10 ponder Lid sinds: 5-11-2010(UTC) Berichten: 80
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 5-11-2010(UTC) Berichten: 80
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-5-2012(UTC) Berichten: 75
|
dit weekend deze belgische schoonheid boven gehaald Bewerkt door de gebruiker vrijdag 12 juli 2013 12:06:10(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-7-2012(UTC) Berichten: 283
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
nicow?? geen foto? Mooie vissen Bas
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Mooie bakken die eerste twee bas! |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
|
carp1996 schreef:nicow?? geen foto? Mooie vissen Bas nu wel
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 10-6-2013(UTC) Berichten: 99
Bedankjes: 4 keer Is 11 keer bedankt in 9 post(s)
|
Mooi visje Nico, en Bas vangt ook wel lekker zo te zien! |
|
|
|
|
|
JustMoes schreef:Mooi visje Nico, en Bas vangt ook wel lekker zo te zien! thx had in da weekend 2 spiegeltjes en 1 schub en 10 steurs ofzo en als ik opruimde kwam deze nog effe piepen zalig moment
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mooie vissen mannen! b Ik had er deze sessie 4 mogen landen louiskruyfhooft heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-6-2013(UTC) Berichten: 144
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Mooie vissen, en ook zeer mooie foto's louis
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
bedankt!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-9-2012(UTC) Berichten: 182
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
eindelijk is de target vis binnen heb hem gevangen op 7kg maar zag er echt goed uit
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 164
Bedankjes: 4 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
vandaag nieuw water testen ben eens benieuwd. gisteren gaan uitmeten en ff wat bollen er in gegooid. en ja hoor zitten echt wel dikke op en volgens de mensen daar extreem weinig bevist. af en toe vissen ze er op voorn en zo maar op karp tot nu toe zo goed als nooit. als het klopt wat ik gisteren zag zitten er meerdere op van 20 plus kg maar vind dat in het water de vis altijd dikker is haha. ben benieuwd!!!!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-3-2013(UTC) Berichten: 60
|
aircooled schreef:vandaag nieuw water testen ben eens benieuwd. gisteren gaan uitmeten en ff wat bollen er in gegooid. en ja hoor zitten echt wel dikke op en volgens de mensen daar extreem weinig bevist. af en toe vissen ze er op voorn en zo maar op karp tot nu toe zo goed als nooit. als het klopt wat ik gisteren zag zitten er meerdere op van 20 plus kg maar vind dat in het water de vis altijd dikker is haha. ben benieuwd!!!! Kun jij vanaf de kant zien wat een vis weegt ?? #onzin Gaat het je alleen om die hele grote vissen dan of mag er ook een vis van 10 pond bijten ?
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
Djeezes, hij zei toch "denk ik" ? Dat je er een paar kilo's naast zit tot daar, maar je kan toch best zien of je met een dikke vis te maken hebt of niet als je hem in de kant ziet zwemmen. Het is ook niet omdat hij graag een bak zou vangen dat er geen kleinere vis mag bijten (ga ik toch van uit ) Kwestie van wat constructief commentaar te geven ipv debiele reacties, my 2 cents... Succes op je nieuwe water aircooled!
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
hugo lammers schreef:aircooled schreef:vandaag nieuw water testen ben eens benieuwd. gisteren gaan uitmeten en ff wat bollen er in gegooid. en ja hoor zitten echt wel dikke op en volgens de mensen daar extreem weinig bevist. af en toe vissen ze er op voorn en zo maar op karp tot nu toe zo goed als nooit. als het klopt wat ik gisteren zag zitten er meerdere op van 20 plus kg maar vind dat in het water de vis altijd dikker is haha. ben benieuwd!!!! Kun jij vanaf de kant zien wat een vis weegt ?? #onzin Gaat het je alleen om die hele grote vissen dan of mag er ook een vis van 10 pond bijten ? hier kan ik het zien als je de vissen kent is het wel degelijk mogelijlk! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ik vindt het nu moeilijk om er een te haken nu in de zomer op het vastlood systeem iemand tips
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
tomvliet1998 schreef:ik vindt het nu moeilijk om er een te haken nu in de zomer op het vastlood systeem iemand tips
er zijn genoeg tips om jou te geven. tips die jou kunnen helpen naar het vangen van een karper met een vastlood systeem in de zomer. maar ik raad je aan met leestekens te gaan schrijven. op deze manier begrijpen mensen je verhaal een stuk beter, en heb je meer aan de tips. succes! |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
tomvliet1998 schreef:ik vindt het nu moeilijk om er een te haken nu in de zomer op het vastlood systeem iemand tips
Dit is niet het juiste topics om tips te vragen! |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.