CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
zijn inderdaad produkten voor een mooi stickje. in wat voor combinatie ga je het inzetten? |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
griend schreef:Ik zag niet een splice needle erbij zitten bij de rol free-fall. Moet je toch maar eens goed in de verpakking kijken ;-). Net mijn bestelling ontvangen en de splice needle zit aan de binnenkant van de verpakking. Zo te zien lijkt het meer op iets wat we bij autobanden een "thuiskomertje" noemen. Vanavond maar eens gaan pielen met die free-fall.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik ging voor een pen dobbertje naar de winkel maar kwam met en complete pen hengel thuis enne ohwja die dobber ook maar mee genomen haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Zoo.. Net ff klein spul in mn tacklebox aangevuld. Skinny hooklink van Piet Vogel De freefall leader klosjes waren op dus maar een rolletje leadcore meegenomen. Big eye ring swaffels Rubber shockbeads wartel lood 5kg tijgernoten 1 kilo 12mm gulp irish cream boilies Enterprise popup mais wit Nieuw elastiek voor mn katapult. Zoo.. ben vast nog wel wat vergeten op te noemen denk ik mja.. het wat ook een hele berg haha! Ben weer 110 euries lichter! Nu op naar vrijdag,lekker vissen op een zandput! Helemaal alleen.. Dus als er mensen zijn die mee willen vissen,roep maar hahaha |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
spod systeem en marker systeem. mais korrels van die neppe. longshank haakjes. stoppertjes. en hennepzaad een kilotje.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
Eindelijk naar heel lang zoeken een fox wrap voor de fox oval plus !
en dan ook nog in nieuwstaat !!!! |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
een lading plastic gekocht fluor pop up mais en mini hair mais stoppers en 2 potjes sticky baits pop up 12mm peach n pepper en pineapple and butyric |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
goed bezig Ron! Die Peach 'n Pepper is een killer!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
had ook eerst dit in mijn hand twijfelde of ik het zou meenemen? de karper is nieuwsgierig van nature zou hij naar die lichtgevende mais gaan of zou het afschrikken? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Ben sub lid geworden van een andere hengelsportvereniging zodat ik op hun waters mag vissen... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:had ook eerst dit in mijn hand twijfelde of ik het zou meenemen? de karper is nieuwsgierig van nature zou hij naar die lichtgevende mais gaan of zou het afschrikken? We hebben het voor de cam geprobeerd Ron, en je zag de glow in the dark nog minder goed dan de witte.... Ik denk trouwens niet dat het afschrikt hoor. Ik heb er meerdere karpers mee gevangen. Bewerkt door de gebruiker woensdag 20 april 2011 23:58:43(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
mooi daar heb ik ook een zakje van gepakt |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Vandaag een potje pop-ups octopus en een nieuwe hoody sweater meegebracht. grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Tim_Ellerman schreef:Zoo.. Net ff klein spul in mn tacklebox aangevuld.
5kg tijgernoten 1 kilo 12mm gulp irish cream boilies Tim, jij gooit wel rare dingen in je tacklebox zeg...
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
zo was weer duur avondje vrouwtje was mee en wou stretcher slaapzak en een stoel en heb zelf ook nog wat gehaald 2x windcast korda haken lood hennep ntrap en wat mixjes om zelf een mooie bol te maken nu nog hopen dat ie vangt |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Is al geregeld Leen, kreeg dit ook in de hengelsportzaak te horen en krijg zo snel als het kan na de controle dat ik een grote vispas heb het geld ( 20,- euro ) terug gestort van sportvisserij nederland... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Frank Avezaat schreef:Tim_Ellerman schreef:Zoo.. Net ff klein spul in mn tacklebox aangevuld.
5kg tijgernoten 1 kilo 12mm gulp irish cream boilies Tim, jij gooit wel rare dingen in je tacklebox zeg... haha idd, wou ik ook al zeggen! |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Via MP gescoord. STR Bleu set. |
The Baits |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Nikon d7000 met 18-200 lens |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.