30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
weer een dag geblankt 1 piepje gehad maar ben wel veel meer te weten gekomen over het water hier geweldig zo'n voerboot met fishfinder en een wereld van verschil met die dingen man waar ik ook wel s mee gevist hebt kwam er nog ff voeren gaat er morgen nog een daggie zitten hoop voor hem dat iewl wat vangt en we gingen de verschillen van fishfinder bekijken mijne veel strakkere tekening en geen ruis of wat we hebben het water s verder bekeken word weer heel wat riet kappen in 2011 dikke schouderklop voor henk van fishfun ech een aanrader |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
welke fishfinder was het dan? |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
2x de rf 15 en allebijde metversterker en antenne |
gr paul |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
ik ben elke dag deze week incl vandaag ook weggeweest.hele dagen.wel niet op karper maar op snoek,ook heel de week geblankt maar vandaag 2x een mega snoek verspeeld(2x dezelfde) die pakte gewoon een voorn van +-30 cm :-$ |
houdoe en bedankt |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
eindelijk geen ijs meer..direct er maar op uit..we kregen ook nog een leuke gastspreker op bezoek.. Frank Penning heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
gigglesmil gigglesmil gigglesmil |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Heel mooie gedaan dat is pas orgineel nog nooit gezien, jullie hebben vast veel lol gehad aan de waterkant. Voor de kerstman is wat anders als zijn slee he Bewerkt door de gebruiker zaterdag 11 december 2010 22:36:04(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
haha mooi gedaan!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
hahahahahahaha goed bezig mannen enne wat een bekende boot |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
leuke bekende foto's Frank...... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
fantastisch geweldig ik zat grotendeels alleen |
gr paul |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
kijk dat is pas mooi om te zien frankG!!!! |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 136
|
mooie foto,s ,kerstman kwam toch met arreslee?nu met de (voer)boot??
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 136
|
mooi frank ,ook leuke foto,s
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 214
|
mooie vissen frank wat een leuke fotos van de kerstman geweldig zal vast heel leuk geweest zijn daar zo
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Goed bezig Frank!!! Mooi hoor, foto's met sneeuw op de achtergrond!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Frank Penning schreef:eindelijk geen ijs meer..direct er maar op uit..we kregen ook nog een leuke gastspreker op bezoek.. Was weer een gezellig dagje. Vandaag is het nog beter weer, maar helaas andere verplichtingen. Bertus heeft gelijk dat ie er weer op uit trekt vandaag. (vissen) Wat een wind gisteren. Kiek 'm goan vol gas en vol tegensturend de golven doorklievend.. |
The Baits |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
hahaha...was geen doen man, was allang blij dat ik met moeite terug kwam met de boot..
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
haha mooie vissen ook!
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
gaat dr iemand mee wakvissen?? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.