logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

154 Pagina's«<4748495051>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
chiele  
#961 Gepost : dinsdag 21 december 2010 12:54:17(UTC)
chiele

45 ponder

ja maar mijn pa moet mee met de vrouwen (portefeuille heBreede lach)

en alleen iets gaan drinken zie ik niet echt zitten Think
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Jerry  
#962 Gepost : dinsdag 21 december 2010 13:31:27(UTC)
Jerry

35 ponder

haha vrouwen zelf werken en met je pa op het terras
Groeten,

Jerry
chiele  
#963 Gepost : dinsdag 21 december 2010 13:41:13(UTC)
chiele

45 ponder

zeg dat eens tegen hen zelf Knipoog
het zal het laatste zijn wat je zegt Breede lach
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
davey knol  
#964 Gepost : dinsdag 21 december 2010 13:56:26(UTC)
davey knol

25 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 5 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
swear1 ziek zijn
Leer van je fouten, geniet van je succes
jari bonouvrie  
#965 Gepost : dinsdag 21 december 2010 14:11:13(UTC)
jari bonouvrie

25 ponder

:S in de vakantie nog wel
beterschap!
stefanetjeee  
#966 Gepost : dinsdag 21 december 2010 14:27:20(UTC)
stefanetjeee

10 ponder

(vissen)
Girls say I only think about one thing... fishing !
Number_One  
#967 Gepost : dinsdag 21 december 2010 23:22:30(UTC)
Number_One

20 ponder

Examens zijn gedaaaan *Cheeer^*
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.*
Jerry  
#968 Gepost : dinsdag 21 december 2010 23:52:37(UTC)
Jerry

35 ponder

Van de dokter te horen gekregen dat ik stukken minder moet drinken lever waarden niet zo best nu maar helmaAl niet meer drinken... Kan alleen maar positieve dingen bedenken zoals centen en meer tijd om Te vissen
Groeten,

Jerry
leen  
#969 Gepost : woensdag 22 december 2010 00:40:53(UTC)
leen

40 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
Jerry schreef:
Van de dokter te horen gekregen dat ik stukken minder moet drinken lever waarden niet zo best nu maar helmaAl niet meer drinken... Kan alleen maar positieve dingen bedenken zoals centen en meer tijd om Te vissen

Als de dokter je dat moet vertellen heb je al een stuk van je probleem te pakken.. ;-)
jari bonouvrie  
#970 Gepost : woensdag 22 december 2010 00:44:32(UTC)
jari bonouvrie

25 ponder

elk nadeel heeft z'n voordeel!
Tim_Ellerman  
#971 Gepost : woensdag 22 december 2010 03:15:31(UTC)
Tim_Ellerman

35 ponder

gigglesmil hahahahaha ouwe zuiplapBreede lach

Dan volgende x met vissen ik aan t bier en jij aan de ranjaKnipoog
Groetjes, Tim

Jerry  
#972 Gepost : woensdag 22 december 2010 09:02:49(UTC)
Jerry

35 ponder

Tja je ken niet alles hebben I LOvE RANJA
Groeten,

Jerry
steef zenden  
#973 Gepost : donderdag 23 december 2010 01:13:49(UTC)
steef zenden

50 ponder

gewoon aan het alcohol vrije biertje...........
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Tim_Ellerman  
#974 Gepost : donderdag 23 december 2010 05:15:52(UTC)
Tim_Ellerman

35 ponder

Lekker joh!:S

Hebben we eind oktober meubels besteld voor in ons nieuwe huis waar we 3e week januari in gaan. (3maanden van tevoren besteld en een vaste datum afgesporken wanneer het bezorgd zou worden)

Krijg ik net een mailtje dat ze het niet gaan redden en de meubels VERMOEDELIJK in week 5 in hun magazijn binnenkomen. Levertijd voor die meubels was 6 weken zei degene die ons hielp dus alles zou zeker weten optijd en op de geprikte datum bezorgd worden. Van eind oktobert tot eind januari is 3 maanden,dus dubbele levertijdVerrast Kan toch niet!!

Morgen maar ns ff bellen met die lui want kan hier dus niet akkoord mee gaan toch?! Dan zit ik een paar weken zonder meubels terwijl me iets beloofd is en het op papier staat.

Stelletje rukkers daar zeg!Not talking

Bewerkt door de gebruiker donderdag 23 december 2010 05:17:56(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Groetjes, Tim

