CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
wave12 Nou dan bliss je niet zo hard denk ik jawsmiley |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 20-10-2010(UTC) Berichten: 174
|
Dit is mijn tattoo!! Hij is op het moment al verder af alleen heb daar geen foto's van. Als ik do heb zal ik ze zo snel mogelijk posten. Op de foto is hij net gezet dus nog een beetje rood.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
mooie grote tattoo peter............. |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Supervettt! Wow!! Zoiets lijkt me ook nog welis wat haha Eerst verhuizen en mn andere arm ns doen.. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
als je eenmaal begint met een tattoo volgen er steeds meer.............. |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
|
in februari gaan ze aan de achtergrond beginnen. En dan ga ik verder op mijn arm. Het is zeker verslavend!! Bewerkt door de gebruiker zaterdag 4 december 2010 20:18:48(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 136
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 354
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 5-2-2010(UTC) Berichten: 95
|
Eens de naald in u vel , en je bent verkocht . Mooie kunstwerken hier ....... gr
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 205
|
Ben van plan in de toekomst een koi karper tattoo op mn kuit te gaan nemen |
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Dan moet je niet teveel gaan trainen ken iemand had een schorpioen en werdt uiteindelijk een krab |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 205
|
Ik train mn kuiten nauwelijks |
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
die is wel zeker dik die tattoo |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
heeeel mooi wil zelf ook een tattoo van een aledaar en een schubkarper!
|
|
|
|
|
ben aan het aftellen, over 2weken ga ik om mijn linker tattoo verder uit te breiden en de naam van mijn zoontje Aiden erbij te zetten..... |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
dan is het wel een hele bijzondere tattoo voor jou steef!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
:-" Er zitten echt hele mooie tattoo's bij, maar mij niet gezien. Gelukkig dat jullie er iig wat van maken, die japanse stijl of tattoo's van fotokwaliteit vind ik wel erg mooi. Wel heel toevallig dat er veel karpers tussen zitten Ron misschien is een telescoophengel wel iets voor op je 3e been (misschien de instant fisherman? :-" ) Bewerkt door de gebruiker vrijdag 11 februari 2011 23:05:56(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
ik ben hier ook overstag aan het gaan om een tattoo te laten zetten het is iets wat ik al heel lang wil en sinds een vriendin van mij nu steunt voor een tattoo, begin ik echt te overwegen om de naald los te laten op mijn lichaam. Ik denk dat ik volgende week maar eens binnenspring in de lokale tattooshop voor de nodige info Grtz
|
|
|
|
|
pas op waar je aan begint hahaha anders heb je er zo nog een hobby bij wat veel geld kost.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
sven vq schreef:ik ben hier ook overstag aan het gaan om een tattoo te laten zetten het is iets wat ik al heel lang wil en sinds een vriendin van mij nu steunt voor een tattoo, begin ik echt te overwegen om de naald los te laten op mijn lichaam. Ik denk dat ik volgende week maar eens binnenspring in de lokale tattooshop voor de nodige info Grtz Tip!! Ga eerst bij meerdere shops informeren en kijk dan ook vooral de fotoboeken met door hun gezet werk erin. Dit om een eventueel teleurstellend resultaat te voorkomen. Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.