30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Hoeveel wogen ze eigenlijk maar echt prachtige vissen |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-3-2013(UTC) Berichten: 60
|
Mooie vissen.
Jelle dat is een ontzettend bekende bak ! Volgens mij heb ik die ook al eens mogen fotograferen voor een collega visser van mij ! Top vis !! Gefeliciteerd!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
|
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
Avondje pennen wietse97 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-2-2012(UTC) Berichten: 126
|
Gewichten doen er hier niet toe krijg je alleen maar weer rare hoofden enz. word het ook niet veel anders van!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Vis (schub) met karakter Elmer! Leuk om zo'n vis te zien. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Jelle klein falckenborg schreef:Gewichten doen er hier niet toe krijg je alleen maar weer rare hoofden enz. word het ook niet veel anders van! Nou ze doen er hier volgens mij wel degelijk toe. Maar mij, en ook jou, niet
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Jelle klein falckenborg schreef:Lekker avondje gehad vanavond! Vismaat een volschub en ik een spiegel en schub! Mooie vangsten! Btw, deze foto is Prachtig met een hele grote P! Bewerkt door de gebruiker woensdag 29 mei 2013 20:28:10(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 15-12-2012(UTC) Berichten: 57
|
Er wordt weer zat moois gevangen.
Ik vind de eerste schub van Elmer de mooiste,denk ik. |
Tellerstand riviervissen vanaf April 2013 :
Aantal :5 Zwaarste: 12,5 kg |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
Vandaag voor t eerst dit seizoen weer eens gesnoekt, meteen een mooie van 96 cm gevangen aan me zelfgemaakte jerkbait.
Het is wel geen karper. Maar wel lache |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 22-12-2012(UTC) Berichten: 155
|
DavidT schreef:Vis (schub) met karakter Elmer! Leuk om zo'n vis te zien. Hij keek lekker eigenwijs ja |
Als je niet gaat vang je zowiezo niks! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
de vis van afgelopen weekend. nieuw water 27 hec, 5 weken geblankt en begint eindelijk te lopen helaas een hele dikke vis verspeelt aan een stomme boei in het water. de vis zat muusrvast en met zwemmen kon ik hem niet loskrijgen. laterna met luchtband schepnet en stenliemes terug gegaan en geprobeerd de vis te scheppen. maar het mogt niet helpen. was inmiddels bijna bevroren van de kou en de vis probeerde steeds bij me weg te zwemmen als ik wou scheppen. vis los en onderlijn aan de boei. toen mogt mijn maat mij binnendraaien was kapot en goed koud maargoed de vis is vrij en daar gaat het om dit weekend weer een nacht proberen.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
|
Say hello to my little friend |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-3-2011(UTC) Berichten: 140
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Laat ik ook maar eens een keertje wat posten. 2 vissen die begin deze maand zijn gevangen. Eerste foto is met zelfontspanner gedaan. Wat is dat nog een gedoe om dat juist te krijgen.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
met zelfontspanner moet je de camera wat hoger zetten dan krijg je een mooiere foto. net als de 2e foto.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
enzyme, wat een prachtig mooie vis! Die is alle moeite dubbel en dwars waard geweest. Natuurlijk ook super dat je die vis bevrijd hebt |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
|
The Baits |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Jeroen, die derde wat een toegetakelde staart zeg maar de rest plaatjes BTW? als ik dit vragen mag? |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Ja klopt, het is naar mijn mening een oude vis, en met gigantische vinnen. Deze was beresterk en het was dan ook een flinke dril vanuit de boot. Ja, een BTW. Carpox'r
|
The Baits |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 180
|
Vanavond maar weer een tweetal spiegels kunnen pakken. Ben weer een tevreden mens b |
Til de vis zonder de vis te tillen |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.