30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
maar filmpie gaat niet op voor jouw auto dat zijn rauwe diesels denk |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Dat zal het ook worden denk ik Ik denk ook dat het de zuigerveren zijn Ben nu de 3de eigenaar 2de eigenaar heeft de auto zwaar verwaarloost Heeft gereden praktisch zonder luchtfilter Een ander blok zit tussen de 250 en 500 euro De auto heeft nu 182000 gelopen en het is gelukkig een gewone diesel niet 1 met turbo Zal het hem ook doorgeven om gelijk een andere blok in te zetten des te sneller heb ik hem terug
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
als de zuigerveren weg zijn dan voelen de wanden zich ook niet meer zo fijn en zuigers zijn ook niet gek op zand kun je beter ander blok halen ja is voor jouw voordeliger en voor hem |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
een diesel is een laagtoerige motor. als de zuigerveren al breken, zullen ze idd vaak schade aanbrengen aan de cilinderwand. je kan hem wel laten poetsen als de schade gering is of honen in het ergste geval maar de prijzen zullen behoorlijk stijgen. beter een nieuw blokje idd. laten honen, oversized zuigers, nieuwe veren en de afstelling lopen aardig in de kosten. helemaal als de zuigers zoveel schade hebben aangebracht dat de krukas speling gaat vertonen.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Ron, wat een pech... droom je nog weleens lichtblauw????? Die bracht je overal.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ja precies Die bracht me overal En was makkelijk te vinden |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
Ben nu waker aan het worden. Heb een erg houten kop na te veel bier en te weinig slaap. Lag er om 4 uur in en was er om 8 uur weer uit. Straks ff lekker pennen en zien of t gevoel minder gaat worden. |
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
hhmmmm over bier gesproken.......:-" voetbal begint dus waarom niet!?:-$ |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
mafkees...........wat deed den haag in 020 dan??? |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
geen ouwe koeien uit de sloot halen graag |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zou net een heuse keukenbrand meegemaakt Bij onze buren Gelukkig geen gewonden De vrouw was een pan met olie vergeten |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 256
|
|
|
|
|
|
nee heet!! |
|
|
|
|
peterwiggerman schreef:Blond ?? Nee Marokkaans |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
Ron van Houtum schreef:peterwiggerman schreef:Blond ?? Nee Marokkaans Hhahaaa.. Goed gehumeurd vandaag Heb dit weekend goed doorgewerkt wat geeft dat ik nu veel meer relax ben.. |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Zo net wakker na een rustig nachtje met de kleine,komt nu maar 1 of 2 keer per nacht..... Zo wordt een druk weekje;consultatiebureau,fishfun,tattooshop,zwemles,wennen basisschool,kraambezoek,rigjes maken..... Qua weer en tijd wordt het nog niet vissen,heb wel al de kriebels om te gaan.... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
Goed humeur vandaag , de zon schijnt , strak blauw en ik heb de hele week nog vrij .
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Bekijkt berichten in topic: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Kijk dat is lekker zeg, niet verkeerd om een poging te wagen een mooie vis te vangen... en anders genieten van het frisse maar mooie weer.
Ik heb helaas geen vrij, en in de weekenden is het weer vaak wat minder of heb je zo veel te doen. Maargoed de mooie tijd komt er aan, dus wat maakt het uit.
Mijn humeur is goed, heb een lekker weekend gehad. Heb gekeken naar een huis samen met me vriendin, maar we gaan toch nog verder kijken. Er moest te veel aan gebeuren... Op naar t volgende huis dan maar he... Nu weer lekker op mijn werk...
mvg Peter |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.