25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Over moddervet gesproken, beste bak man!! Ik heb zonet weer de struin schoenen aan gedaan, 2 vissen verspeeld en als troostprijs weer een grasje.... Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
1 dag voordat de paai begon gevangen |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Gewekt door een mooie schub en een keiharde fluiter Pakte toch weer ff dat enige stinkbolletje |
The Baits |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 15-6-2013(UTC) Berichten: 4
|
Omdat ik nieuw ben is deze foto vrij laat. Hij is gevangen op zaterdag 8 juni tussen 10:00-12:00. Niet gewogen maar ik gok een 17-19 ponder (Recht ui de paai genomen!)
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 14-5-2013(UTC) Berichten: 23
|
Me eerste "korstkarper" gevangen :-D ben er blij mee tjitte heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Zwaarste karper dit jaar: 16 pond |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 15-12-2012(UTC) Berichten: 57
|
De buit van een nachtje op de rivierendelta. Ging allemaal maar net goed,want deze vis scheerde tijdens de dril evenwijdig aan de kant vlak langs de basaltkeien.Door op de stenen te gaan staan en mijn arm maximaal uit te strekken,wist ik hem uiteindelijk toch te landen voordat de lijn brak. Uploaded with ImageShack.usBewerkt door de gebruiker vrijdag 21 juni 2013 07:47:17(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Tellerstand riviervissen vanaf April 2013 :
Aantal :5 Zwaarste: 12,5 kg |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Karperpeer schreef:De buit van een nachtje op de rivierendelta. Ging allemaal maar net goed,want deze vis scheerde tijdens de dril evenwijdig aan de kant vlak langs de basaltkeien.Door op de stenen te gaan staan en mijn arm maximaal uit te strekken,wist ik hem uiteindelijk toch te landen voordat de lijn brak.
Bang dat je stek herkent wordt? Haha |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Karperpeer schreef:De buit van een nachtje op de rivierendelta. Ging allemaal maar net goed,want deze vis scheerde tijdens de dril evenwijdig aan de kant vlak langs de basaltkeien.Door op de stenen te gaan staan en mijn arm maximaal uit te strekken,wist ik hem uiteindelijk toch te landen voordat de lijn brak. Dit is nou zo'n vangst waar ik respect voor heb.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 3-5-2013(UTC) Berichten: 34
Bedankjes: 1 keer
|
Na een hele volle week met toetsen te hebben gehad, waarin in af en toe op een vaste stek voerde. Vandaag vroeg uit en de hengels lagen als snel uit. Als gauw ging de pieper hij had zich vast gezwommen Dus snel in het roei bootje en de karper losmaken. Jammer genoeg losser. Balen als een stekker. Een poosje ging die weer na een aardige dril lag die op de mat. Net geen 15.1 pond. Helemaal super! Ik kon mijn geluk niet op. Zeker toen er een giller kam van de pieper. Snel naar de rod pod en hangen. Na een mooie dril lag deze ook op de mat! Deze was 14.8 pond. Kortom hele super! Groetjes Sander san_1998 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
gooi je problemen uit, vang je dromen |
|
|
|
|
@Jasper: jij hebt me door @Leen: dankje..was hier extra blij mee,omdat we de vorige sessie op deze stek twee vissen verloren hebben door lijnbreuk.Er zit nu 50/100 op de molen en op de eerste paar meters zit daar nog rigtube overheen. Lijkt gelukkig te werken. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Ik doe het ook hoor Karperpeer, maar vind het echt jammer dat het moet. Maar ik geef je groot gelijk hoor! Super mooie vis!
Gr |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 41
|
Mooie vissen hier boven zeg ! Ik zelf heb dit weekend een nieuw water bevist met als resultaat 2 mooi schubs !
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Lekker gezeten, lang niet gedaan. Simpel aan de sloot om mijn straat heen en dan ook af en toe nog een visje vangen. Helaas wel weer zon grasduiner. Mvg; Jordy Paauw Bewerkt door de gebruiker zaterdag 22 juni 2013 23:03:41(UTC)
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
|
Er zitten weer mooie en aparte vissen bij zeg! Die van Mark T zag ik pas ook op een ander forum voorbij komen. Die vis heeft zo'n bizarre vormgeving,dat ik zeker weet dat het dezelfde vis is (alleen dan poserend met een andere vanger). Bewerkt door de gebruiker zaterdag 22 juni 2013 23:25:21(UTC)
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 180
|
Vanavond even een sessie van 3 uurtjes gedaan. Drie spiegels en twee grasjes. Ben weer tevreden vandaag. En deze in de regen. De rest was te nat voor de foto. |
Til de vis zonder de vis te tillen |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
De eerste serieuze kanaalbak van het jaar! |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
|
Wat een plaatje van een vis,Remon!!
Gefeliciteerd. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
|
The Baits |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
nachtje gevist, 4 gevangen, daniel 2, tjitte 1 niet heel groot, maar vechen leuk, en het is goed voor me doel van het jaar! |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.