logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

4 Pagina's<1234>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
thimon  
#21 Gepost : zondag 3 maart 2013 23:50:36(UTC)
thimon

50 ponder

Man

Bedankjes: 81 keer
Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
stefan everts schreef:
ach ik heb de boot (2) alweer naar de kloten...breekt gewoon van alles af van binnen....hij de boot terug ik het geld terug en nooit weer zo'n ding!!!!

ÉÉN GROTE BROK ELLENDE MET DIE DINGEN!!!!
Doorzetten wordt beloond!
ronald kingma  
#22 Gepost : zondag 3 maart 2013 23:56:06(UTC)
ronald kingma

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Geloof me, ik denk hele andere dingen maar wil wel erom denken dat dit een forum is waar mensen zich goed moeten kunnen voelen maar wel zeggen kunnen wat ze vinden. Maar dit nooit weer had ik maar eerder de vele mensen ontmoet die genoeg wisten over deze boten. Ik hoor echt veel negatieve dingen helaas. Dus...

Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Roy Oostindien  
#23 Gepost : maandag 4 maart 2013 11:38:52(UTC)
Roy Oostindien

20 ponder

Bedankjes: 4 keer
Als ik wat langer had gewacht had ik hem ook niet aangeschaft, pfff dacht echt dat ik het broertje van de Titanic had aangeschaft Domme ik
ronald kingma  
#24 Gepost : maandag 4 maart 2013 21:26:54(UTC)
ronald kingma

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Kijk maar eens op Bosveld modelbouw, je vind niets meer over de dreamcatcher. Het bedrijf laat gewoon een boot vallen, zegt genoeg lijkt me. Maar daar komen ze niet mee weg bij mij. Onderste uit de kan, ik laat me verdorie geen €1000,- aftroggelen. Wie ondervind nog meer hinder of problemen en heeft het idee dat hij niet gehoord of geholpen word als een klant? Niet eens

Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
louiskruyfhooft  
#25 Gepost : maandag 4 maart 2013 22:09:43(UTC)
louiskruyfhooft

40 ponder

Man
België

Bedankjes: 5 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
ja ik heb ook veel problemen ermee gehad, uiteindelijk kreeg ik een nieuwe boot, het nieuwe model dreamcatcher en dacht ik dat de problemen tot het verleden zouden behoren. Mooi niet dus... na een tijdje werkte mijn dieptemeter niet meer... Ik heb hem uit ellende maar verkocht en een big dropper gekocht! Vele betere service!!
ronald kingma  
#26 Gepost : maandag 4 maart 2013 22:21:20(UTC)
ronald kingma

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

ja het is wat mannen.Dus...

ronald308  
#27 Gepost : maandag 4 maart 2013 22:54:54(UTC)
ronald308

30 ponder

Bedankjes: 3 keer
Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
Gewoon een navigator kopen mannen geen centje pijnLike
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen
Cypher  
#28 Gepost : dinsdag 5 maart 2013 12:58:13(UTC)
Cypher

5 ponder

Bedankjes: 1 keer
Zijn er ook met de Powercatcher identieke problemen, of enkel met de dreamcatchers?
ronald kingma  
#29 Gepost : dinsdag 5 maart 2013 13:42:35(UTC)
ronald kingma

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Over de powercatcher kan ik niet meepraten maar dat is een boot die er al jaren is dus dan mag je aannemen dat die goed zijn lijkt me. Natuurlijk probleempjes die elektronika kunnen geven niet meegerekend. Maar problemen die gewoon door een bouwer erkend moeten worden.

Berster  
#30 Gepost : dinsdag 5 maart 2013 14:08:17(UTC)
Berster

15 ponder

Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
Ik heb de oude "zelfbouw" Sniper van Bosveld en nooit problemen gehad met de boot zelf,
een top boot naar mijn idee.

grt

Berry
dreamcatcher  
#31 Gepost : dinsdag 5 maart 2013 14:08:31(UTC)
dreamcatcher

25 ponder

Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
Ik heb 2x een Powercatcher gehad en ook daar heb ik problemen mee gehad. De fishfinder haperde konstant doordat de 3 penlite's die voor de voeding zorgen geen kontact kregen met het batterijhoudertje. Toen ik eenmaal het batterijhoudertje ingespoten had met kontactspray bleef de Fisfinder wel zijn signaal doorsturen.

Ook een probleem is het losse printplaatje wat gewoon met zwarte kit tegen de binnenzijde is aangeplakt leverde bij mij ook problemen op. Het printplaatje valt er naa verloop van de tijd gewoon af en hangt dat los in de boot.
Je moet met regelmaat je boot luchten , en als je dan last hen van een los hangent printje breek de bedrading bij de soldeerpunten gewoon af.

Ook had ik last van wat water dat naar binnen kwam bij de as. Doordat de assen in de loop der tijd een beetje droog draaien komt er bij te weinig vet water naar binnen wat absoluut niet ten goede komt van de graupner motor en het losse printplaatje wat in verbinding staat met de het eitje van de fishfinder.
Wat vreemd is want het moet allemaal onderhoudsvrij zijn word er gezegt.

