CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
stem op Erwin als Dé Karperpromotor van 2011
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
waus schreef:joeeeew mijn stem heb je ook(drillen) Je kunt toch niet meer stemmen? Gr. Erwin
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
|
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
oewww, vind je het niet spannend worden Erwin?? haha nja we hopen het want we gunnen je het echt |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
nja ik heb nog gestemd weet niet of et helpt! maar dit is 1 van de beste sites die ik ooit heb kunnen vinden, en zal er zeker ook blijven! Mijn stem heb je ook erwin, ook al ken ik je niet echt haha, Komt wel goed bij de bbq, hahahaha :-" :-$
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ben heel erg benieuwd of er jongens van het forum eruit worden geloot voor de prijzen de kilozak 'Particle Bomb'-boilies ter waarde van € 11,95 en het gratis jaarabonnement op Dé Karperwereld ter waarde van € 45,- voor het stemmen.... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
En hoe is dit afgelopen eigenlijk?
|
|
|
|
|
Dat vraag ik me eigen ook af
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Erwin heeft (helaas natuurlijk) niet gewonnen. Filip Matthijs was de winnaar. Bart van Bezouw is de nieuwe karperbelofte.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 30-1-2011(UTC) Berichten: 33
|
Jammer erwin maar vind het voor Bart mooi, bijdeze gefeliciteerd. |
Wat gij niet wilt wat u geschied, doe dat ook een ander niet! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 386
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Gefeliciteerd Bart!!! :-({|= |
Helemaal zelf bedacht.........
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik gun het ze van harte! Ik vind het al fantastisch dat ik ben genomineerd! Ik heb wel een enorme bos bloemen gekregen waar ik op mijn beurt mijn vriendin heel blij mee heb gemaakt! Ik wou nogmaals iedereen even bedanken voor het stemmen!! Super! Vind het super om te zien dat jullie het zo waarderen wat wij doen! Gr. Erwin
|
|
|
|
|
Graag gedaan Erwin!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Jammer voor Erwin maar Bart van harte met deze eretitel. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
zoals ronald al zegt......volgende keer beter Erwin |
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
stem op Erwin als Dé Karperpromotor van 2011
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.