15 ponder Lid sinds: 19-4-2010(UTC) Berichten: 103
|
hoi frank. netjes gedaan hoor respect. grtn
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
Lodewijk schreef:gaat dr iemand mee wakvissen?? Ja is goed! wanneer wil je gaan we hebben nog wel ff de tijd want het weer blijft nog ff zo
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
Lodewijk schreef:gaat dr iemand mee wakvissen?? wak vissen op karper of? |
houdoe en bedankt |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
jvs schreef:Lodewijk schreef:gaat dr iemand mee wakvissen?? wak vissen op karper of? ik denk dat hij bedoelde wrakvissen |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
een hele mooie vis! gefeliciteerd met je vangst!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-12-2009(UTC) Berichten: 274
|
Klaar maken voor drie nachtjes vissen,aan een warm water uit laat(drillen) Hopelijk word het wat,als ik wat vang zal ik woensdag wel wat posten.
Groetn Roy
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Bekijkt berichten in topic: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
succes
|
|
|
|
|
Succes! ik zou ook eigenlijk gaan maar hier ligt nog steeds alles helemaal dicht :(
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
|
houdoe en bedankt |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
roy pluim schreef:Klaar maken voor drie nachtjes vissen,aan een warm water uit laat(drillen) Hopelijk word het wat,als ik wat vang zal ik woensdag wel wat posten.
Groetn Roy je mag het nu toch hebben voor mij hoor overdag zou ik nog zeggen, ja, maar snachts word het mij toch te koud.... met mijn slaapzak |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 354
|
Succes Roy
Enne Frank , mooie vangst hoor , complimentè
|
|
|
|
|
ik ben vandaag ook geweest, eerst ernaar toe op de fiets en de kar, daar aangekomen bleek dat er 30cm sneeuw lag dus dat werd een halve kilometer lopen met de kar eindelijk op de stek aangekomen, snel gevoerd en hengeltjes derin. ik wil even een slok drinken nemen was het natuurlijk weer bevroren >.< uiteindelijk helemaal niets weten te vangen op de lek, wel mooi van het weer en het uitzicht kunnen genieten, dat is ook belangrijk ik ben weer ff lekker buiten geweest
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-12-2009(UTC) Berichten: 274
|
Helaas geen vis op de mat gehad,wel genoten van het winterse weer
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
zometeen ff een leuk beginetje van me vakantie maken. even lekker snoeken. gr
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
zou ik ook doen, maar alle waters liggen hier een einde van mij en de auto is te glad de fiets te gevaarlijk te voet duurt te lang... en nee ik heb geen quad of dergelijke |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
je kan eens proberen met schaatsen aan Chiele of skilatten, België is hier toch 1 grote sneeuwpiste geworden. Enkel op letten bij harde runs of je gaat aardig meeschuiven misschien dat ik dadelijk eens ga pennen, weet een stekje waar elk jaar de topvissen van het water zich verzamelen. alleen zijn de drilomstandigheden zo zwaar, dat ik er nu wat tegenop zie. Grtz
|
|
|
|
|
schaatsen nooit goed in geweest en heb geen skilatten |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
je kan ook gewoon een skateboard zonder wielen pakken
|
|
|
|
|
werkt niet, hebben we al geprobeerd |
|
|
|
|
en heb je geen sneeuwscooter :-" ?
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.