CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Lodewijk schreef:batterijen voor me fox STROOMVRETENDE lamp onding zeg Welke lamp heb je dan Lodewijk?
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
die halo bivvy lamp met magneet
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ja klote he als je bang bent in het donker moet die constant aan hehehe |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik wordt bang van Lodewijk in het donker! haha.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
ben niet naar de winkel geweest maar heb mijn delkims geruild tegen een set van 4 Solar V10i met dubbele reciever en een torch kreeg er ook nog een doos batterijen bij (die kleine die ook in de mx fox moet) heb ze getest en werken perfect wel wazig dat ze simkaarten gebruiken.
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
timvanzanten schreef:Ik wordt bang van Lodewijk in het donker! haha. nah:( moet ik je het weekend nog ophalen of niet haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Haha lodewijk is wel groot maar heeft een klein ... |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
ik heb ook zo halo van fox maar ik gebruik altyd oplaad batteryen werkt perfect. en kwa verbruik vind ik het wel mee vallen |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
ik ging naar de winkel en pakte mee: men ROTpod, had er al een een topic over gemaakt om men pod te verbeteren, maar ik vind het echt geen werken zo! als ik een run krijg en men hengel wil oppakken flikkert ie al haast om, en men beetmelders kan ik gewoon ronddraaien (hiermee bedoel ik naar voor, achter, links, rechts bewegen), komt omdat de schroefdraden er niet goed in klemmen. hopelijk krijg ik een ander type, anders leg ik wel bij voor een nieuwe! Bewerkt door de gebruiker dinsdag 29 maart 2011 22:57:49(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Micro trend voerbootje. |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Mooi Toine!
Nu kan je mooi een voerplek opbouwen met je eigengedraaide bollen. Heb je t trouwens al geprobeerd met je eigen bollen?
Gr. Peter
|
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Me molens omgeruild voor een soul aquabuster all season tent. Nu wachtend op me molens |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-1-2011(UTC) Berichten: 331
|
2x arca grondvoer, 1x garnalenmeel, 1x flavour bacon, 1x flavour herb, 2x leadcore, 2x inline-lood. |
LAC DE GROSLEY BOYSAWAY CARPFISHING |
|
|
|
|
jij gaat vast een paar goede stickies maken Julien of wordt het een spodmix?
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
peter servais schreef:Mooi Toine!
Nu kan je mooi een voerplek opbouwen met je eigengedraaide bollen. Heb je t trouwens al geprobeerd met je eigen bollen?
Gr. Peter
Peter, ik ben 3 keer naar het water gegaan. Helaas.. Watertemperatuur was 5 graden. We gaan ervan uit dat het goed komt. Bewerkt door de gebruiker donderdag 31 maart 2011 07:18:59(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
|
ga het vrijdagmiddag op zaterdag weer eens proberen op de franse wielen hopelijk schreeuwen mijn piepers uit van genot
@ Toine kom anders een bakkie doen |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-1-2011(UTC) Berichten: 331
|
timvanzanten schreef:jij gaat vast een paar goede stickies maken Julien of wordt het een spodmix? laie_14 ben eerlijk gezegd aan het experimenteren,heb 16,17,en 18 juli een karperwedstrijd. en wil eens wat anders gebruiken dan de standaard bollen, maar toch heb ik altijd een paar Empire-baits bollen bij me. |
LAC DE GROSLEY BOYSAWAY CARPFISHING |
|
|
|
|
met die producten kun je iig wel een leuke stickmix maken. ik ben benieuwd wat je hebt uitgedoktert uiteindelijk!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
delkim paars wat lood voor wat nieuwe systemen en wat klein spul |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.