CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Mest en kalk Is al gebeurd.. Maaarrr thnx voor de tip |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
|
houdoe en bedankt |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Besteld shimano ci4 ultegra 5500 |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 72
|
Gisteren eens weer inkopen gedaan o.a.:
- Daiwa Infinity Freeloader Wheelbarrow - Fox Duo Lite Avon 12ft pen-/barbeel hengel - Nash Refresh Water Bucket - Tijgers en pellets - Ander klein spul
Eerst had ik de Nash Trax All Terrain Evo barrow op het oog. Een maal bij de hengelsportzaak bleek deze net vorige week uitverkocht te zijn. Als alternatief maar de Infinity Freeloader van Daiwa meegenomen. Lijkt me een goed en vooral goedkoper alternatief. |
Gooi je rig eens in een emmertje water,...... wedden dat er wat te leren valt! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
griend schreef:Free-fall leaders van piet vogel . Las dat mensen problemen hadden met het splicen. Piet lukte dat makkelijk, maar gaf aan dat hij er een dunnere naald bij zou doen (ik begrijp dat bij de Free-fall leader standaard een splice needle zit? staat overigens niet erbij vemeld bij de verkooppunten). Maar splicen gaat makkelijk?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
@leen ik heb de kant en klare gekocht om teproberen of het wat was. Dus kan ik je niet vertellen of het splicen makkelijk gaat.(maar ik denk dat er zat mensen hier op cf zitten die je het kunnen vertellen) Ik zag niet een splice needle erbij zitten bij de rol free-fall. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Jerry schreef:Besteld shimano ci4 ultegra 5500 Ze komen eraan Jerry. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
tijdje geleden alweer, 2 zakken Source |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Erwin Krijgsman schreef:Jerry schreef:Besteld shimano ci4 ultegra 5500 Ze komen eraan Jerry. Mvg Erwin Kan niet wachten!! |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
2kg methodemix,1kg gemale hennep, 1kg pellets van 4mm, 0,5kg zaad. Maak.daar mijn voerballen met nog alleen gecrushte boilies doorheen... Nu hopen dat de karpers dat morgen lekker vinden |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Anne schreef:tijdje geleden alweer, 2 zakken Source vis je veel met source dan en wat vind je ervan kanaal bal of putjes bal |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
ik ging naar maatje van me en hij maakte ... Carp93 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
leen schreef:griend schreef:Free-fall leaders van piet vogel . Las dat mensen problemen hadden met het splicen. Piet lukte dat makkelijk, maar gaf aan dat hij er een dunnere naald bij zou doen (ik begrijp dat bij de Free-fall leader standaard een splice needle zit? staat overigens niet erbij vemeld bij de verkooppunten). Maar splicen gaat makkelijk? Het splicen is een stuk lastiger dan leadcore. Je moet er even een handigheidje in krijgen. Het is dus te doen. Het ging bij mij gemakkelijker wanneer je het materiaal draaiend terugtrekt. Gr. Erwin
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ooit eens een voerboot gehuurd die ook in zo'n kist zat. dat je de boot zo schade vrij kan meenemen geloof ik graag. de ruimte in de auto daarentegen wordt een heel stukje minder helaas.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
jah tim daar heb je gelijk in ... maar ik heb liever wat meer ruimte nodig voor mun boot dan dat die beschadigt .. |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
ik begrijp het. Een beter idee tegen schade is er denk ik niet bij vervoer.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
20 kilo bollies uit france 1 fox ranger tent voor de lagere sessies en als het vrouwtje mee wil de jrc was in frankrijk te klein bleek achteraf |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
20kg duivenvoer en n losse JRC pouche voor mn penhengel.
|
Groetjes, Tim
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
voor mij vandaag een freefall leader, een zakje haken (Gamakatsu Super sz 6) en een klein houdertje voor pva zakjes. Eens proberen.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
batterijen voor me fox STROOMVRETENDE lamp onding zeg |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.