Wat zijn je naam, je leeftijd en woonplaats ?Mijn naam is Tim Ellerman,23 jaar oud en ik woon in 's-Gravenzande.
Wat doe je in het dagelijks leven ?Ik werk 5 nachten in de week als vrachtwagenchauffeur.
Werk bij De Winter Logistics,1 van de grootste transporteurs in de sierteeltsector.
Wij halen bloemen en planten op bij kwekerijen en vervoeren het naar de bloemenveilingen door heel het land.
Wanneer en op welke manier ben je met deze hobby in aanraking gekomen, met andere woorden, hoe ben je met het karpervirus besmet geraakt ?Vroeger ben ik volgens mij zoals iedereen begonnen met de vaste stok voorntjes tikken,toen ik rond een jaar of 12 a 13 was zag ik wel eens wat jongens aan het water zitten in camoukleding en met groene tentjes. Kwam er toen achter dat het een klasgenoot van me was met wat vrienden van hem. Toen is het langzaam aan bij mij naar binnen gekropen.
Niet veel later ving ik mn eerste karper. Een schub van 18 pond met een gat in zn staart. Helaas heb ik er geen foto meer van omdat ik een hele berg foto's kwijt ben geraakt..:(
Tot op de dag van vandaag zit het virus nog in mn lijf en als ik er tijd voor heb ga ik onze geschubte vrienden achterna!
Dit is een forum speciaal voor karpervissers. Waarom heb je voor deze vorm van vissen gekozen ?Toen ik die grote vissen zag die op de kant kwamen moest ik perse ook zo'n vis vangen!! Eenmaal mn eerste vis gevangen was ik verkocht.
Al gaat het me nu niet meer alleen om het vangen van een vis. Ook de rust die je vind als je aan het water zit vind ik heerlijk. Je ziet af en toe de mooiste dingen voorbij komen zoals zonsopkomsten en ondergangen,mooie vogels,soms schaarsgeklede dames
En af en toe ook de gezelligheid met vrienden als je aan het water zit is geweldig!
Vis je alleen of heb je een maatje ?Is per keer verschillend. Mijn 2 vaste vismaten wonen op een uur en 10 minuten rijden afstand dus alles moet strak gepland worden als we samen willen gaan vissen. Bij mij in de buurt vis ik zo nu en dan(TE WEINIG
) met Jerry Tenwolde en ook vaak zat ben ik alleen aan de waterkant tevinden.
Met welke hengel(s) vis je ?Ik heb 4 dezelfde hengels,de JRC TP-X 2,5lbs en 2,75lbs.
Heb de hengels nu een aantal jaar en bevallen me goed. Als er geworpen moet worden zijn ze er en als er gedrild moet worden zijn ze er ook. Lekkere latten!
Onder de latten heb ik molens van Daiwa,de Emcast advanced 5500.
Wat is de leukste, domste, meest bijzondere of meest maffe reactie geweest die je tijdens het vissen van omstanders hebt gehad ?Vang je een giebel,willen mensen er foto's van maken omdat ie zo groot is
Tijdens het pennen zagen mensen mn schepnet liggen; Goh,ga je walvissen vangen?!
En zo zijn er nog veel meer dingen die ik meegemaakt heb. Zoals een jehova getuige die me meehielp met sjouwen van mn spullen naar mn stek en me daarna een boekje over "De Heer" in me handen drukte. Nja.. Had ik in iedergeval iets te lezen he haha!
Wat vind je van het Carpfeeling forum ?Als Moderater op het CarpFeeling forum moet je veel meekijken en dat werkt zeer VERSLAVENDDDD128fs31818 Altijd gezellig,leuke club met mensen die normaal tegen elkaar doen en er is altijd wat te leren! Super dus!!!
Ben je behalve op dit forum ook nog op andere forums actief ?Eigenlijk check ik CF alleen nog maar.. Heel af en toe het aanbod hoekje op het KWboard,maar dan ook heeeeeel af en toe he
Heb je misschien nog een gouden tip of goed advies voor je collega vissers ?Geloof in jezelf,doe wat jezelf goed lijkt en trek je niet teveel aan van anderen.
Doe je ding en geniet van alles om je heen!!
Wat is je PB ( persoonlijk record )De zwaarste vis die ik tot nu toe heb mogen vangen is een spiegel(net geen leder) van 35,8 pond.
Wie mag het volgende interview invullen ?Arnold Samsen. Kom maar op met dat interview Arnold!!
Bewerkt door de gebruiker maandag 24 januari 2011 16:20:01(UTC)
| Reden: Niet aangegeven