CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
het opzetten was idd ff klooien maar heb hem door
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
nu ben ik stikjaloers weet je xD heb de nash titan gezien op een roadshow van hen, en zag er super uit! alleen jammer dat ie wat kan kosten... |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
tja, het is een smak geld! doch denk ik met deze tent jaren voorruit te kunnen. ik vind duurzaamheid erg belangrijk, daar betaal ik dan ook voor!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Wel een prachtig mooie tent hoor Tim! Net iets anders dan de meeste andere bivy's.. hou ik wel van! Veel plezier ervan Timmieeeee! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Coleman Peak1 brander en lamp. Die gasbrandertjes van de Action bevriezen bij kouder weer. Resultaat, geen koffie afgelopen sessie grrr. Moet nu opgelost zijn En aangezien de lamp ook warmte afgeeft is de kachel van de action ook niet meer nodig. (Deze kacheltjes zijn trouwens uit de handel genomen door de keuringsdiens van waren. Ze zijn niet veilig genoeg voor normaal gebruik.) Ps, enige nadeel van de Titan is de stof die ik persoonlijk te dik vind (en dus de tent zwaarder maakt) Bewerkt door de gebruiker zaterdag 23 oktober 2010 17:02:14(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
de titan mag dan wel zwaarder zijn door de dikke stof, maar in de zomer houdt deze wel de koelte binnen en in de winter de warmte... dit ervan ik zelf ook met mijn Chub Cyfish+ MK2 - 2 Man met winterskin Bewerkt door de gebruiker zaterdag 23 oktober 2010 17:09:51(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
Ach, zo heeft elke tent of wat dan ook wel z'n voor en z'n nadelen. Als je er zelf maar gelukkig mee bent niet? |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ben nog geen enkel nadeel tegen gekomen van mijn eclips of naja de prijs alleen haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Zoooow.. FF geshopt vanmiddag. Dit keer geen visspullen,maar weer een nieuwe telefoon (mn nieuwe telefoon van net een week oud deed het zooo slecht dat ik m wel door t raam heen kon pleuren )Nieuwe schoenen,nieuw vest en nieuw shirt ook maar ff gehaald.. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
hier ook even iets anders als vis spul na het zoveelste setje oordopjes die ik blijkbaar opblaas met me telefoon :/ toch maar een keer goeie gehaald nu. dik geluid komt eruit en nu maar hopen dat ze wat langer mee gaan |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
ik bracht mee: 1x bruin popup foam 1x boilieplunger fzo, om gat te maken id boilie 1x PB pva mesh refill 1x PB pva tape 1x PB aligner long shank 1x PB no escape long shank 1x PB skinless 15lb gravel (verkeerde kleur meegenomen ) 1x ESP carp controller 10g 1x Fox micro marker 2oz kit 1x Fox maggot clips size 10 1x Fox kwikchange swivels+sleeves 2x Fox adaptive camouflage softsteel 20lb 0,37mm 1x enterprise tackle imitation maggots 1x Mika multi links 1x bankstick/fotocamera adapter 4x zandkleurig peerlood 100g 3x bruin peerlood 150g 8x rubberen spulletjes om hengels af te tuigen voila, ik kan er weer eventjes tegenaan (wat materiaal betreft tog even ) |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
zo chiele je hebt behoorlijk in gekocht |
|
|
|
|
|
mja was uitverkoop kon even goed zijn dak ik nog enkele hengels meehad enzo maar wou geen overhaaste aankopen doen... |
|
|
|
|
3x X-Ray 2 3/4 pond. Soms koop je iets omdat het gewoon te mooi is om te laten staan Loop er al een maand over te dubben, vanmiddag de knoop doorgehakt |
|
|
|
|
Anne schreef:3x X-Ray 2 3/4 pond. Soms koop je iets omdat het gewoon te mooi is om te laten staan Loop er al een maand over te dubben, vanmiddag de knoop doorgehakt zozo en de volle pond voor betaald?? vast niet |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
mooie hengels hoor anne ga je geen spijt van krijgen! |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Daar ga je inderdaad geen spijt van krijgen Anne, super stokken!
|
|
|
|
|
Heb Stein er mee zien vissen en was op slag verliefd. Hele mooie actie en sterk genoeg voor Frankrijk denk ik. Uiteraard korting gekregen Lodewijk |
|
|
|
|
whehe had ook niet anders verwacht! echt een superwinkel daaro! maatja van me heeft ze ook en ze bevallen ook zegt ie ik vind persoonlijk zelf de ogen niet mooi maar dat is ieder voor zich natuurlijk |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Harmon kardon surround met jbl boxen lekker films kijken |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.