45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
felies! hier nog 2dagen leren, dan bijna 3weken vakantie!!! |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
chiele schreef:felies! hier nog 2dagen leren, dan bijna 3weken vakantie!!! pfff ik doe nog door tot woensdag :s en op kerstdag terug naar school voor een halve dag |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
ik ook donderdag rapport halen en vrijdag 'kerstbezinnig'... bale ik zou veel nuttigere dingen kunnen doen ondertussen vissen bevoorbeeld |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
chiele schreef:ik ook donderdag rapport halen en vrijdag 'kerstbezinnig'... bale ik zou veel nuttigere dingen kunnen doen ondertussen vissen bevoorbeeld gy hoefde toch nog ma 2 dagen te leren? |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 136
|
|
|
|
|
|
Jorden schreef:gy hoefde toch nog ma 2 dagen te leren? euhm... ja. heb examens tot vrijdag 10u, dan vrij tem woensdag, dan rapport afhalen en de dag erna een half dagje naar school |
|
|
|
|
chiele schreef:Jorden schreef:gy hoefde toch nog ma 2 dagen te leren? euhm... ja. heb examens tot vrijdag 10u, dan vrij tem woensdag, dan rapport afhalen en de dag erna een half dagje naar school ahzo ik heb vrijdag, maandag, dinsdag en woensdag nog steeds examens af te leggen :-" geen leuk vooruitzicht. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
hier hetzelfde
|
|
|
|
|
louiskruyfhooft schreef:hier hetzelfde gemeenschapsonderwijs of katholieke school? de meeste GO scholen hebben examen tot woensdag :s |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
ik heb na de vakantie me examens :S
|
|
|
|
|
jari bonouvrie schreef:ik heb na de vakantie me examens :S
heeft een kennis van mij ook is wel jammer, heel je vakantie naar de haaien. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
hmm, nee ik heb ze 1 week na de vakantie, en ik leer gelukkig heel makkelijk. ik begin altijd 1 dag van tevoren
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Dat is beter nieuws Davey, gefeliciteerd! Jerry succes vrijdag met je sollicitatie................. |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
danku wel allen voor de felicitaties, Erwin in een dier en hengelsport speciaalzaak hoef je niet te vertellen waar ik voor aan ben genomen denk ik haha. heb er 3 jaar gewerkt toen weggegaan, maar ben weer aangenomen. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Kijk, dat is er leuk. Onder het motto, van je hobby je beroep maken. Dat gaat helemaal goedkomen!
Gr. Erwin
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
|
Groeten,
Jerry |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
Jorden schreef:chiele schreef:felies! hier nog 2dagen leren, dan bijna 3weken vakantie!!! pfff ik doe nog door tot woensdag :s en op kerstdag terug naar school voor een halve dag Ik tot en met dinsdag examen en donderdag rapport halen |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
|
pfff, wat een zondag helaas het weekend bijna weer ten einden. |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
ik krijg stilaan een zenuwcrisis van die onverantwoorde chauffeurs op de weg. akkoord er ligt sneeuw en akkoord, met een gewone wagen is het nu gekkenwerk. maar daarnet werd ik nog mooi de pas afgesneden door iemand die het nodig vond om de gehele baan in beslag te nemen met als resultaat dat ik de greppel mocht opzoeken. Het is al moeilijk genoeg om met een Dodge normaal op een rijvak te rijden, laat staan als er zo'n pak sneeuw ligt. Volgende keer wijk ik toch niet meer uit, ze mogen dan maar op mijn "vrachtwagen" rijden. Allemaal mooi die sneeuw, maar verdomd lastig op de weg! humeur is dus zoals het weer buiten, somber en onder het vriespunt.
Grtz
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.