35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Na een aantal blanks eindelijk weer eens een succesje. Na een doorgeschuurde lijn, knap zuur, maar een uur later de goedmaker. Het weer waren we bijna vergeten.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 24-2-2013(UTC) Berichten: 64
Bedankjes: 1 keer
|
Vangst van donderdagavond, na 3 blanks op dit water kwam deze spiegel zich melden op het moment dat ik dacht om te stoppen ! Gesproken van timing ! Een mooie dril in de gietende regen nam ik er bij |
Live, Love, Laugh, Life |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Lepeztje schreef:Vangst van donderdagavond, na 3 blanks op dit water kwam deze spiegel zich melden op het moment dat ik dacht om te stoppen ! Gesproken van timing ! Een mooie dril in de gietende regen nam ik er bij Mooie spiegel hoor! Je kijkt wel moeilijk haha |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
vanacht nog 2 schubjes weten te vangen |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 180
|
Allemaal mooie vissen gevangen heren!! Vandaag wist ik weer een spiegel te pakken en weer wat grasjes maar de grasjes waren niet de moeite voor een foto. |
Til de vis zonder de vis te tillen |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
FisherDaniel schreef:vanacht nog 2 schubjes weten te vangen ik 4 |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Er worden weer erg mooie en dikke vissen gevangen. Gisteren heb ik weer een mooie schub mogen landen. Het bleef helaas bij deze ene vis ondanks dat er de hele dag springende karpers te zien waren Bewerkt door de gebruiker maandag 24 juni 2013 22:31:24(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 14-5-2013(UTC) Berichten: 23
|
gister even me nieuwe korst dobber uitgetest met dit als resultaat: Bewerkt door de gebruiker dinsdag 25 juni 2013 07:55:56(UTC)
| Reden: Niet aangegeven tjitte heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Zwaarste karper dit jaar: 16 pond |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 424
|
Eindelijk nog eens tijd gehad om te vissen, na die examens! Deze leuke spiegel van 13.5 kg kwam er uit (: ook nog eentje verspeeld jammer genoeg Willem DW heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-9-2012(UTC) Berichten: 182
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
zo van zondag op maandag een nachtje gevist bij men neef zen thuis resultaat 5 kroeskarpertjes, 3 schubjes (grotere formaat dat er zit) en een leder spiegeltje spijtig genoeg geen foto's omdat me foto toestel nog thuis lag
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Mooie vissen weer!
Helaas weer thuis van een blank. Lijkt wel alsof ze hier uitgestorven zijn... Teller staat nog steeds op 0 van het jaar.. :( |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-3-2013(UTC) Berichten: 95
|
ronalddehoog schreef:Mooie vissen weer!
Helaas weer thuis van een blank. Lijkt wel alsof ze hier uitgestorven zijn... Teller staat nog steeds op 0 van het jaar.. :( IK KAN ER OVER MEEPRATEN HAHA. 1 steur 22,5 kg in frankrijk 1 schub 18 pondjes 6 brasems En 6 of 7 blanks gaat niet goed dit jaar
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Nog een paar vangsten van afgelopen week.. Johan Krenger heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 180
|
Zien er weer mooi uit allemaal En het valt me op dat Meerval ook steeds meer valt in ons landje. Prachtige vis toch?? |
Til de vis zonder de vis te tillen |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 22-12-2012(UTC) Berichten: 155
|
Johan Krenger schreef:Nog een paar vangsten van afgelopen week..
Klasse vissen Johan! Zat je er gericht op te vissen? Of is dit 'bijvangst'? |
Als je niet gaat vang je zowiezo niks! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-3-2013(UTC) Berichten: 60
|
Gisteravond een sessie gehad op mijn 'thuiswater'. Twee vismaten hadden beide geen succes. Ene had een losser andere sloeg mis. De avond leek op een visloze avond af te stevenen tot om 23:00 uur een KNETTER harde run op mijn hengel de rust doorbrak. Een beresterke karper wist ik 10 minuten later te landen in het net. Het bleek om een karper met een hele vreemde bouw te gaan. Ik ben er ontzettend blij mee!!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Elmer schreef:Johan Krenger schreef:Nog een paar vangsten van afgelopen week..
Klasse vissen Johan! Zat je er gericht op te vissen? Of is dit 'bijvangst'? 2 weken terug eentje als "bijvangst" gevangen (was wel een hele verassing midden in de nacht) daarna wat gerichter er op gevist (met resultaat).
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-11-2010(UTC) Berichten: 339
|
Goede avond damens en heren Ik heb een goed seizoen dit jaar de vangsten blijven maar komen Hier een paar van me vangsten van deze week nathalie heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
leef het leven zoals je wilt ben zoals je bent en doe vooral wat je zelf wilt doen in je leven |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 22-12-2012(UTC) Berichten: 155
|
Johan Krenger schreef:Elmer schreef:Johan Krenger schreef:Nog een paar vangsten van afgelopen week..
Klasse vissen Johan! Zat je er gericht op te vissen? Of is dit 'bijvangst'? 2 weken terug eentje als "bijvangst" gevangen (was wel een hele verassing midden in de nacht) daarna wat gerichter er op gevist (met resultaat). Goed bezig! Ik wil het ook gaan proberen deze zomer. Simpelweg vismeel Boilies? Of heb je het anders aangepakt? Heb ze zelf namelijk in een kweekvijver wel eens met kipfilet gevangen. |
Als je niet gaat vang je zowiezo niks! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Hier paar leuke vangsten FisherDaniel heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.