CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
stem op Erwin als Dé Karperpromotor van 2011
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
|
Groetjes, Tim
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
super dat je genomineerd bent en bij de laatste 3 zit. dat is al een eer!!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Nou erwin neem maar een busje mee voor al die prijzen |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
timvanzanten schreef:Wat heeft Mark precies gedaan eigenlijk dat hij is genomineerd? vind het wel leuk om te weten. weet iemand dat? Mark is kopman van het VBK (vereniging belgische karpervissers) en heeft zich dit jaar onder andere erg ingespannen om de visstroperij tegen te gaan.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
aha op die manier! danke Frank
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 47
|
Biertje op het podium Erwin ? Gefeliciteerd iig met de nominatie!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ja! Jij ook Bart. Gefeliciteerd! Dat biertje komt helemaal goed!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Frank Avezaat schreef:timvanzanten schreef:Wat heeft Mark precies gedaan eigenlijk dat hij is genomineerd? vind het wel leuk om te weten. weet iemand dat? Mark is kopman van het VBK (vereniging belgische karpervissers) en heeft zich dit jaar onder andere erg ingespannen om de visstroperij tegen te gaan. waarvoor alle Belgische karpervissers zéér dankbaar zijn |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
ik heb gehoord,als Erwin wint,dat hij voor alle forum gebruikers,een mega bbq organiseert :-" |
houdoe en bedankt |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
jvs schreef:ik heb gehoord,als Erwin wint,dat hij voor alle forum gebruikers,een mega bbq organiseert :-" Lekkah weer om te BBQe nu |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
ik ken mensen die in de sneeuw een bbq doen, binnen eten weliswaar, maar het smaakt hen des te meer |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
ik heb niet gezegd wanneer erwin die BBQ houd.kan ook in de zomer :-$ |
houdoe en bedankt |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Borrel erbij en je krijg het warm schijnt erg leuk te zijn |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Dat wordt een drukke bedoeling dan..... Een BBQ voor alle leden...ben je wel even aan het draaien....
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-12-2010(UTC) Berichten: 82
|
joeeeew mijn stem heb je ook(drillen)
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
hahaha !! hoeveel leden heeft CF ?? |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
|
Nu rond de 3000 ofzo... Zoveel ruimte heb ik niet meer in mijn vriezer hoor....
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
hoeft niet vers vlees is ook beter, hahahaahahahahaha. Het is je van harte gegund Erwin, ben benieuwd wat het gaat worden. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
heeft dr iemand eigenlijk al wat gewonnen met het stemmen?? want dr staat dat iedere 10de stemmer wat wint aangezien dr zat mensen op cf hebben gestemd ben ik daar wel benieuwd naar |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
@ Lodewijk, dit vond ik hierover. Beloning inzenders Elke tiende inzender van een nominatie mag zich verheugen op een leuk presentje, dat eveneens door Pure Fishing beschikbaar is gesteld. Omdat Pure Fishing niet alleen maar JRC-producten verdeelt, maar bijvoorbeeld ook het onlangs gepresenteerde en ronduit revolutionaire GULP! CARP van Berkley, wordt er aan iedere tiende naam uit de inzendingslijst een gratis kilozak 'Particle Bomb'-boilies ter waarde van € 11,95 verstuurd! Daarnaast worden er tien inzenders uitgeloot en vervolgens beloond met een gratis jaarabonnement op Dé Karperwereld ter waarde van € 45,- Bent u al abonnee van het magazine? Geen probleem, dan kunt u deze waardebon gebruiken om uw reeds lopende abonnement gratis met zes nummers te verlengen! Kort na CARP Zwolle mogen de gelukkige inzenders zich verheugen op dit fraaie presentje van Pure Fishing en Dé Karperwereld. Komt dat zien!Tijdens de eerste beursdag van zaterdag 5 februari a.s. zal voor aanvang van het lezingprogramma om 10.30 uur de spannende uitslag bekend worden gemaakt. Robert Valkeneer en Sjouke-Jelmer Land van Pure Fishing zullen samen met Franklin Broeckx en Mark van Balveren van Dé Karperwereld de presentatie op zich nemen. Bent u erbij om uw favoriete belangenbehartiger bij te staan en de uiteindelijke winnaars toe te juichen? Komt dat zien! Zaterdag 5 februari a.s. om 10.30 uur tijdens Carp Zwolle 2011. Bewerkt door de gebruiker woensdag 19 januari 2011 23:10:05(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
stem op Erwin als Dé Karperpromotor van 2011
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.