20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
goed goed, heel de dag met de woef naar school |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Die ga ik zkr proberen ron ty!! |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
weer weekend!!! eens zien of ik zondag kan gaan vissen... |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
opgefokt vanavond volendam tegen zwolle 1000 man supporters naar volendam whoehoeeeeeeee maar aangezien eredivisie live heeft gekozen voor mvv vanavond ben ik dus op zoek naar een stream grrrrr iemand ideen?? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 354
|
Lodewijk schreef:opgefokt vanavond volendam tegen zwolle 1000 man supporters naar volendam whoehoeeeeeeee maar aangezien eredivisie live heeft gekozen voor mvv vanavond ben ik dus op zoek naar een stream grrrrr iemand ideen?? Sopcast ?
|
|
|
|
|
nee helaas maar goed wel 2-0 winst voor zwolle!!! whoehoeeeeeeeeee |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
zo, de laatste spullen zijn gepakt. na een drukke dag van het op orde brengen van de endtackle, gaspatronen voor de heater etc etc. reis ik morgen af naar het Weddermeer om daar drie dagen te vissen. Bij mij veel nieuwe producten die we eens grondig aan een test gaan onderwerpen. als donderdag de cam online gaat ben ik er niet bij. woensdag vertrek ik namelijk naar een ander water om daar nog 2 dagen te pakken. we hebben er zin an!
|
|
|
|
|
ik zie jullie volgende week have fun!!! en mocht je die 50er vangen dinsdag nacht zak hem even |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
vangze Tim!! Kleed je goed aan want t is best frisjes.. Brrrrrr!
|
Groetjes, Tim
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Lekkere dag vandaag. M'n vader zit nu in een revalidatie-centrum en begint eindelijk na 3 weken wat meer te praten. En waar ik nu eindeliujk weer tijd voor heb? Vissen!!! |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Zo dat is ook best zwaar, ff je vader het zo zwaar zien hebben in een revalidatiecentrum. Mooi dat er iig een teken is van herstel.
Sterkte!
mvg Peter
|
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
2 weken geleden een andere auto aangeschaft Peugeot partner 1.9d stond een dag later stil behalve de motor die liep door Heb hem tot stoppen kunnen brengen om hem in zijn versnelling te zetten en de koppeling langzaam op te laten komen Man wat een rook Motor helemaal gereinigd intern gloeispiralen vervangen luchtfilter lucht massameter Starte gelukkig weer maar verbruikte veel olie vandaag terug naar de garage geweest man was gelukkig schappelijk motor word uit elkaar gehaald en hoef alleen de materialen te betalen Hij hoeft het niet te doen had geen garantie op de auto |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
dan kom je waarschijnlijk nog goed weg Ron! Balen dat je zo'n pech ermee hebt tot nu toe!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
Ik heb ook wel et 1 en ander verstand van auto's maar vooral scooters.. maar dat mag toch helemaal niet voorkomen bij een nieuwe auto?
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
is ook geen nieuwe auto heb je echt geluk met de gerage vraag alleen wel ff wat ie gaat vervangen is soms goedkoper om een ander blok er in te hangen hoeveel km staan er op de teller |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
|
Oke ik wist dat het een 2dehands auto van (van garage of iets) maar alsnog zou het niet mogen neem ik aan? als de auto weinig kilometers hebt gelopen
|
|
|
|
|
is geen nieuwe he ben ook maar een simpele arbeider Het op hol slaan van een diesel komt meer voor dan je denkt komt dat olie van de carter word opgezogen en gebruikt die alleen olie ipv diesel Zelfs uitzetten van het contact helpt niet auto loopt gewoon door
|
|
|
|
|
Oké alsnog is het neit fijn als je het mee maakt:S lijkt me ook een enge evaring
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ja dan zou ik er toch een ander blok in zetten nieuwe zuigers en blok honen en vlakken kost je meer of is de kop naar de klote maar de kosten gaan in ieder geval hoog zijn |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.