25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Hier de vangsten van Juli |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ik zie niets d d |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Ik trap wel af, gister 2 schubjes op de pen Bewerkt door de gebruiker dinsdag 2 juli 2013 16:08:00(UTC)
| Reden: Niet aangegeven FisherDaniel heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
FisherDaniel Ik zie dat je foto's altijd te groot zijn en dit is best makkelijk op te lossen (scheelt ook een hoop geklik enz). http://www.fotoverkleinen.nl/ff op 800x600 zetten en dan opslaan. Dan kan iedereen het normaal zien (kleine moeite lijkt me) Verder leuke vangsten hoor |
|
|
|
|
|
PatricS schreef:FisherDaniel Ik zie dat je foto's altijd te groot zijn en dit is best makkelijk op te lossen (scheelt ook een hoop geklik enz). http://www.fotoverkleinen.nl/ff op 800x600 zetten en dan opslaan. Dan kan iedereen het normaal zien (kleine moeite lijkt me) Verder leuke vangsten hoor ow ik zal dat voortaan doen |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
FisherDaniel schreef:Ik trap wel af, gister 2 schubjes op de pen daniel, dat was zondag 30 juni xd ik had er gister avond wel 2, één op de worm, en één op de broodkorst. leuk struinavondje |
|
|
|
|
|
Dat dagje verschil is geen probleem lijkt mij |
|
|
|
|
|
PatricS schreef:FisherDaniel Ik zie dat je foto's altijd te groot zijn en dit is best makkelijk op te lossen (scheelt ook een hoop geklik enz). http://www.fotoverkleinen.nl/ff op 800x600 zetten en dan opslaan. Dan kan iedereen het normaal zien (kleine moeite lijkt me) Verder leuke vangsten hoor is hier ook een mobiele site of zoiets voor? ik vind het fijner om me foto's zo vanaf mijn mobiel up te loaden. iemand hier ervaring mee, dat je de foto's niet hoeft te openen? |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-6-2013(UTC) Berichten: 144
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Damn wonen jullie in karperland ofzo.. FF avondje penne, hebben we wel weer karper hoor.. Ging dat hier maar zo :(
T is hier laatste anderhalf jaar echt bagger mbt het karpervissen...
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 19-6-2013(UTC) Berichten: 68
|
Absje. probeer is met bruinen bonen ofzo daarmee verras je de karper en wordt het sneller gepakt uit nieuweschierigheid
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-2-2011(UTC) Berichten: 113
|
schubje van 17 pond van vanmidag
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-6-2013(UTC) Berichten: 144
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
wietse97 schreef:PatricS schreef:FisherDaniel Ik zie dat je foto's altijd te groot zijn en dit is best makkelijk op te lossen (scheelt ook een hoop geklik enz). http://www.fotoverkleinen.nl/ff op 800x600 zetten en dan opslaan. Dan kan iedereen het normaal zien (kleine moeite lijkt me) Verder leuke vangsten hoor is hier ook een mobiele site of zoiets voor? ik vind het fijner om me foto's zo vanaf mijn mobiel up te loaden. iemand hier ervaring mee, dat je de foto's niet hoeft te openen? Volgens mij niet, maar hij werk ook goed met je mobiel de site zo doe ik het altijd. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-3-2013(UTC) Berichten: 60
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 19-6-2013(UTC) Berichten: 68
|
op de light feeder met de korst Kicke dril was het. binnen 2 minuten dacht dat het een meerkoet was of een lijnzwemmer maar die lijn bleef maar gaan Bewerkt door de gebruiker woensdag 3 juli 2013 11:47:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2011(UTC) Berichten: 153
|
|
|
|
|
|
griend schreef:wietse97 schreef:PatricS schreef:FisherDaniel Ik zie dat je foto's altijd te groot zijn en dit is best makkelijk op te lossen (scheelt ook een hoop geklik enz). http://www.fotoverkleinen.nl/ff op 800x600 zetten en dan opslaan. Dan kan iedereen het normaal zien (kleine moeite lijkt me) Verder leuke vangsten hoor is hier ook een mobiele site of zoiets voor? ik vind het fijner om me foto's zo vanaf mijn mobiel up te loaden. iemand hier ervaring mee, dat je de foto's niet hoeft te openen? Volgens mij niet, maar hij werk ook goed met je mobiel de site zo doe ik het altijd. oh oke, de eerste keer lukt het me niet. maar ik zal al heb ik weer een mooie vangst en tijd, is goed in gaan verdiepen, tot het lukt! |
|
|
|
|
|
ABSje schreef:Damn wonen jullie in karperland ofzo.. FF avondje penne, hebben we wel weer karper hoor.. Ging dat hier maar zo :(
T is hier laatste anderhalf jaar echt bagger mbt het karpervissen... haha, we wonen in het Westland, daar zijn zoals bekend heel veel kassen, welke (bijna) alle een klein slootje naast het warenhuis hebben lopen. vaak zwemt hier karper. zelf een beetje uitproberen, waar ze op azen enz. en je hebt er zo een paar al ga je een avondje met de fiets eropuit verder ze zijn niet groot, maar toch leuk, en vechten hard |
|
|
|
|
|
Een prachtige koi karpertje weten te vangen! Super blij en trots! FisherDaniel heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-7-2012(UTC) Berichten: 283
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Mooie vis Tom is dit ook in de buurt van Spaarndam?
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.