20 ponder Lid sinds: 17-2-2013(UTC) Berichten: 203
Bedankjes: 9 keer Is 20 keer bedankt in 18 post(s)
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 164
Bedankjes: 4 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Flo schreef:Djeezes, hij zei toch "denk ik" ? Dat je er een paar kilo's naast zit tot daar, maar je kan toch best zien of je met een dikke vis te maken hebt of niet als je hem in de kant ziet zwemmen. Het is ook niet omdat hij graag een bak zou vangen dat er geen kleinere vis mag bijten (ga ik toch van uit ) Kwestie van wat constructief commentaar te geven ipv debiele reacties, my 2 cents... Succes op je nieuwe water aircooled! dank je wel!! en ja je kunt het best goed zien zeer zuiver water. drie kunnen landen en vier lossers. 12.3kg-14.4kg en 17.8 kg bijna de 20 kg maar zag wel 20 kg uit haha helaas geen foto's omdat ik naar daar gegaan ben met het gedacht niks te vangen de eerste keer;-)
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
aircooled schreef:Flo schreef:Djeezes, hij zei toch "denk ik" ? Dat je er een paar kilo's naast zit tot daar, maar je kan toch best zien of je met een dikke vis te maken hebt of niet als je hem in de kant ziet zwemmen. Het is ook niet omdat hij graag een bak zou vangen dat er geen kleinere vis mag bijten (ga ik toch van uit ) Kwestie van wat constructief commentaar te geven ipv debiele reacties, my 2 cents... Succes op je nieuwe water aircooled! dank je wel!! en ja je kunt het best goed zien zeer zuiver water. drie kunnen landen en vier lossers. 12.3kg-14.4kg en 17.8 kg bijna de 20 kg maar zag wel 20 kg uit haha helaas geen foto's omdat ik naar daar gegaan ben met het gedacht niks te vangen de eerste keer;-) op zulke momenten verwijt je je zelf toch voor alles dat niet deugt en f... ,k.... worden ?. mss en les om ALTIJD je toestel mee te nemen alwas het maar om wat natuur te fotograferen .
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
|
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Komen weer mooie vissen voorbij zeg poeh poeh
Maar zie op veel foto's dat de vingers tussen de aarsvin geklemd zitten Onderbewust natuurlijk Op kwo is daar ook een topic over dat je dan de aarsvin kan beschadigen (wokkelvin)
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
aircooled schreef: en ja je kunt het best goed zien zeer zuiver water. drie kunnen landen en vier lossers. 12.3kg-14.4kg en 17.8 kg bijna de 20 kg maar zag wel 20 kg uit haha helaas geen foto's omdat ik naar daar gegaan ben met het gedacht niks te vangen de eerste keer;-)
Daar bel ik een maat zijn nest voor uit om foto's te nemen. Dat mogen ze bij mij ook doen.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 194
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Paar mooie vissen van mijn frankrijk sessie, zwaarste 45,4 pond! roy van dijken heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
|
Ruud Gosselink schreef:aircooled schreef: en ja je kunt het best goed zien zeer zuiver water. drie kunnen landen en vier lossers. 12.3kg-14.4kg en 17.8 kg bijna de 20 kg maar zag wel 20 kg uit haha helaas geen foto's omdat ik naar daar gegaan ben met het gedacht niks te vangen de eerste keer;-)
Daar bel ik een maat zijn nest voor uit om foto's te nemen. Dat mogen ze bij mij ook doen. ik zal het eens testen hahah
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 23-6-2012(UTC) Berichten: 143
|
Inderdaad Hugo beetje jammer van je reactie! Je kunt wel degelijk schatten hoe zwaar 1 vis is als je hem ziet zwemmen. Misschien dat je er ooit 1 kilootje naast zit. Maar al zie je een vis zwemmen vlak voor je neus dan is het echt niet heel moeilijk om het gewicht van de vis in te schatte, mits je natuurlijk al een hoop vissen in die categorie gevangen hebt of gevangen hebt zien worden.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
2 uitzetspiegeltjes louiskruyfhooft heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mooie vis de bovenste louis vissen met potentie |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-3-2013(UTC) Berichten: 60
|
aircooled schreef:vandaag nieuw water testen ben eens benieuwd. gisteren gaan uitmeten en ff wat bollen er in gegooid. en ja hoor zitten echt wel dikke op en volgens de mensen daar extreem weinig bevist. af en toe vissen ze er op voorn en zo maar op karp tot nu toe zo goed als nooit. als het klopt wat ik gisteren zag zitten er meerdere op van 20 plus kg maar vind dat in het water de vis altijd dikker is haha. ben benieuwd!!!! Dus ik mag mijn mening niet geven over het feit dat hij aangeeft op een nieuw water te gaan zitten waar hij nog niet heeft gevist ?! als je inderdaad erg bekend bent op het water kun je goed inschatten welke vis het is maar ik vind het persoonlijk vreemd dat je op een nieuw water gewichten kunt schatten. Prima dan pas ik het aan van onzin naar een ontzettende knappe competentie. Zo beter ? Mooie offtopic reactie dit maar dat terzijde
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
één karper op 3 dagen, maar wel een beauty! louiskruyfhooft heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 123
|
Gisteren vis gevangen Fesker heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-9-2012(UTC) Berichten: 182
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
vandaag nog een avondsessie'tje gaan doen om een nieuwe boilie te testen jammer genoeg een bak verspeelt, baalde er erg van
|
|
|
|
|
gisteren ff twee uurtjes gaan zitten op men nieuw watertje. één verspeeld en deze op de mat!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Op vakantie afgelopen week in Normandië. Vissen waren op de kleine vijvertjes verschrikkelijk moeilijk te vangen (tevens wedstrijd met mijn zoon verloren ; 2-6 ). Het barstte werkelijk van de kreeften daar ;-(. Maar toch veel (vis) plezier gehad ;-). leen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Zelf net een beetje wakker (heb nog vakantie) en ja hoor de telefoon gaat weer. Of ik weer ff een foto kan komen maken :-). Ik hou 'm nu echt niet meer bij . Is een plekje waar hij met grote regelmaat wat voer deponeert (al is het maar een klein handje mais). Keurig met onthaakmatje en een bakkie met water erbij om 'm nat te houden. Zeker met dit weer niet onbelangrijk. Helemaal toppie Bewerkt door de gebruiker maandag 22 juli 2013 11:42:23(UTC)
| Reden: Niet aangegeven leen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
ook weer thuis,vannacht een nachtje wezen karperen,omdat de snoeken niet willen met deze tempraturen. nieuwe bollen geprobeerd van Grain baits en met succes.7 stuks gevangen(6x schub 1x spiegel) en 5 vissen helaas gelost door opstakels in het water.2x een dubbele run en alle vis gevangen tussen 0.00 en 4.00,weinig geslapen...... Bewerkt door de gebruiker maandag 22 juli 2013 14:48:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
houdoe en bedankt |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.