CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
lekkere loempia en sate bij de chinees weg, oh ja en tomatensoep. :-" |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Bij Zunnebeld: 2 nieuwe emmers in camou uitvoering bliss EN de nieuwe Tuna Gel Bait. Deze week wil ik ze uit proberen op Ruimzicht. Niet op de bekende plekken maar gewoon ergens dumpen. U hoort nog van mij Bewerkt door de gebruiker woensdag 10 november 2010 17:53:33(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik ben benieuwd naar je bevindingen Anne betreft de gelbaits!
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
gewoon in het midden dumpen haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
|
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
een spro WP-4 set, 3 nieuwe swingers en wat loodjes
Grtz, Jorden |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
Fox halo HT 135 , PB cutter pliers en solar hair gauge tool |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Vandaag 2 Euro Warriors (nieuw).
Alleen jammer dat ik op de terugweg dacht dat de A59 Tilburg-Den Bosch een goed idee was. Not.. Deed er 3x zo lang over met die A59-afzettingen .. :-(.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
ik bracht mee (voor mijn verjaardag ) - Nash brolly dome + wrap - Jrc large cooling bag - Jrc six pack box wallet - Diem Heavy Tech jacket - Diem Ruined T-shirt - Diem Mary Jane T-shirt - Diem Logo Hoded Sweat - Diem Brush camo (muts) - Korda krusha (small) - Gelbaits Pineapple - en dan nog een gratis t-shirt en 4dvd's gekregen ik kan dus weer even verder in de winter |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
haha lekker bezig chiele ( gefeliciteerd waneer was je jarig dan of ben je nog jarig ? )
|
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
|
aanstaande woensdag wordt ik 16 mr volgende week heb ik al bna mn examens dus zijn we deze week nr de winkel gegaan was wel ff rijden van halle naar gent... |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
mooie spulletjes chiele! dat spul van Diem is echt top!
|
|
|
|
|
ja he vooral die heavy tech jacket, is een dikke jas met inritsbare flece pull, dus samen is die echt wel suuper warm zullen dit jaar meer wintersessies worden dn vorig jaar |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
nam gister diverse zakje van Gulp carp smaak Halibut & Crap mee........ |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
gisteren een droogzak voor de boilies aangekocht. Geen idee welk merk haha
|
|
|
|
|
zolang ie maar zn werk doet he |
|
|
|
|
steef zenden schreef:nam gister diverse zakje van Gulp carp smaak Halibut & Crap mee........ Halibut & Crap ?gigglesmil Zo slecht zijn ze toch niet? |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
chiele schreef:ik bracht mee (voor mijn verjaardag ) - Nash brolly dome + wrap - Jrc large cooling bag - Jrc six pack box wallet - Diem Heavy Tech jacket - Diem Ruined T-shirt - Diem Mary Jane T-shirt - Diem Logo Hoded Sweat - Diem Brush camo (muts) - Korda krusha (small) - Gelbaits Pineapple - en dan nog een gratis t-shirt en 4dvd's gekregen ik kan dus weer even verder in de winter veel plezier van die Nash Brolly Dome ! heb hem zelf ook gekocht voor men 16de verjaardag vorige maand! echt een leuke tent! als je tijd heb zou ik hem zo snel mogelijk opzetten! er zijn een heleboel brolly dome's met productiefouten (zoals die van mij)! aan de tent is er niks. wel de stokken die de tent spreiden! die moeten uitschuifbaar zijn! als ze niet uitschuifbaar zijn, kan je ze gewoon inleveren en krijg je nieuwe uitschuifbare mee |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
Jorden schreef: wel de stokken die de tent spreiden! die moeten uitschuifbaar zijn! als ze niet uitschuifbaar zijn, kan je ze gewoon inleveren en krijg je nieuwe uitschuifbare mee ik heb geen uitschuifbare maar moet voor mij ok niet, ze sluiten goed aan... en idd, is een leuke tent, en warm met de wrap erbij! ik kijk al uit naar de volgende sessie |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.