25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Zie allemaal mooie vissen voorbij komen! zucht... bijna vakantie ben al aan het voeren op de rivier, hoop echt dat er wat moois uit gaat komen. |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
ik heb met het pennetje in een half uurtje tijd deze visjes gevangen allebij pondje of 5-6 luukcarp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: luukcarp ik heb met het pennetje in een half uurtje tijd deze visjes gevangen allebij pondje of 5-6 Mooie kleurige schubjes Luuk! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: David v. Z Zie allemaal mooie vissen voorbij komen! zucht... bijna vakantie ben al aan het voeren op de rivier, hoop echt dat er wat moois uit gaat komen. De paasvakantie is hier (België bijna voorbij, tis de laatste week, viel samen met Frankrijk dit jaar denk ik, is de paasvakantie dan na pasen in Nederland David? |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Eerst geschreven door: luukcarp ik heb met het pennetje in een half uurtje tijd deze visjes gevangen allebij pondje of 5-6 Zijn leuke visjes op de pen Luuk! Goed werk! b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
|
Op goede vrijdag krijgen wij vakantie whitey. Dus valt samen met pasen dit jaar. |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: David v. Z Op goede vrijdag krijgen wij vakantie whitey. Dus valt samen met pasen dit jaar. Leuk, 2 weken vissen dus? b |
|
|
|
|
Haha, helemaal correct Ga samen met een maatje sowieso een week op de rivier zitten en dan nog sessies verspreid over thuiswateren. Ik krijg mijn vakantie wel vol. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Eerst geschreven door: thimon Ik denk een kruiskarper. Die worden op veel vijvers en water stelsels uitgezet door sportvisserij nederland. Die laatste (bruine) ja, die eerste (zilverkleurige) is een Giebel. Of zou een Giebel er nog anders uitzien?
|
|
|
|
|
Hier een flinke giebel uit afgelopen sessie. Ooh na even teruglezen was je er zelf ook al achter. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 15 april 2014 19:54:19(UTC)
| Reden: Niet aangegeven David v. Z heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 27-1-2013(UTC) Berichten: 134 Locatie: Lommel Bedankjes: 9 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Zo ik heb vorige week woensdag ook mijn eerste karpertjes kunnen vangen!! |
Vangsten 2014: 25 Persoonlijk record: 26 pond |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Mooie Visjes Jordy b |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ik ben ook weer even een nachtje weg geweest. Snachts een schub en sochtend snel een fluo buiten de voerstek neer gelegd. Dit resulteerde een uurtje later in een knappe schub. Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Jordy Paauw Ik ben ook weer even een nachtje weg geweest. Snachts een schub en sochtend snel een fluo buiten de voerstek neer gelegd. Dit resulteerde een uurtje later in een knappe schub.
Mvg; Jordy Paauw
Inderdaad mooie schubben en mooi gehaakt. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Je weet wat ik bedoel. |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 98
Bedankjes: 5 keer
|
2de visje van het jaar: 5kg Bewerkt door de gebruiker vrijdag 18 april 2014 14:38:21(UTC)
| Reden: Niet aangegeven reinert heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 2-2-2014(UTC) Berichten: 176 Locatie: Flevoland Bedankjes: 12 keer Is 10 keer bedankt in 10 post(s)
|
ik had ook een leuke vis, 6 kilootjes maar, maar het gewicht was bijzaak bij deze beauty![img]null[/img] Tycho Leushuis heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
CarpRespect! |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Tycho Leushuis ik had ook een leuke vis, 6 kilootjes maar, maar het gewicht was bijzaak bij deze beauty![img]null[/img] Das inderdaad een schoonheid b |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: reinert 2de visje van het jaar: 5kg Leuke vis, met al een behoorlijk buikje! PS. opgepast met de buikvin. |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 98
Bedankjes: 5 keer
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: reinert 2de visje van het jaar: 5kg Leuke vis, met al een behoorlijk buikje! PS. opgepast met de buikvin. weet ik idd nu ook. zag het pas op de foto. ik had het niet door maar let er nu beter op maar toch erg bedankt
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.