op 50 meter bijna niet meer zie varen . ( en na 20 a 30 meter verlies je soms de controle over deze nest )
-voer luiken zijn zeer slechte en vallen er bij het voeren soms af.
en zo voort

de goede punten
-hij is klein
voor de rest weet ik er geen



gewoon weer een rommel voer boot waar ze in boekjes en reclame bladen veel goed en love over praten maar hij is het zeker iet waard .
1 woord micronest


Daarom heb ik er mij maar niet aan gewaagd. De boot is nog niet lang uit en infeite, moeten de echte kwaaltjes nog uitkomen. Het lijkt me logisch dat hij bij de eerste proefvaarten goed werkt, maar is dat ook zo bij intensief testen?

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 29 april 2011 11:36:24(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

mijn fotografie facebook-pagina: https://www.facebook.com/ddphotography99

Of voeg mezelf toe: https://www.facebook.com/david.dem.7
Mister X  
#108 Gepost : vrijdag 29 april 2011 11:56:49(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Tijdje geleden de boot in actie gezien het 50 meter verhaal kan ik mij wel in vinden,
hij moest met handzender in de lucht varen om maar berijk te krijgen. Mijn mening een
futaba digitale handzender lost dit probleem op. Bij aankomst bij het water was er toen
behoorlijk veel mist ok, net als een piraten schip verdween hij met de buit in de mist.
De controle van de boot tijdens & naar de mist was niet optimaal, 500 meter lijkt mij
bijna niet haalbaar misschien bij uitstekende weersomstandigheden. Vindt de verlichting
ook niet fijn gezien de prijs klasse geven bootjes van ultimate veel meer licht. Kortom
het verhaal (beklacht) klink mij bekend in de oren. Dat is ook de reden voor een soul
of verder sparen voor en boot met futaba digitale handzender met graupner onderdelen Knipoog

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 29 april 2011 11:58:56(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Toine  
#109 Gepost : vrijdag 29 april 2011 23:46:06(UTC)
Toine


20 ponder

Lid sinds: 12-1-2011(UTC)
Berichten: 333

Bedankjes: 2 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
David en Jowan, het is ook goed om een keer de min-punten te lezen. 500 meter, wat moet ik daar mee? Zoveel snoer zit niet eens op mijn molen. Het is inderdaad zo als je ver weg vaart dan zie je het bootje bijna niet meer. Is dat bij andere bootjes niet het geval? Als je de mogelijkheid hebt dan kan je inderdaad kwalitatief een beter bootje kopen. Alle waarden naar zijn geld. Dat je na 2-30 meter geen controle meer hebt, tja dan zouden ze denk ik geen een bootje verkopen.
Succes herenKnipoog
Het is zoals het is.
promise2die4  
#110 Gepost : zaterdag 30 april 2011 12:39:11(UTC)
promise2die4


10 ponder

Lid sinds: 13-4-2011(UTC)
Berichten: 84

zit weer even te lezen hier, maar dat je na 50 meter al geen bereik meer heb is beetje raar want die goedkope rc dingen vand de blokker gaan al tot 100 meter...

denk dat als er te veel storing is van bijvoorbeeld vliegtuigen of radiostraling dat het dan idd misschien wel slecht is maar dan heeft het een reden..
verder heb ik wel wat slechte recencies gelezen, maar aangezien ze er 10000en maken zit er altijd wel een rotte appel tussen.. en daarbij zitten er ook een hoop mensen tussen die het niet zo op trend, x2, ultimate spul hebben en die blaffen altijd van de hoogste berg dat zulk spul slecht is en dan bedoel ik met name de pubers van karperwereld Tong

maar goed ik houdt er over op ik vind het een top bootje voor dat geld en zie er geen problemen mee dat ik er nog een lange tijd van kan genieten... en mocht er iets kapot aan gaan..... ga ik terug naar de winkel heb toch 24 maanden garantie Knipoog

gr
david_deman  
#111 Gepost : zaterdag 30 april 2011 13:41:25(UTC)
david_deman


15 ponder

Lid sinds: 28-1-2011(UTC)
Berichten: 182

Dat is idd zo promise, velen breken het al af voor ze het zelf getest hebben en das wel jammer.Domme ik
Wat ook opvalt is, vele eigenaars zullen pas iets posten wanneer het slecht is, niet wanneer het erg goed is.

