45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
April mag van mij weer een prachtmaand worden met mooie vangsten. Vandaag begon mijn maand april helaas met een blank, hopelijk hebben jullie meer geluk! Plaats hier je vangsten ! Bewerkt door de gebruiker vrijdag 4 april 2014 10:08:01(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Gistermiddag had ik even een gaatje om er met de penhengel op uit te gaan. Dit gave boeren karpertje kon de maiskorrels niet laten liggen. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 10-6-2013(UTC) Berichten: 99
Bedankjes: 4 keer Is 11 keer bedankt in 9 post(s)
|
Mooie vis Peter! Op één april deze mooie vis kunnen vangen na ruim 2 uur naar een aantal brokken gestaard te hebben. Wel een nieuw pr |
|
JustMoes is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Mooie schubbekes Peter en JustMoes! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Mooie vissen! Ik ga het dit weekend proberen, hoop dat er een vis gaat komen wordt toch wel eens tijd. |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: David v. Z Mooie vissen! Ik ga het dit weekend proberen, hoop dat er een vis gaat komen wordt toch wel eens tijd. Suc3 David!, ik wacht nog iets, heb al 2 maal geblankt.....en wil mijn record blanken (4) niet breken. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Haha ik ben er al ruim voorbij denk ik. Heb sinds vorig jaar zomer niks meer gevangen op mijn thuiswater . Zwemmen nog maar heel weinig vissen en er mag nu maar van 8:00 tot 20:00 gevist worden Maar het gaat een keer lukken |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 3-6-2011(UTC) Berichten: 69
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Jullie doen het beter dan ik . Ik moet mijn eerste vannacht gaan vangen (hopelijk). |
Don't fish for quantity fish for quality |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-7-2012(UTC) Berichten: 283
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
vannacht 2 gevangen, ook enorm veel brasem. Zelfs op de dubbele 15mm met pop-up.
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: carp1996 vannacht 2 gevangen, ook enorm veel brasem. Zelfs op de dubbele 15mm met pop-up. Gevangen op uw evenwichtsbalk? |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
hier mijn vis rond de 20 pond niet gewogen maar lees ff mijn erhaal oer karper sterfte in thee kransje deze is ving ik dus op dat water nog in top conditie maar nu is bijna heel het bestand dood luukcarp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Eerst geschreven door: luukcarp hier mijn vis rond de 20 pond niet gewogen maar lees ff mijn erhaal oer karper sterfte in thee kransje deze is ving ik dus op dat water nog in top conditie maar nu is bijna heel het bestand dood Niet heel verstandig dat je er dan gaat vissen Luuk. Als er een ziekte, of iets anders in dat water zit, neem jij dat mee met je schepnet en weeg materiaal. ( neem aan dat je dat nat maakt ) Zo dadelijk verspreid je dat virus of ander iets naar andere wateren. Het is maar effe dat je t weet. |
Doorzetten wordt beloond! |
thimon is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Eerst geschreven door: thimon Eerst geschreven door: luukcarp hier mijn vis rond de 20 pond niet gewogen maar lees ff mijn erhaal oer karper sterfte in thee kransje deze is ving ik dus op dat water nog in top conditie maar nu is bijna heel het bestand dood Niet heel verstandig dat je er dan gaat vissen Luuk. Als er een ziekte, of iets anders in dat water zit, neem jij dat mee met je schepnet en weeg materiaal. ( neem aan dat je dat nat maakt ) Zo dadelijk verspreid je dat virus of ander iets naar andere wateren. Het is maar effe dat je t weet. Thimon: dat is een heel goede opmerking b , ene waar velen waarschijnlijk niet aan dachten! |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
25 ponder Je bent lid sinds:: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Eerste nacht instant eindigt in een blank . Nog 10 dagen wachten en dan word het 4 nachten door knallen aan de Maas! Hopelijk met meer succes. |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
Vrijdag ook 3 stuks kunnen bijschrijven. De komende weken zal het helaas bij enkele korte avondsessies blijven
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Hier de eerste karper van 2014 ook mogen begroeten. Mooie 28 ponder. helaas voor mij op de hengel van me maat. |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 10-5-2010(UTC) Berichten: 8
|
Nr1 van 2014 Bewerkt door de gebruiker maandag 7 april 2014 13:19:03(UTC)
| Reden: Niet aangegeven barryslijters heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: barryslijters Nr1 van 2014 Mooie Barry! (de vis bedoel ik) b |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: remon v wanrooij Eerste nacht instant eindigt in een blank . Nog 10 dagen wachten en dan word het 4 nachten door knallen aan de Maas! Hopelijk met meer succes. Dan gaat uw berg bollen wel minderen |
|
|
|
|
@JustMoes, Gefeliciteerd met je PB , mooi om zo het seizoen te beginnen. @Luuk, Mooie schub luuk, zonde dat je water ook te lijden heeft onder het virus. @Barryslijters, Mooie spiegel, alleen jammer van het bekkie. Bewerkt door de gebruiker maandag 7 april 2014 19:02:12(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.