CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
mooie vis hoor David! ziet er heel onbeschadigd uit nog! zo zie ik ze graag!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
|
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-8-2010(UTC) Berichten: 149
|
net weer terug van een nachtje. na een nacht of 10 geblankt te hebben op het betreffende water dan eindelijk weer een schubje van 16 pondjes. Was een mooi hoog gebouwde vis(geen foto gemaakt i.v.m de ontzettende plensbui van vanmorgen). Na het opruimen nog ff gevoerd en morgen weer een nachtje pakken hopelijk komt dan zn vader of moeder even van mn ballen snoepen. |
passion for angling
mtcbaits |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Gefeliciteerd mannen mensen die wat hebben gevangen geeft het en confidence boost fijn dat ik hier een aandeel van kan uitmaken. Mensen zonder vis tandje extra bij zetten of je iets over het hoofd hebt gezien ok? Watercraft is heel belangrijk niet onbelangrijk is het willen veranderen werkt iets niet probeer eens iets anders. Het heeft mij ook veel tijd gekost naar 5 maanden vissen komt alles stapje voor stapje op zijn plaats succes Bewerkt door de gebruiker dinsdag 12 april 2011 16:36:58(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Vanaaf weer een lekkere instantsessie doen. Hopelijk lusten ze daar Green Zing ik had er eind vorige week nog eentje zoals ik al melde. gedrild, geschept en onthaakt in het water. geen kantfoto dus maar een netfoto haha Bewerkt door de gebruiker dinsdag 12 april 2011 16:41:47(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-1-2011(UTC) Berichten: 182
|
timvanzanten schreef:mooie vis hoor David! ziet er heel onbeschadigd uit nog! zo zie ik ze graag! Was idd onbeschadigd en niets van wondjes in de bek. Had deze vis vorig jaar in juni. Zo zie je maar als je visjes goed soigneerd, ze er niets aan over houden. (vissen) Bewerkt door de gebruiker dinsdag 12 april 2011 17:00:22(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 2-4-2011(UTC) Berichten: 19
|
Mooie vis hoor,moet nog steeds me eerste karper vangen met me penhengel/piepergear
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Je bent zeker niet de enigste hoor carpsi |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
idd.. hier nog 1 die visloos is haha!
|
Groetjes, Tim
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Ook ik zit nog op de 0 Ga over 2uurtjes proberen de eerste van dit jaar te vangen..... Heb lekker 3dagen zitten te voeren met mijn boiles, elke dag 1kilootje in het water geknikkerd Nu maar hopen dat niemand op mijn stek zit straks.... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-4-2011(UTC) Berichten: 37
|
Succes en hopelijk kun je een 1 voor de nul zetten, dat zou helemaal ideaal zijn! MAar goed ik sta ook nog op de miezerige 0 maarja nog relatief weinig gevist:( |
"Many men go fishing all of their lives without knowing it is not fish they are after.” |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 28-12-2009(UTC) Berichten: 239
|
Net terug van een nachtje vissen.. Had een schub van achttien pond. |
|
|
|
|
45 ponder Je bent lid sinds:: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Hier ook een 0 helaas, maar de 1 komt er vast wel aan!
Mooie Graskarper Job!! |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Zo de 2de blank is een feit Heb niks gevangen, zelfs geen plaagstoten van de slijmjurken... Het enige wat ik heb gevangen is een bruin kleurtje ...... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 120
|
van 9 tot 10 april voor het eerst nacht gevist ga ik snel weer doen was leuk en heb mooi, 2 mooie spiegels gevangen. [img]djoerdi456[/img] Bewerkt door de gebruiker woensdag 13 april 2011 18:41:09(UTC)
| Reden: Niet aangegeven djoerdi heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
tim vond het ook spannend |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
ja tim echt een net-te foto |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
huh?! Wat is dit nu weer hahahaha stiekem fotos van me maken terwijl ik lig te slapen he hahaha! Ouwe boef haha |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ik had gister nog 2 karpertjes niet groot maar dat had ik ook verwacht allebij rond een pond of 3/4 en 1tje sprong zelfs na de aanslag boven water uit dat is nog een vet team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
helaas geen grote karpers in onze frankrijk trip maar een paar meervallen maken ook wel wat goed zie de foto's staande foto 162 bij 27 kilo de andere 192 bij 46 kilo en wat een sport vanuit een bootje josvanpinxteren heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.