25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
Enkele vangsten van tijdens de week Deze had meer dan 10m compleet vernestelde gevlochten lijn rond z'n bek. Dit gecombineerd meet een systeem waar het lood gewoon op z'n wartelclip is geklikt zodat het niet wegkon na lijnbreuk. Rook wat naar stroperij... Gelukkig is de vis nu bevrijd van dit alles, het heeft echter wel z'n sporen gelaten :(
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
In 1,5 week vrijwel dagelijks aan het (rivier)water gezeten in Frankrijk. Onvergelijkbaar met vorig jaar (en dat zelfs een weekje later in het jaar dan in 2012). In de periode voorafgaand was er flink wat regen gevallen (dus ook hogere waterstand en giga stroming, maar dat laatste hoeft daar geen probleem te zijn om goed te kunnen vangen heb de afgelopen jaren geleerd) en de natuur liep een week of twee achter. Watertemperatuur was in het begin (aan de kant gemeten)10 tot 12 graden, maar meestal 11. Watertemperatuur maakt daar veel uit op de stek waar ik zat, want toen het water aan de kant 13 graden was werd er pas(sporadisch) vis gevangen. Er kwam alleen karper, kopvoorn en een zeelt boven water. Voor mij twee kopvoorns en die ene zeelt. In het geheel geen barbeel gezien, terwijl die er in voldoende mate zit )zoals ik de voorgaande jaren zelf heb mogen ervaren_ Weer genoeg tijd om e.e.a. uit te vogelen :-). Maar in heb een lekker kleurtje gekregen en heel veel zuurstof binnengekregen (want de laatste week scheen de zon behoorlijk, maar dat had geen effect op de watertemperatuur omdat er nog veel -koud- regenwater afgevoerd moest worden). Bewerkt door de gebruiker vrijdag 10 mei 2013 14:10:54(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Denk da ik ga beginnen pettanken, nog een blank erbij!! Nu heb ik er een beetje genoeg van , effkes pauze in lassen!! grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
badboy70 schreef:Vandaag even twee uurtjes met mijn zoon geweest en meteen mijn eerste vangsten van dit jaar en mijn PR gepakt. eerste was 16pondjes en toen nr2 van 35pond en meteen m'n pr yahoo. die 2e is volgens mij geen 35 pond |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
zeker geen 35 pond mischien 10-15 pond maar wel een prachtig speigeltje |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 180
|
Klopt helemaal!!! 12,5 kilo is 25 nl ponden!! Foute toets ingeknald met mn dikke vinger haha
|
Til de vis zonder de vis te tillen |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 5-11-2010(UTC) Berichten: 80
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
die eerste haalt de 5 kilo niet eens en die tweede haalt de 10 niet... beter hou je jezelf niet voor de gek...
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
badboy70 schreef:Klopt helemaal!!! 12,5 kilo is 25 nl ponden!! Foute toets ingeknald met mn dikke vinger haha
Een kilo is twee pond. Niet andersom (een pond is twee kilo);-) Dus de tweede --> 35/4 --> 8,75 KG.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
Kom je denk aardig in de buurt |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 180
|
Ja jongens. Wat zijn jullie toch een stel debielen hier. Ik kan ook foto's maken met andere standen zoals vele doen dan lijkt het 40 kilo. baba Ik had wel anders verwacht hier. Misschien heb ik wel een te goedkope weegschaal of zo baba. Maar boeien wat jullie dombo's zeggen. Ik weet wat ik gevangen heb!!
|
Til de vis zonder de vis te tillen |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 5-11-2010(UTC) Berichten: 80
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
badboy70 schreef:Ja jongens. Wat zijn jullie toch een stel debielen hier. Ik kan ook foto's maken met andere standen zoals vele doen dan lijkt het 40 kilo. baba Ik had wel anders verwacht hier. Misschien heb ik wel een te goedkope weegschaal of zo baba. Maar boeien wat jullie dombo's zeggen. Ik weet wat ik gevangen heb!!
anders vasthouden... je hebt je armen al zo goed als gestrekt op de onderste foto... beter ga je naar de viswinkel en haal je een paar gogo-gadget carp arms... die kunnen uitschuiven zodat je vis groter lijkt! het zou zomaar eens aan je weegschaal kunnen liggen, inclusief natte onthaakmat... je kunt je weegschaal makkelijk nakijken als je een paar kilopakken koffie of suiker hebt of een zak aardappelen bv...
|
|
|
|
|
badboy70 schreef:Ja jongens. Wat zijn jullie toch een stel debielen hier. Ik kan ook foto's maken met andere standen zoals vele doen dan lijkt het 40 kilo. baba Ik had wel anders verwacht hier. Misschien heb ik wel een te goedkope weegschaal of zo baba. Maar boeien wat jullie dombo's zeggen. Ik weet wat ik gevangen heb!!
je kan zeggen wat je wilt maar het gewicht klopt niet.. ik moet wel bekennen dat het mooie visjes zijn, goed gedaan |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Mijn visjes van en sessie Op gewichten op volgorde foto 11,4 kg 11,6 kg 11,8 kg |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:Mijn visjes van en sessie
Op gewichten op volgorde foto
11,4 kg 11,6 kg 11,8 kg
Een hele mooi serie Ron!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-11-2010(UTC) Berichten: 339
|
|
leef het leven zoals je wilt ben zoals je bent en doe vooral wat je zelf wilt doen in je leven |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
schubje van gisteren en spiegel van vorige week. volschub van eergisteren.. michiell_ heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
|
Say hello to my little friend |
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:Mijn visjes van en sessie Op gewichten op volgorde foto 11,4 kg 11,6 kg 11,8 kg prachtig!! |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
DavidT schreef:Op weg naar m'n stek heb ik dit. [img] Uploaded with ImageShack.us[/img] Op m'n stek heb ik dit. [img] Uploaded with ImageShack.us[/img] wat is dat Dave? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.