CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
ik wacht tot volgend jaar voor de eerste sessie met de tent |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
ik ga oftewel volgend weekend, of na de examens nog eens gaan vissen. in ieder geval nog eens proberen |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Chiele, wat voor speciale winkel is er dan in gent om er helemaal van Halle naar toe te gaan? en hoe heet die (woon zelf net boven zelzate dus wie weet moet ik daar ook maar eens gaan kijken)
|
|
|
|
|
de poorter. ik verschoot ook hoe klein die was (de etalage is zo 3m breed fzo) maar er zijn 2 verdiepingen en de winkel is redelijk diep. ze hebben er al enigste van 4 winkels in belgie diem kledij en als enigste (denk ik ) gelbaits, en omdat ze er ook de jrc sti brolly hadden (later bleek dat die er niet was, heb de nash brolly dome dn mr genomen) ben ik daar gegaan. en ze zijn er ook vriendelijk! |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Nash Indulgence Wideboy |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
niet de winkel maar wel nieuwe spulletjes de nash indulgence en 2 shimano power airo 10000 xta klokken |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Ok, het was dan wel geen winkel. Maar dit is mijn nieuwe aankoop. Inhoud = 245 liter dus daar gaat genoeg aas in. Bewerkt door de gebruiker donderdag 9 december 2010 11:07:10(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Zowww!!! Daar kan die van mij niet tegenop Frank!! Jij zit gebakken!
|
|
|
|
|
Frank Avezaat schreef:Ok, het was dan wel geen winkel. Maar dit is mijn nieuwe aankoop. Inhoud = 245 liter dus daar gaat genoeg aas in. grrr, ik ken die diepvriezer! stond op carpboard eh een vismaat was ook geïntreseerd. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
klopt, heb hem dinsdag opgehaald
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Best vriezertje Frank! Nu volproppen maar |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
een 3de shimano power aero 10000 xta |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
was weer duur denk lodewijk
zag nog een mooie penhengel liggen voor veelste weinig geld kon ik niet laten liggen |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
|
wat is duur? |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:wat is duur? moeilijk te omschrijven |
|
|
|
|
50euro voor een pakje haken is duur, maar voor een molen of een goede beeper helemaal niet hangt van veel dingen af he |
|
|
|
|
chiele schreef:50euro voor een pakje haken is duur, maar voor een molen of een goede beeper helemaal niet hangt van veel dingen af he vind €50 voor een beetmelder redelijk veel. voor mij is een beetmelder maar 1 ding goed: biepen als het nodig is . hoe duurder je gaat, hoe langer de beetmelder meegaat, logisch . ik zou wel graag zo'n ATT setje hebben (het eerste model, redelijk onbekend, pure kwaliteit!) |
|
|
|
|
250 euro was ie...... Duur of niet? |
|
|
|
|
ben ik niet met je eens jorden. Met je stelling van hoe duurder iets is hoe langer het mee gaat. Dus een ferrari gaat ik jou ogen langer mee dan een fiat panda? |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:ben ik niet met je eens jorden. Met je stelling van hoe duurder iets is hoe langer het mee gaat. Dus een ferrari gaat ik jou ogen langer mee dan een fiat panda? leuke vergelijking xD. die stelling is meer gericht op categorie beetmelders. dit moet je wel in het algemeen bekijken |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.