Nieuwe uitzetting Lid sinds: 10-5-2010(UTC) Berichten: 8
|
Eerst geschreven door: peter servais @JustMoes, Gefeliciteerd met je PB , mooi om zo het seizoen te beginnen.
@Luuk, Mooie schub luuk, zonde dat je water ook te lijden heeft onder het virus.
@Barryslijters, Mooie spiegel, alleen jammer van het bekkie. KLOPT IDD!!!
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 2-4-2014(UTC) Berichten: 2 Locatie: Lubbeek Bedankjes: 3 keer
|
Voorbije vrijdag korte sessie van 4 uurtjes op Vijver van Horst. Resultaat: Op boillies niks noppes dan maar overgeschakeld op pen met korrel maïs => 4 karpers van gemidddeld 3 kg
Niet veel, maar het is een begin van hopelijk iets goeds, groter
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Eerst geschreven door: thimon Eerst geschreven door: luukcarp hier mijn vis rond de 20 pond niet gewogen maar lees ff mijn erhaal oer karper sterfte in thee kransje deze is ving ik dus op dat water nog in top conditie maar nu is bijna heel het bestand dood Niet heel verstandig dat je er dan gaat vissen Luuk. Als er een ziekte, of iets anders in dat water zit, neem jij dat mee met je schepnet en weeg materiaal. ( neem aan dat je dat nat maakt ) Zo dadelijk verspreid je dat virus of ander iets naar andere wateren. Het is maar effe dat je t weet. Tuurlijk vis ik er niet tijdens de sterfte maar deze vis ving ik nog 1 week voor de sterfte |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-10-2013(UTC) Berichten: 119
Bedankjes: 11 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Gisteren samen met mijn broer gaan vissen en na enkele keren blanken, hebben we beiden onze eerste karper van 2014 mogen begroeten.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Dries Dewitte Gisteren samen met mijn broer gaan vissen en na enkele keren blanken, hebben we beiden onze eerste karper van 2014 mogen begroeten. Mooie Dries (de karpers zijn mooi hé bedoel ik), 1ste heeft een prachtige bovenvin en 2de heeft reeds een mooi buikje en een prachtige stoere kop! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
De mooiste van voorbije sessie, op een onbekend water met onbekend bestand. TOP, zulke vissen ! Www.aasvoorkarpers.be ! Bewerkt door de gebruiker zaterdag 12 april 2014 18:52:42(UTC)
| Reden: Niet aangegeven michiell_ heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
Mooi gebekt, zo zien we het graag Hier begint het ook wat te lopen. Helaas is het binnen enkele dagen paaitijd (en ze paaien veeeeel vroeger dan vorig jaar wegens de afwezige winter) dus wordt het anderhalve maand uitwijken naar rivier/kanaal, wat uiteraard ook z'n charmes heeft.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Flo Mooi gebekt, zo zien we het graag Hier begint het ook wat te lopen. Helaas is het binnen enkele dagen paaitijd (en ze paaien veeeeel vroeger dan vorig jaar wegens de afwezige winter) dus wordt het anderhalve maand uitwijken naar rivier/kanaal, wat uiteraard ook z'n charmes heeft. Geile vissen! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Vandaag mijn eerste vis op mijn eigen gemaakte frolic boilies. Zoals je ziet vond hij het de 3 voerdagen ervoor ook lekker. Heb de kip variant gekozen. Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Jordy Paauw Vandaag mijn eerste vis op mijn eigen gemaakte frolic boilies. Zoals je ziet vond hij het de 3 voerdagen ervoor ook lekker. Heb de kip variant gekozen.
Mvg; Jordy Paauw
Proficiat Jordy!!......het was lang geleden. |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Klopt whitey, maar ben nu weer helemaal bezig!
Mvg; Jordy Paauw
|
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Was vandaag weer een hele fijne dag. Verder nog twee zeelten en een paar brasems . Bewerkt door de gebruiker zondag 13 april 2014 18:24:00(UTC)
| Reden: Niet aangegeven leen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Eerst geschreven door: whitey bekdraden ontbreken. Dus i.i.g. geen schubkarper. Blijven Giebel en Kroeskarper over. Ik denk dat mijn zoon een Kroeskarper te pakken heeft (van de visuitzetting afgelopen november).
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 9-2-2014(UTC) Berichten: 10 Locatie: Hoogeveen Bedankjes: 4 keer
|
gevangen op 12 april super blij mee!! 23 pond RicardoB heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
@Leen volgens mij heb je daar een kruiskarper (giebel/schub) gevangen. Mooie vis b @Ricardo ook een zeer mooie Schub Bewerkt door de gebruiker maandag 14 april 2014 17:17:23(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
Jeroen84 is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Jeroen84 @Leen volgens mij heb je daar een kruiskarper (giebel/schub) gevangen. Mooie vis b Ik denk dat dit een kruiskarper is. Hier Wikipedia over de Giebel : http://nl.wikipedia.org/wiki/GiebelBewerkt door de gebruiker maandag 14 april 2014 22:30:29(UTC)
| Reden: Niet aangegeven leen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Eerst geschreven door: leen Eerst geschreven door: whitey bekdraden ontbreken. Dus i.i.g. geen schubkarper. Blijven Giebel en Kroeskarper over. Ik denk dat mijn zoon een Kroeskarper te pakken heeft (van de visuitzetting afgelopen november). Ik denk een kruiskarper. Die worden op veel vijvers en water stelsels uitgezet door sportvisserij nederland. |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
Eentje dat de hi-visuals van www.aasvoorkarpers.be niet kon laten liggen michiell_ heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: michiell_ Mooie bak Michiell! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.