CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Hennie,
Gaat deze over de oval tot aan de grond?
Gr Jeroen |
The Baits |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 386
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Nee Jeroen, hij komt met een clip vast op de dop van je oval met een elastiek koort die vervolgens doorloopt naar de zij panelen van je oval. Daar zet je hem vast achter de haringen van je oval en de voorkant word gewoon aan de grond vast gezet met haringen. Het dekt dus de opening van je oval af aan de voorkant en heeft de perfecte pasvorm voor over de oval maar valt alleen over de voorste +/- 40cm van het doek van je plu. |
Helemaal zelf bedacht.........
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Mocht ook weer shoppen van m'n vrouw, lol
- JRC Hold all 50 12ft 4 rod - Fox micro swinger presentation set - ESP Marker float - boillie stoppertjes - Lead clips
en wat onder lijntjes, powerbait en buldo's voor op de forel. Die gaan ze hier tijdens de herfst vakantie uitzetten ivm 65 jarig bestaan de lokale visclub. Lijkt me wel eens leuk te proberen.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
even nieuwe spulletjes van solar gehaald net was wel even schrikken bij de kassa maar goed het gaat een leven lang mee! ( zeggen ze ) haha 2 keer een solar 3 rod x- wide adjustable buzzer bar 2 keer een solar 16" bankstick travel-lite en 6 nieuwe rubbers voor om me solar achter steuntjes ( was een garantie kwestie ) Bewerkt door de gebruiker zaterdag 2 oktober 2010 16:23:45(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 18
|
-Nieuwe overwrap voor men bivvy. (jrc defender) -nieuwe stretcher jrc defender 3 leg.! |
Nico de Jongh |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
|
The Baits |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
|
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
|
Een Shimano Ultegra CI4 XSA 10.000 Een een Shimano Tribal tasje voor tandeborstel, paracetamol, neusspray etc. Bewerkt door de gebruiker maandag 11 oktober 2010 17:37:37(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
En ik de nieuwe haken van Nash!!! Eindelijk kon ik ze ergens kopen!
|
|
|
|
|
Erwin schreef:En ik de nieuwe haken van Nash!!! Eindelijk kon ik ze ergens kopen! Feli Erwin Je was er al lang naar op zoek begrijp ik? |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Klopt als een bus. Ben er erg enthousiast over. Super scherp en voor mij de perfecte vormen. Zijn nog bijna nergens te krijgen...helaas
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ik ging naar me maat en nam mee terug:
Een 2 mnd oude Solar WW met extension kit en buzzerbars En een koopje zeg ik zelf voor €200,- |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Zeker weten Ron! Is een super mooie/goede rodpod
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
zo, ik ging naar de winkel en kocht: een Nash Titan Viper 2010!
Ik ben zo blij als het maar kan!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
timvanzanten schreef:zo, ik ging naar de winkel en kocht: een Nash Titan Viper 2010!
daar krijg je geen spijt van. bevalt mij super. |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
was wel ff klooien de eerste keer met opzetten zeg! het systeem met de korte voorste balijnen! maargoed, we zijn eruit!
leuk ding idd!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Medal of Honor voor de ps3 nu spelen:-$ |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
Mijn 2e en 3e Shimano Ultegra CI4 |
|
|
|
|
stein jansen schreef:timvanzanten schreef:zo, ik ging naar de winkel en kocht: een Nash Titan Viper 2010!
daar krijg je geen spijt van. bevalt mij super. Tim weet wel hoe je hem op moet zetten zonder stuk te makengigglesmil |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
een fox match warrior methode feeder (vissen)
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.