45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
jari bonouvrie schreef:en heb je geen sneeuwscooter :-" ?
goed idee, anders laat rupsbanden op je auto leggen xD vandaag nog even naar Hasselt moeten rijden, heb veel auto's langs de kant tegen bomen zien staan of dat ze gewoon doorschuiven op het verkeerslicht :s |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
goh die was ik vergeten morge ga ik dus met de sneeuwscooter vissen :-" |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
chiele schreef:goh die was ik vergeten morge ga ik dus met de sneeuwscooter vissen :-" je ziet waarvoor carpfeeling wel allemaal niet goed is xD. als je de deur niet uitkan, probeer 3DCARP is ofzo? tenzij je het al eens geprobeerd hebt en de trial verlopen is |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
3DCARP heb ik al wel is gespeeld, vond er niet zoveel aan had het spel gedownload en gecrackt
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
mijn pc blokkeerd al als ik 2 vensters IE open doe maar zijn we niet erg off-topic aan het gaan? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 25-11-2010(UTC) Berichten: 56
|
Mooi spul maar helaas licht bij ons de hele tyfus zooi dicht G.V.D |
Girls say I only think about one thing... fishing !
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.