5 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 17
Bedankjes: 1 keer
|
De onrust-stoker midden in de nacht. Heerlijk! Bewerkt door de gebruiker zondag 16 juni 2013 14:42:03(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Fish and Fish again, Until a roach becomes a carp!! |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 14-5-2013(UTC) Berichten: 23
|
Met zico genacht allenbij 2 gevangen tjitte heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Zwaarste karper dit jaar: 16 pond |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
jannes schreef:wietse97 schreef:Zoals daniel al zei, allebei toch 1 binnen gehaald. Gelukkig, nogsteeds geen karpeloze nachtsessie gehad dit jaar! ! moet ik weer op mijn kop gaan staan om je vangst te bekijken!!! uhm, wat heeft dat met mijn bericht te maken? moet je bij daniel wezen |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 180
|
Vandaag weer met zoonlief een sessie gedaan. Ik twee brasem en een schub en zoon heeft een brasem en een prachtige schub die ver over mijne heen kwam Ben weer super trots en hij zelf nog trotser want het was zijn langste karper ooit gevangen Helaas geen foto's deze keer |
Til de vis zonder de vis te tillen |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
vrijdagnacht weer eentje van 21 pond. ej de klerk heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
wietse97 schreef:jannes schreef:wietse97 schreef:Zoals daniel al zei, allebei toch 1 binnen gehaald. Gelukkig, nogsteeds geen karpeloze nachtsessie gehad dit jaar! ! moet ik weer op mijn kop gaan staan om je vangst te bekijken!!! uhm, wat heeft dat met mijn bericht te maken? moet je bij daniel wezen Mijn fout, maar kijk even voordat je iets plaatst of het klopt. Het kijkt lastig.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
voorbije weekend 19.5 kg Bewerkt door de gebruiker maandag 17 juni 2013 11:21:45(UTC)
| Reden: Niet aangegeven michiell_ heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
Bedankt ! |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
jannes schreef:wietse97 schreef:jannes schreef:wietse97 schreef:Zoals daniel al zei, allebei toch 1 binnen gehaald. Gelukkig, nogsteeds geen karpeloze nachtsessie gehad dit jaar! ! moet ik weer op mijn kop gaan staan om je vangst te bekijken!!! uhm, wat heeft dat met mijn bericht te maken? moet je bij daniel wezen Mijn fout, maar kijk even voordat je iets plaatst of het klopt. Het kijkt lastig. Haha is goed |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-7-2012(UTC) Berichten: 283
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Weer ff een nacht gezeten na een drukke nacht bij me vriend, kreeg ik om 6 uur 's ochtends eindelijk toch ook een run wat resulteerde in deze mooie spiegel. De spiegel miste alleen wel een stuk achtervin? carp1996 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-6-2012(UTC) Berichten: 307
Bedankjes: 2 keer Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
|
carp1996 schreef:Weer ff een nacht gezeten na een drukke nacht bij me vriend, kreeg ik om 6 uur 's ochtends eindelijk toch ook een run wat resulteerde in deze mooie spiegel. De spiegel miste alleen wel een stuk achtervin? Foto's?
|
|
|
|
|
Michael Horn schreef:carp1996 schreef:Weer ff een nacht gezeten na een drukke nacht bij me vriend, kreeg ik om 6 uur 's ochtends eindelijk toch ook een run wat resulteerde in deze mooie spiegel. De spiegel miste alleen wel een stuk achtervin? Foto's? staan er sorry, computer deed raar
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
carp1996 schreef:Weer ff een nacht gezeten na een drukke nacht bij me vriend, kreeg ik om 6 uur 's ochtends eindelijk toch ook een run wat resulteerde in deze mooie spiegel. De spiegel miste alleen wel een stuk achtervin? Mooi!, makkelijk hé, vis gelijk aan wal brengen met een "bootje" |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
@whitey, heb er zelf geen bootje liggen, mijn vader wel maar daar mag ik nog niet mee varen . maar het is zeker een prima stek haha
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Resultaat van een voerstek onderhouden en er dan in 2 dagen ongeveer 2 uurtjes vissen. Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
Na twee nachten blanken is er dan gelukkig toch de bevestiging dat ik nog steeds een potje vissen kan. De eerste van 2013. |
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 82
|
wat een ontzettend vette foto met die gras jordy! lijkt wel op urban banx van nash ghehe. |
keep fishing! dat is het motto |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Haha, er hebben al heel wat karpers voor dat muurtje gelegen. Vond het er ook wel vet uit zien.
MVG; Jordy Paauw
|
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
|
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.