25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Jelle klein falckenborg schreef: prachtige vissen!! alleen je kijkt niet zo blij haha |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 41
|
lekker gevist Jelle ! wat een prachtige volschub !
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 22-12-2012(UTC) Berichten: 155
|
Eerste keer vissen met mijn nieuwe hengels!! |
Als je niet gaat vang je zowiezo niks! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-2-2012(UTC) Berichten: 126
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
nick van bommel schreef:lekker gevist Jelle ! wat een prachtige volschub !
Zo zeg dat wel wat een mooie vis b |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Mooie ontmaagding van je nieuwe hengels.Elmer Bewerkt door de gebruiker dinsdag 7 mei 2013 20:16:26(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
Sjezus komen prachtige vissen langs! |
|
|
|
|
|
Een hele sloot paaiende karpers zag ik vanmiddag, word wel niks dacht ik. Tog wel een halfuur later ving ik mijn eerste vis op de helikopter rig op 2 nepmais jes. Een sterk schubje van 8 pond. Super blij mee te weten dag dit systeem ook werkt! Echt genoten van die paai, het leer werk dat ik mee had heb ik maar even gelaten voor wat het is. Ook mooie paaifotos genomen maar die kunnen wss niet worden ge upload. Wietse wietse97 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
|
Yeahh eindelijk het fotos uploaden vanaf me mobiel gelukt |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 14-9-2012(UTC) Berichten: 16
|
Mooi om te zien die paaiende karpers. Volgens mij zijn ze met de paai zo afgeleid dat je ze zo met het schepnet uit het water kan plukken. Is lang niet zo leuk.. maar soms moet ik om meezelf lachen als ik naga hoe ik langs de waterkant sluip,en vervolgens de karpers bijna op me schoot springen tijdens de paai. Ze denken maar aan 1 ding Bewerkt door de gebruiker dinsdag 7 mei 2013 22:08:58(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Rarara 7de blank een feit!!! grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-9-2011(UTC) Berichten: 182
|
Bij mij staan er ook al 3 op een rij Golfke tis nie anders
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
Vanmorgen 3 uurtjes wezen vissen en deze mooie van 11.2kg op de kant mogen krijgen michiell_ heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
michiell_ schreef:Vanmorgen 3 uurtjes wezen vissen en deze mooie van 11.2kg op de kant mogen krijgen Mooie vangst Michiell!! grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
Golfke schreef:michiell_ schreef:Vanmorgen 3 uurtjes wezen vissen en deze mooie van 11.2kg op de kant mogen krijgen Mooie vangst Michiell!! grtz Bedankt ! Mn vismaat had 2 kleine schubjes van kg of 6 |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 17
|
Hier zijn ook in de meeste sloten de paaiende karpers te spotten. De afgelopen dagen zaten totaal niet mee bij mij. Telkens met de pen erop uit en vaak azende karpers gevonden en gehaakt maar telkens schoten ze los. Geen idee waar het aan lag. Haak vernieuwd, geprobeerd met hair en zonder hair. Maar telkens weer lossers. Vandaag begon ik weer met een losser, en heb daarna het hele zakje haken weggeflikkerd want ik had er totaal geen vertrouwen meer in... Een nieuw zakje Korda maatje 10 moest de klus nu klaren. Bij de volgende sloot was het wel raak! Ik zag deze karper steeds in zijn eentje rondzwemmen en vooral bij het sluisdeurtje hangen terwijl de andere karpers elkaar aan het volgen waren in het ondiepe smalle slootje voor een wippie. Ik legde mijn pennetje vlak voor zijn neus en afwachten maar. Ineens schoot de pen onder en hangen! Even kreeg ik een Marco Kraal momentje: ''VIS VIS VIS JAAAAH VIS VIS VIS OH WAT IS DIT TE GEK''. Gelukkig schreeuwde ik het niet zo uit en bleef het bij een gedachte Eenmaal in het schepnet zag ik dat de haak in zijn borstvin zat. Geen idee of ie dat bij de aanbeet ook al zat maar het verklaarde wel waarom hij niet te stoppen was. Het slootje is niet groot maar hij liet me alle hoeken zien en zocht telkens de obstakels op. Snel mijn pa gebeld of hij een foto kon maken want de camera was aan het haperen. Gelukkig was hij snel ter plaatse en kon hij deze foto's maken: Hij woog 22 pond bij 76 cm. Eindelijk staat de teller niet meer op ''0'' en heb ik ook mijn eerste vis van het jaar op de kant. Kris.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-11-2010(UTC) Berichten: 339
|
Mooie vissn heren Morgen gaan we weer een poging wagen . Wens iedereen die gaat of is aan het vissen veel su6 en plezier. |
leef het leven zoals je wilt ben zoals je bent en doe vooral wat je zelf wilt doen in je leven |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.