Wat zijn je naam, je leeftijd en woonplaats ?
Ik ben Ricardo Koster,bijna 25 jaar( april ).En ik woon net als Eric in Rotjeknor.
Wat doe je in het dagelijks leven ?
In het dagelijks leven ben ik sprinklermonteur bij Aqua plus.
Wanneer en op welke manier ben je met deze hobby in aanraking gekomen, met andere woorden, hoe ben je met het karpervirus besmet geraakt ?
Eigenlijke vanaf dat ik kon lopen werd het er ingewreven,mijn pa nam me altijd mee bij al die mooie singeltjes in schiebroek,we deden daar vaak wedstrijdje : Wie met de korst de meeste vissen wist te vangen.
Dit is een forum speciaal voor karpervissers. Waarom heb je voor deze vorm van vissen gekozen ?
Omdat ik hiermee mijzelf optimaal vermaak,het jagers instinct,de drang om alles te verfijnen,de drang om te gaan vissen ongeacht het weertype.
Het gehele plaatje dat is alles waar ik voor ga.
Ik kan me geen ander leven voor me halen,lichtelijke obsessie dus.. ( FREAK ! )
Vis je alleen of heb je een maatje ?
Ik vis wanneer ik zin heb,dus ik vis met een maatje als dat uitkomt,en anders alleen.
het maakt allemaal niet zo veel uit,maar met ze twééen is het gezelliger natuurlijk.
maar eenzame nachten op een dijk aan de rivier,of in een sprookjes bos waar de spoken tot leven komen snachts intresseert me in me uppie ook vrij weinig.
soms beleef je dan alles nog intenser dan als je met zijn twééen bent.
Maar een vaste maat heb ik niet,wel meerdere maten waarmee ik vis.
Met welke hengel(s) vis je ?
Op dit moment vis ik met 3 lb's van Maver 12'6 ft.
de 3 lbs heb ik nodig voor op de rivier,maar binnenkort eens wat lichter materiaal aanschaffen voor op de wat kleinere watertjes en voor in de winter.
ik schat zo'n 2,5 of 2,3/4 lbs.
Wat is de leukste, domste, meest bijzondere of meest maffe reactie geweest die je tijdens het vissen van omstanders hebt gehad ?
daar heb ik serieus niet echt een antwoord op.
Wat vind je van het Carpfeeling forum ?
Carpfeeling is wel een intressant forum,weinig geziek,mensen zijn behulpzaam,en er is genoeg informatie te vinden.
kortom : mij hoor je niet klagen.
Ben je behalve op dit forum ook nog op andere forums actief ?
jazeker : Karperwereld, Riviervissen.be
Heb je misschien nog een gouden tip of goed advies voor je collega vissers ?
Een tip ?? hmmm ??
www.esvsupplies.nl Als kwaliteit telt !!
Wat is je PB ( persoonlijk record )
gewoon wat foto's van verschillende vissen,geen records.wel vissen die ik nooit meer vergeet !!
2 maal 39,6 pondjes zowel schub als spiegel.
Maar gewichten boeien me niet zo heel veel,ik ga er dus ook niet selectief op vissen.
mischien ooit doe ik dat nog wel eens een keer hoor,als die drang ineens komt opdagen ofzo
Wie mag het volgende interview invullen ?
Jan willem ooms
Als je dit kopieert en plakt heb het het interview ( als je hem als volgende mag invullen
Bewerkt door de gebruiker maandag 13 februari 2012 17:34:24(UTC)
| Reden: Niet aangegeven