Jerry  
#975 Gepost : donderdag 23 december 2010 09:22:36(UTC)
Jerry

35 ponder

Korting!!!
Groeten,

Jerry
sven vq  
#976 Gepost : donderdag 23 december 2010 12:30:14(UTC)
sven vq

20 ponder

hier is het humeur serieus onder het vriespeil. Gisterenavond eindelijk nog eens op stap kunnen gaan met een vriendin. Plezante avond gehad, we wille naar huis fietsen: allebei ons fietsen gestolen (hingen nochtans aan elkaar vast maar zullen waarschijnlijk zo een bestelwagen beland zijn. Vrij zeker ervan dat het dus weer door onze "vriend"de buitenlander komtShame on you ). Aangezien we niemand konden bereiken hebben we dan maar besloten om naar mijn huis te gaan, betekende een wandeling van +- 2uur (voor mijn vriendin zou het anders nog een uurtje of 2 extra stappen worden).
Zijn we aan het trachten recht te blijven, glijdt ze uit en valt haar Iphone uit haar zak. resultaat: kapotte I phone.
Onderweg begon ik me ook al niet al te fris te voelen wat kon wijzen op een suikertekort (ben lichte suikerpatiënt).
Na 2 uren eindelijk gearriveerd aan mijn huis, ben ik volgens mijn vriendin plots in elkaar gezakt en met mijn knie op een scherpe rand gevallen. Ze heeft me dan kunnen bijbrengen en ben dan met enorm veel pijn het bed ingekropen.
Nu ben ik net terug van de dokter, die had het leuke nieuws dat mijn oude knieblessure,die na eeen 9tal maanden eindelijk van de baan was, terug is beginnen opspelen. Waarschijnlijk door die val.

Wat zeggen ze nu ook alweer in deze periode? Gelukkig kerstfeest? Wens ik aan jullie allemaal toe en aan degenige die de fietsen heeft gestolen: die wens ik toe dat hij er zijn nek mee breektDomme ik

grtz

ps: aan iedereen dus de waarschuwing, de diefstallen zijn begonnen blijkbaar
Jorden  
#977 Gepost : donderdag 23 december 2010 12:35:53(UTC)
Jorden

45 ponder

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
sven vq schreef:
hier is het humeur serieus onder het vriespeil. Gisterenavond eindelijk nog eens op stap kunnen gaan met een vriendin. Plezante avond gehad, we wille naar huis fietsen: allebei ons fietsen gestolen (hingen nochtans aan elkaar vast maar zullen waarschijnlijk zo een bestelwagen beland zijn. Vrij zeker ervan dat het dus weer door onze "vriend"de buitenlander komtShame on you ). Aangezien we niemand konden bereiken hebben we dan maar besloten om naar mijn huis te gaan, betekende een wandeling van +- 2uur (voor mijn vriendin zou het anders nog een uurtje of 2 extra stappen worden).
Zijn we aan het trachten recht te blijven, glijdt ze uit en valt haar Iphone uit haar zak. resultaat: kapotte I phone.
Onderweg begon ik me ook al niet al te fris te voelen wat kon wijzen op een suikertekort (ben lichte suikerpatiënt).
Na 2 uren eindelijk gearriveerd aan mijn huis, ben ik volgens mijn vriendin plots in elkaar gezakt en met mijn knie op een scherpe rand gevallen. Ze heeft me dan kunnen bijbrengen en ben dan met enorm veel pijn het bed ingekropen.
Nu ben ik net terug van de dokter, die had het leuke nieuws dat mijn oude knieblessure,die na eeen 9tal maanden eindelijk van de baan was, terug is beginnen opspelen. Waarschijnlijk door die val.

Wat zeggen ze nu ook alweer in deze periode? Gelukkig kerstfeest? Wens ik aan jullie allemaal toe en aan degenige die de fietsen heeft gestolen: die wens ik toe dat hij er zijn nek mee breektDomme ik

grtz

ps: aan iedereen dus de waarschuwing, de diefstallen zijn begonnen blijkbaar

wow man! heftig! hopelijk gaat die knieblessure snel voorbij!
Me...myself...and my rods!
jeroen v oenen  
#978 Gepost : donderdag 23 december 2010 12:50:45(UTC)
jeroen v oenen

20 ponder

sven das echt klotuh voor je!

vanmiddag voor het eerst op mijn nieuwe opjebekklapschaatsen proberen.....t zal wat wordenNot talking
aan de schaatsen zal het niet liggen iig
sven vq  
#979 Gepost : donderdag 23 december 2010 13:01:41(UTC)
sven vq

20 ponder

knieblessure is minstens 2 maanden weer mank lopen. Het is dat, of onder het mes wat ik in deze periode zeker niet zie zitten. Net bij de politie langsgeweest om de diefstal van mijn fiets aan te geven (is immers gegraveerd, zo ook de fiets van mijn vriendin). het simpele advies van hem: Steel u toch gewoon een andere in GentThink Hij wou niet eens de moeite doen om er nota van te nemen, dadelijk eens een telefoontje naar zijn hogere plegen. De politie uw vriend, tenzij ze eens moeten werken (ik spreek nu over de politie van Gent, ergens anders werken ze misschien wel :-" )

Let maar op Jeroen op het ijs of we kunnen misschien samen mank gaan lopen, hahaKnipoog zou hier ook graag eens gaan schaatsen, maar alle zware inspanningen zijn verboden. En hoe ik dat ga oplossen met mijn werk. In januari mag ik beginnen, maar zal knap afzien worden. pff.

Grtz
Jerry  
#980 Gepost : donderdag 23 december 2010 15:01:38(UTC)
Jerry

35 ponder

Knieën hadden ze nooit moeten maken ik Hb ook al operatie er aan gehad. Maar voor de rest is het wel echt k*t
Groeten,

Jerry
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (3)
154 Pagina's«<4748495051>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.