25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mijn humeur: is perfect! de maandag is voorbij! |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
vanniddag bij Fishfun geweest bij Henk om mijn voerboot en nieuwe ingebouwde fishfinder op te halen..... Was een gezellige middag en hebben over veel dingen gekletst........ |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Zo, vanavond ff 2 deuren geverfd. Moest nog ff gebeuren na de verbouwing.....van 2 jaar geleden....
Morgen de rest nog :-s |
The Baits |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
hahaha leuk he Jeroen.. Die dingetjes die zijn blijven liggen suc6!! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Net een gastroscopie gehad. geen leuke herinnering, maar gelukkig pijnloos! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
Jorden schreef:Net een gastroscopie gehad. geen leuke herinnering, maar gelukkig pijnloos! waarom? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
chiele schreef:Jorden schreef:Net een gastroscopie gehad. geen leuke herinnering, maar gelukkig pijnloos! waarom? heb regelmatig een stekende pijn in borstkast (soms zo erg dat ik er mee naar de spoed moet), dus er moest iets onderzocht worden. er is niks ergs aan de hand met men slokdarm (ze dachten dat daar het probleem zat), maar nu gaat men men borstbeen onderzoeken, dus dat zijn weer foto's die er genomen moeten worden. maar dat vind ik niet zo erg als een buis in men keel |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Zo net terug van mijn tattoosessie van 4 1/2uur, de tattoo is voor 2/3deel klaar....... Op 23maart gaat sessie 2 beginnen.... Foto's volgen nog |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
Jorden schreef:chiele schreef:Jorden schreef:Net een gastroscopie gehad. geen leuke herinnering, maar gelukkig pijnloos! waarom? heb regelmatig een stekende pijn in borstkast (soms zo erg dat ik er mee naar de spoed moet), dus er moest iets onderzocht worden. er is niks ergs aan de hand met men slokdarm (ze dachten dat daar het probleem zat), maar nu gaat men men borstbeen onderzoeken, dus dat zijn weer foto's die er genomen moeten worden. maar dat vind ik niet zo erg als een buis in men keel lacheeeeen zeg dat je al foto's hebt en laat ze dan fotos zien met je vangsten ;p |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
chiele schreef:Jorden schreef:chiele schreef:Jorden schreef:Net een gastroscopie gehad. geen leuke herinnering, maar gelukkig pijnloos! waarom? heb regelmatig een stekende pijn in borstkast (soms zo erg dat ik er mee naar de spoed moet), dus er moest iets onderzocht worden. er is niks ergs aan de hand met men slokdarm (ze dachten dat daar het probleem zat), maar nu gaat men men borstbeen onderzoeken, dus dat zijn weer foto's die er genomen moeten worden. maar dat vind ik niet zo erg als een buis in men keel lacheeeeen zeg dat je al foto's hebt en laat ze dan fotos zien met je vangsten ;p |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 214
|
sterkte jorden Jorden schreef:chiele schreef:Jorden schreef:chiele schreef:Jorden schreef:Net een gastroscopie gehad. geen leuke herinnering, maar gelukkig pijnloos! waarom? heb regelmatig een stekende pijn in borstkast (soms zo erg dat ik er mee naar de spoed moet), dus er moest iets onderzocht worden. er is niks ergs aan de hand met men slokdarm (ze dachten dat daar het probleem zat), maar nu gaat men men borstbeen onderzoeken, dus dat zijn weer foto's die er genomen moeten worden. maar dat vind ik niet zo erg als een buis in men keel lacheeeeen zeg dat je al foto's hebt en laat ze dan fotos zien met je vangsten ;p
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
mijn humeur is super! lekker 2 nachten wezen hengelen en dan heeft ook nog onze fc vanavond de lampies met 4-0 naar huis gestuurd!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
Goed humeur, het is opnieuw weekend & heb bijna vakantie nog amper schoolwerk^^ Veel te nice.. |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
shit wat een week zeg.....tantrumsmi
als ik vanvond niet opgenomen word dankzij coma zuipen dan weet ik het ook niet meer...... |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
|
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
feyenoord wel gezien helaas voor groninge :(
trouwens stefan waar was jij??? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
mooi he had helaas geen tijd kerel zit een beetje in een rare situatie momenteel die ik liever niet op internet zet zeg maar... |
|
|
|
|
eindelijk het eerste deel vn mn portfolio frans af kan ik weer gerust gaan vissen ;p |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Jeroen Luppe schreef:woensdag 23 februari 2011 Zo, vanavond ff 2 deuren geverfd. Moest nog ff gebeuren na de verbouwing.....van 2 jaar geleden....
Morgen de rest nog :-s Morgen is vandaag geworden en dus vandaag de rest afgemaakt. De deadline van 28 februari is dus gehaald Straks even de slingers ophangen ivm verjaardag van de jongste dochter morgen. Bewerkt door de gebruiker zondag 27 februari 2011 23:44:49(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
The Baits |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
alvast gefeliciteerd Jeroen.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.