CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
stem op Erwin als Dé Karperpromotor van 2011
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
mijn stem heeft ie ook al ik zal proberen mijn maten te overtuigen
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 23-6-2010(UTC) Berichten: 106
|
|
red de boom,eet een bever |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Al gedaan Wat ik nog wel even kwijt wil is, en ik denk dat ik voor iedereen spreek, dat Erwin mijn stem krijgt maar de rest van het Carpfeeling-team ook. Van alle forums vind ik dit de mooiste en meest complete site van Nederland |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Zal ook m'n stem even geven :-$ |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
gestemd .... krijg je geen mailtje ofzo van bedankt voor je stem ? |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hahaha, ik ben even een paar uurtjes niet op CF en dan lees ik dit! Ik voel me heel erg gevleid. Zoals Anne al aangeeft, werken er dagelijks meerdere mensen aan CF. Ik maak het dus niet alleen. Zonder hun was dit alles niet gelukt.
Allemaal hartelijk dankt voor jullie stem! Erg leuk om de waardering voor ons werk te zien.
Gr. Erwin
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
Anne schreef:Al gedaan Wat ik nog wel even kwijt wil is, en ik denk dat ik voor iedereen spreek, dat Erwin mijn stem krijgt maar de rest van het Carpfeeling-team ook. Van alle forums vind ik dit de mooiste en meest complete site van Nederland ben ik helemaal met je eens! erwin je hebt nog een stem erbij hoor, van een maat van me
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-5-2010(UTC) Berichten: 237
|
|
Een dag niet gevist, is een dag niet geleeft. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-9-2009(UTC) Berichten: 127
Bedankjes: 1 keer
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-5-2010(UTC) Berichten: 481
|
Mijn stem heb je ! Mvg Ger
|
|
|
|
|
kijk er komen steeds meer stemmen voor Erwin.... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
Erwin schreef:Hahaha, ik ben even een paar uurtjes niet op CF en dan lees ik dit! Ik voel me heel erg gevleid. Zoals Anne al aangeeft, werken er dagelijks meerdere mensen aan CF. Ik maak het dus niet alleen. Zonder hun was dit alles niet gelukt.
Allemaal hartelijk dankt voor jullie stem! Erg leuk om de waardering voor ons werk te zien.
Gr. Erwin je verdiend het erwin al het mooie werk mag es beloond woren , mooi initiatief van steef |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
|
nou carpfigter, Tim was er mee begonnen en ik heb er alleen een apart onderwerp op het forum van gemaakt..... Erwin verdiend het voor al het werk wat hij voor dit forum doet en voor het karpervissen, Erwin is ook zo dat hij de eer niet voor zich zelf houdt maar voor het hele team van carpfeeling |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
ik sluit me er ook bij aan veel moeite gedaan mag idd wat voor terug!! mijn stem krijg je ook!!
gr, Davey |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
|
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Mensen, allemaal hartelijk dank voor het stemmen. Heel gaaf! Bewerkt door de gebruiker zondag 21 november 2010 10:24:43(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
stem op Erwin als Dé Karperpromotor van 2011
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.