25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
de eerste van juni is binnen...22 pond en beresterk, heerlijke dril mee gehad hij vocht voor wat hij waard was. b Bewerkt door de gebruiker zaterdag 1 juni 2013 12:07:34(UTC)
| Reden: Niet aangegeven ej de klerk heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 164
Bedankjes: 4 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
vandaag nieuw watertje testen ben benieuwd hebben niet voor gevoerd en gaan van 14.00 tot 00.00h testen ben benieuwd!!!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
vannochtend weer een mooie schub gevangen van 21,5 pond |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 180
|
Vandaag weer een spiegel kunnen tikken. En twee los helaas. |
Til de vis zonder de vis te tillen |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
maand juni meteen goed begonnen, 2 karpers gevangen aan de korst, heb er geen goede foto's van want viste in me eentje, zonder zelfontspanner enz. |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 164
Bedankjes: 4 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
op de problemen met men voerboot na nog een super leuke dag gehad 3 vissen weten te landen en twee los. langzaam maar zeker komt mijn 20kg doel er aan. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 1 juni 2013 23:47:45(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 180
|
Prachtige vissen mensen!! |
Til de vis zonder de vis te tillen |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Lang leven het karpervissen. Na verschillende blanks vandaag een run, verspeel ik heb |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-3-2010(UTC) Berichten: 99
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
De vissen komen hier langzaam op gang. Maar deze draak wordt dubbel en dwars geteld. Na zich door al mijn lijnen vast te hebben gezwommen, welke ik stuk voor stuk tijdens de dril heb weten door te bijten. Heb ik hem veilig kunnen landen. De telefoon op een emmer met de onthaakmat half ervoor. Geen beste plaat (heeft ook zijn charmes), maar deze ongeschonden schoonheid maakte mijn dag weer goed. +\- 16pond kanaalsprinter. Bewerkt door de gebruiker zondag 2 juni 2013 15:01:02(UTC)
| Reden: Niet aangegeven PatricS heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Bekijkt berichten in topic: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Er wordt goed gevist mensen! Vorig jaar maar 1x geblankt en dit jaar zit ik met afgelopen nacht op 6 :(. Tevens kan je hier niet meer ongezien voeren heb ik ook afgelopen weekend weer gemerkt :( |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Hier ook zo Remon, Ik voer daarom ook pas om 23.00 uur. Dan zijn er geen stekkenstruiners meer. PS. Nu dat ik aan het vissen was en gevangen heb, ben ik ook alweer gespot. En de opmerking luidde; Zo daar heb je je voerstek dus. (NIET TOF) |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
PatricS schreef:Hier ook zo Remon, Ik voer daarom ook pas om 23.00 uur. Dan zijn er geen stekkenstruiners meer. PS. Nu dat ik aan het vissen was en gevangen heb, ben ik ook alweer gespot. En de opmerking luidde; Zo daar heb je je voerstek dus. (NIET TOF) met dat soort mensen gewoon snel en hard afrekenen. weten ze meteen met wie ze te maken hebben. |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Vandaag mijn eindelijk mijn eerste 2 mooie schubs van het jaar mogen vangen 2- tone schub 19 Pond 22 Pond Het was weer een geslaagd dagje Bewerkt door de gebruiker maandag 3 juni 2013 00:23:53(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Weer heerlijk gevist en 3 mooie vissen gevangen, als iemand ze even kan en wil verkleinen zou dat fijn zijn. ik kom er zelf niet uit haha David v. Z heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Zo David, mooie vissen man! |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
David v. Z schreef:als iemand ze even kan en wil verkleinen zou dat fijn zijn. ik kom er zelf niet uit haha Henk Haarlem heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 22-12-2012(UTC) Berichten: 155
|
PatricS schreef:De vissen komen hier langzaam op gang. Maar deze draak wordt dubbel en dwars geteld. Na zich door al mijn lijnen vast te hebben gezwommen, welke ik stuk voor stuk tijdens de dril heb weten door te bijten. Heb ik hem veilig kunnen landen.
De telefoon op een emmer met de onthaakmat half ervoor. Geen beste plaat (heeft ook zijn charmes), maar deze ongeschonden schoonheid maakte mijn dag weer goed. +\- 16pond kanaalsprinter. Vind het juist wel een toffe foto zo! |
Als je niet gaat vang je zowiezo niks! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
PatricS schreef:De vissen komen hier langzaam op gang. Maar deze draak wordt dubbel en dwars geteld. Na zich door al mijn lijnen vast te hebben gezwommen, welke ik stuk voor stuk tijdens de dril heb weten door te bijten. Heb ik hem veilig kunnen landen.
De telefoon op een emmer met de onthaakmat half ervoor. Geen beste plaat (heeft ook zijn charmes), maar deze ongeschonden schoonheid maakte mijn dag weer goed. +\- 16pond kanaalsprinter. met TOPLOOD is dat probleem opgelost
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
thimon schreef:PatricS schreef:Hier ook zo Remon, Ik voer daarom ook pas om 23.00 uur. Dan zijn er geen stekkenstruiners meer. PS. Nu dat ik aan het vissen was en gevangen heb, ben ik ook alweer gespot. En de opmerking luidde; Zo daar heb je je voerstek dus. (NIET TOF) met dat soort mensen gewoon snel en hard afrekenen. weten ze meteen met wie ze te maken hebben. Ik voer ook pas na 23.00 uur, maar heb ook meegemaakt dat iemand toen ik overdag zat te vissen 100 afbak broodjes het water in mikte, was mooi te laat om er wat van te zeggen, gelukkig hebben de meeuwen er 99 opgegeten. Iedereen maar klagen in Leiden over de meeuwen overlast, zie hier je hebt maar een malloot nodig voor het overlast.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.