Wat zijn je naam, je leeftijd en woonplaats ?
Ik ben Ferenc van de Vorstenbosch,geboren in 1985 en woon in Lisse.
Wat doe je in het dagelijks leven ?
In het dagelijks leven ben ik zelfstandig ondernemer en ben bezig met het opzetten van een boilie bedrijf aangezien er hier nog veel vraag naar is.
Wanneer en op welke manier ben je met deze hobby in aanraking gekomen, met andere woorden, hoe ben je met het karpervirus besmet geraakt ?
Vissen doe ik al vanaf dat ik een kleine gup was,pas op mijn 12de kwam ik in aanraking met de karpervisserij.Werd toen op sleeptouw genomen door een buurjongen.Tijdens mijn eerste sessie vind ik een rijen van 15pond en sinsdien ben ik besmet met deze prachtige virus.
Dit is een forum speciaal voor karpervissers. Waarom heb je voor deze vorm van vissen gekozen ?
Ik ben een allround visser,vis op alles.Of het nou met de vlieg op forel is of met 50cm karpertjes op meerval.Karpervisserij behoort wel tot 1 van mijn favoriete vissoort en ben ook het meest gespecialeerd hierin.
En waarom?Tja....omdat het kan?
het in ondertussen een levenstyle geworden.
Vis je alleen of heb je een maatje ?
Beide,liefst met een maatje maar aangezien ik vaak doordeweeks vis is dit niet altijd mogelijk.
Met welke hengel(s) vis je ?
Owjee...dit verschilt per situatie.Heb 3 sets hengels.
1 set harrison slimline 3lbs hengels voor het buitenland
1 set berkley b1 3,5lbs 13ft voor het gooien naar de horizon,tegenwoordig genoeg wateren waar een boot niet is toegestaan en dan heb je een groot voordeel als je 30meter verder gooit als de rest
en heb 1 set harrison ballista 2,75lbs voor het werk in ons kikkerlandje
Wat is de leukste, domste, meest bijzondere of meest maffe reactie geweest die je tijdens het vissen van omstanders hebt gehad ?
Waar ik me aan erg is dat mensen vragen of je die vis "hier" heb gevangen,beetje simpel natuurlijk maar waar anders?
Wat vind je van het Carpfeeling forum ?
Ja top,leuk,mooi en gezellig forum.1tje die ongetwijveld gaat groeien aankomend jaar.
Ben je behalve op dit forum ook nog op andere forums actief ?
Carpboard en Carpcity,echter zijn het momenten,verwijnd ook weer rustig voor enkele maanden.
Heb je misschien nog een gouden tip of goed advies voor je collega vissers ?
Tja gouden tip.....wil je grote vis,vis waar ze zitten.Dit vergeet men wel eens.En staar je uiteindelijk niet blind op ponden.Waarschijnlijk trap ik dit jaar de weegschaal de deur uit en ga genieten van de vissen ipv het getal dat het wijzertje aan geeft.
Wat is je PB ( persoonlijk record )
Mijn pb is 16kg,niet extreem hoog,het boeit me eigelijk ook niet echt.Komt vanzelf wel eens een groot varken voorbij.
Wie mag het volgende interview invullen ?
Tim van Zanten