45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
net terug van durbuy
damned wat een sneeuwellende daar (erger dan in de rest vh land) er lag zowat een boom op onze auto door het gewicht van de sneeuw |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
|
|
|
|
|
|
jep! we waren gaan wandelen, wanneer we terugkwamen aan onze auto (3u later, lag er 25-30cm sneeuw op onze auto + een boom ) |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
wel mooi stadje! vaak geweest |
|
|
|
|
|
veel schade aan de auto zeker?? |
|
|
|
|
|
neeh, hij leunde gwn tegen de auto, hij lag er niet op hoor ^^
we waren wel geschrokken, we d8en dat we niet meer weg zouden komen |
|
|
|
|
haha dat snap ik, maar goed dat er geen schade op zat. |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 214
|
ik heb vakantie en moet morgen zagen hahah leuk maar ja me baas op vakantie krijg ik telefoontje er is een boom omgevallen kunt u nu langs komen ja kan wel ik kijken ik zeg dat komt morgen wel mmm je zal het altijd zien
|
|
|
|
|
jep, hier ook vakantie!!! jeehaa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Zoooo lekker lang weekend gehad en vanavond wee met de vrachtwagen op avontuur uit Ben benieuwd hoe dat zal gaan.. nog 1,5 week en dan krijgen we de sleutel van ons huis! KAN ECHT BIJNA NIET MEER WACHTEN HOORRRRR! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
godver, ben sessie voor woensdag aan het plannen, zegt mn vismaat het af... al de 2de keer dat hij me dat lapt... |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Wees blij dat het nu is en niet woensdag pas is dat doen ze bij min altijd |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
heet hij de vorige keer ook gedaan de avond ervoor: ja ben int stad, zal ni kunnen gaan morgen... damn is echt een ongeluksdag... wil ik enkele foto's uploaden voor cf, krijgt mn pc een grijs scherm, moeten heropstarten... wil daarna een liedje beluisteren: geen audioapparaat gevonden f*ck toshiba... |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
chiele schreef:heet hij de vorige keer ook gedaan de avond ervoor: ja ben int stad, zal ni kunnen gaan morgen... damn is echt een ongeluksdag... wil ik enkele foto's uploaden voor cf, krijgt mn pc een grijs scherm, moeten heropstarten... wil daarna een liedje beluisteren: geen audioapparaat gevonden f*ck toshiba... k'zou zegge kom in Lommel visse, woensdag eindigen mijn examen .... na twee weken....ppffff |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
héhé best goed, morgen laatste examen. Net met de ratten bezig geweest |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik ga er elke herfstvakantie naar toe mooi stadje kleinste stadje ofzo iets daar heb je gewoon mooie omgeving
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
kleinste stadje van europa als ik me niet vergis! ben er ook een paar keer geweest.
|
|
|
|
|
jep, kleinste van europa denk ik is echt wel klein... op 5 minuten heb je heel de stad gezien wel leuk, kunnen de zussen niet echt naar veel winkels kijken he |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Je zussen de winkels in jij op het terras vrouwen kijken zie het probleem niet |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.