Ik nam het zekere voor het onzekere en nam een bootje dat al jaren meedraait in de carpscène, maar ook dat is dan nog geen garantie...
mijn fotografie facebook-pagina: https://www.facebook.com/ddphotography99

Of voeg mezelf toe: https://www.facebook.com/david.dem.7
Toine  
#112 Gepost : zaterdag 30 april 2011 22:47:34(UTC)
Toine


20 ponder

Lid sinds: 12-1-2011(UTC)
Berichten: 333

Bedankjes: 2 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Ik heb vandaag het bootje nog gebruikt. Niets gevangen maar wel lekker gespeeld/gevaren. Is toch handig!
Het is zoals het is.
lander  
#113 Gepost : maandag 4 juli 2011 14:26:00(UTC)
lander


5 ponder

Lid sinds: 26-6-2011(UTC)
Berichten: 23

Aangezien er dit jaar voor het eest eens een sessie naar frankrijk geboekt is heb ik ook een Yaris Trend Micro gekocht. Zeker vanwege de overwegend positieve reacties. Meer dan dit heb ik ook eigenlijk niet nodig, ik wil voer + rig op de juiste plek Knipoog. Heb ook nog even gekeken om er één te huren maar € 110.- p.w. vind ik een beetje veel. Nu nieuw voor € 259.-
gertdewaal  
#114 Gepost : dinsdag 5 juli 2011 10:47:22(UTC)
gertdewaal


5 ponder

Lid sinds: 28-2-2010(UTC)
Berichten: 31

Goedemorgen heren,

Ik heb de Trend Micro gister gekocht en net ff gevaren maar kan wel zeggen dat het een GEWELDIG bootje is !!!!!!
Geen last van storing, de afstanden die ik net gehaald heb zijn gewoon ver genoeg (een meter of 200 is echt niet slecht)

Maar iedereen ervaard het weer anders,geeft niet maar het is echt een heel leuk bootje voor weinig geld !!!!

Ga over een week of 2 naar Groningen naar een camping vlakbij het Weddermeer.
Op de camping zitten we gelijk aan de Westerwolde Aa,dus lekker 2 weken vissen.
Heb gelijk 2 nachten geboekt op het Weddermeer ff kijken om het PR op te schroeven.
Ik heb wel veel slechte berichten gehoord over het Weddermeer maar ook weer heel veel goede/leuke berichten,maar dat is voor ieder weer anders.

Ik wens ieder een fijne vakantie en vis plezier.

Grtzzz Gert
Een dag niet gevist,is een dag niet geleefd
Toine  
#115 Gepost : dinsdag 5 juli 2011 16:24:55(UTC)
Toine


20 ponder

Lid sinds: 12-1-2011(UTC)
Berichten: 333

Bedankjes: 2 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Bootje bevalt mij ook prima. Ga je verder dan 200 meter dan zie je het bootje niet meerBidden Ik en mijn maat hebben er totaal geen spijt van. Ook jij een fijne vakantie en veel visplezier
Het is zoals het is.
lander  
#116 Gepost : woensdag 6 juli 2011 16:50:57(UTC)
lander


5 ponder

Lid sinds: 26-6-2011(UTC)
Berichten: 23

Gister ook de boot voor het eerst getest, goh wat een goed ding voor dat geld. Gaat echt extreem ver veel verder dan mijn ogen in iedergeval. Snelheid vind ik op het eerste oog prima al kan ik me voorstellen dat iets sneller nog beter zou zijn.
En aangezien er standaard 24 maanden garantie op zit Knipoog En dan zijn er altijd mensen die klagen dat het uit china komt...iPhone's Nokia's en ander hele grote merken worden ook gewoon in china gemaakt..128fs31818
diesel  
#117 Gepost : woensdag 6 juli 2011 17:38:29(UTC)
diesel


40 ponder

Lid sinds: 5-7-2011(UTC)
Berichten: 1.122

He hallo,


Ik heb ook de trend micro.
Ben uiterst tevreden over dit bootje , zowel over de prijs als over de capaciteiten van de boot.
Ook mijn vismaat was onder de indruk van deze voerboot en heeft dezelfde aangeschaft.
Ook dik tevreden.

Een andere vismaat van mij heeft een skarp.
Maar ik zie maar weinig verschillen,behalve dat hij ietsje harder vaart en wat meer voer kan vervoeren.

Daar tegenover gesteld zijn de magneten op de klep van de trend vele malen sterker.

Heb eigenlijk nog niets negatiefs kunnen vinden over mijn trend boot.



Gr Erik




groet erik
Toine  
#118 Gepost : donderdag 7 juli 2011 00:22:27(UTC)
Toine


20 ponder

Lid sinds: 12-1-2011(UTC)
Berichten: 333

Bedankjes: 2 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Het is wel jammer dat 't bootje niet terugkomt als die het signaal kwijtraakt.Bidden
Het is zoals het is.
Lodewijk  
#119 Gepost : donderdag 7 juli 2011 00:54:37(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
ik lees hier iets over de snelheid.
maar je kan dr dan toch gewoon een zwaarder motortje in gooien of zie ik dit verkeerd?
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Toine  
#120 Gepost : donderdag 7 juli 2011 01:43:37(UTC)
Toine


20 ponder

Lid sinds: 12-1-2011(UTC)
Berichten: 333

Bedankjes: 2 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Lodewijk, Waarom sneller? Op onze vriend de karper moeten we soms ook uren, dagen, weken, maanden wachtenThink Breede lach Knipoog Voor mij hoeft het niet sneller, dan kan ik nog met mijn bootje spelenKnipoog
Het is zoals het is.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
9 Pagina's«<45678>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.