20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
21 junie ben ik ook weer aan de beurt dan komt nr 4 fotos volgen nog.. word een mooie koi
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Zo ben afgelopen donderdag geweest, heb 4 uurtjes in de stoel gezeten. Ben nog niet klaar, 23 maart ga ik voor deel 2. Morgen plaats ik ff foto's van hoe het er nú al uit ziet.
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
hier is nu een foto van het eerste deel van de sessie, del 2 volgt over 3weken... steef zenden heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
ziet er net uit steef word het allemaal zwart of gedeeltelijk |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
De tattoo wordt een gedeelte nog zwart ingekleurd en de rest wordt schaduwwerk, ron.... |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Vaochtend besloten de naam van m'n zoon op m'n arm te tatooeren en nu een paar uur verder staat hij er al op Zal later wel even een foto van posten. Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
steef! wanneer ga je trainen :-" |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-11-2010(UTC) Berichten: 339
|
dit zijn mijn tattoo's de eerste is me grote trots chato de tweede mijn sterrenbeeld en de derde ga ik in mei zetten Bewerkt door de gebruiker donderdag 3 maart 2011 19:59:33(UTC)
| Reden: Niet aangegeven nathalie heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
leef het leven zoals je wilt ben zoals je bent en doe vooral wat je zelf wilt doen in je leven |
|
|
|
|
Wil je eens mee trainen, loedel......
|
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
graag |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Deze heb ik vanmiddag laten zetten Heb meteen m'n plannen voor 1 of 2 karpers voor op m'n kuitbeen kenbaar gemaakt en ze gaan nu een opzetje maken voor me Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
128fs31818 Kan je dat wel aan 2uur lang met ijzer stoeien, loedel?gigglesmil |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
mooie tatts heren!!
Bij mij kriebelt t ook behoorlijk.. Zit te twijfelen om mn andere arm te doen of n paar vissen op mn rug te laten zetten.. Lastig haha! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
6 april heb ik een afspraak staan. foto's zal ik wel een plaatsen |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
ga je een karper laten zetten stein??bij welke shop? |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
|
kwam deze net tegen op internet vond hem wel lachen. Groetjes Patrick |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
hahahahahahhahaahahahah lol die is lachen |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
hahaha die heeft n beste... :-" |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
Zo mijn tattoo is klaar,ben gisteren geweest om in te kleuren en te schaduwen... Foto' s volgen nog.... |
|
|
|
|
|
de foto's steef zenden heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.