Het volgende probleem diende zich voor bij het kunstof hefarmpje. Het armpje draait op den duur helemaal dol , omdat hij het kantelgewicht van 1,5 kilo niet aan kan.

Kortom Hoe mooi de Powercatcher ook is, ik zou niemand aanraden om één van deze boten in de toekomst te kopen. Ik heb nu 4 boten gehad van deze modelbouwer en ze zijn allemaal bij normaal gebruik kapot gegaan.

En kom er nu ook een beetje achter dat ik nog steeds mijn naam moet veranderen, want de naam dreamcathcer kan echt niet meer na al die ellendeMee eens

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 5 maart 2013 17:40:01(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
ajl  
#32 Gepost : dinsdag 5 maart 2013 19:13:27(UTC)
ajl

5 ponder

heb ook alle soorten en maten gehad powercatcher
trend
nou en nog een paar hahah
maar sinds een jaar een nanotec incl dieptemeter van fishfun goede service en totaal geen problemen mee gahad ja is wel iets langzamer maar daar integen gaan de batterijen ook veel langer mee nee moet zeggen tot op heden de beste keus voor mij het is een simpele boot voor simpel prijsje
DioR  
#33 Gepost : dinsdag 5 maart 2013 21:00:14(UTC)
DioR

15 ponder

Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
Ik heb de Powercatcher en het is een hele oude. Deze heb ik via via overgekocht en hij doet het nog steeds. Had een storing, maar dat kwam omdat het aan/uit schakelaartje na verloop van gebruik/tijd los ging zitten. Het was slechts een kwestie van het schakelaartje weer aandraaien (wat je zelf kan) en hij doet het weer zoals het ook hoort. Verder ben ik een maandje geleden met de boot even langs Bosveld zelf gegaan. Het is voor mij maar 15 min rijden. Hij heeft de boot een kleine onderhoudsbeurt gegeven. Een schroef werd aangetikt (was iets uitgeschoven door vastkomende lijn). En kreeg ipv kunstof schroefbeschermers nu rvs schroefbeschermers. Ook werd het bootje weer even goed afgesteld. Hij vertelde mij hoe het moest, en hoef om die rede dus ook niet meer langs te gaan. Als ik moet afgaan op de geschiedenis van de boot, moet ik zeggen dat hij al zeker 7 jaar oud is. En denk dat hij eigenlijk wel ouder is.
Kortom, geen problemen met mijn boot!
bram van gemert  
#34 Gepost : dinsdag 5 maart 2013 21:47:56(UTC)
bram van gemert

5 ponder

heb nu 4 jaar een powercatcher vind het een geweldige boot heb er 2x wat aan gehad kapotte diepte meter en de vijzel die niet meer werkte leon opgebelt en kon alle 2 keer gelijk langskomen en werd direct gerepareerd geen probleem
de bedrading en een printplaatje zaten bij mij ook los in de boot zitten vast met dubbelzijdig plakband dat los laat beetje powerkit er tussen gedaan en alles zit nu goed vast als je de accubak eruit haal kan overal bij
maatje van me heeft er 5 jaar geleden een tweedehands powercatcher gekocht nog nooit een probleem mee gehad
voor mij de perfecte boot
Cypher  
#35 Gepost : woensdag 6 maart 2013 16:36:02(UTC)
Cypher

5 ponder

Ben toch al iets gerustgesteld nu;
Ik heb deze winter een powercatcher gekocht, en na dit hier allemaal te lezen begon ik er al voor te vrezen.

Mijn oude schrijver bt2 ga ik nog even houden als back-up (heb hem al meer dan 10j en nog nooit terug binnen geweest voor reparatie),
je zal maar in de vis zitten, en dan met een defecte voerboot zitten.
L.hattke  
#36 Gepost : woensdag 6 maart 2013 16:51:14(UTC)
L.hattke

10 ponder

ajl schreef:
heb ook alle soorten en maten gehad powercatcher
trend
nou en nog een paar hahah
maar sinds een jaar een nanotec incl dieptemeter van fishfun goede service en totaal geen problemen mee gahad ja is wel iets langzamer maar daar integen gaan de batterijen ook veel langer mee nee moet zeggen tot op heden de beste keus voor mij het is een simpele boot voor simpel prijsje

Hey ajl.

ik heb me een nanotec gekocht en kan hem op carpsquare gaan ophalen deze maand.
heb jij nog op of aanmerkingen op dit boodje ?
it's not just fishing........it's a way of LIfe...
ronald kingma  
#37 Gepost : woensdag 6 maart 2013 18:42:17(UTC)
ronald kingma

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Fijn mannen, het gaat tenslotte ook niet om de powercatcher, daar hoor en zie ik goede dingen van. Het onderwerp was de dreamcatcher, maar dat zal ik zelf verder oplossen als klant. Bedankt voor jullie inbreng. Like

Stephan Jongeneel  
#38 Gepost : woensdag 6 maart 2013 20:15:03(UTC)
Stephan Jongeneel

5 ponder

Goede avond allemaal,

Wat een hoop slechte verhalen over deze boot zeg. Ik heb juist het tegenovergestelde meegemaakt met de bullit van boboot. Door mijn eigen fout is mijn boot een keer door harde wind met paraplu en al in het water beland. Hij lag op zijn kop en liep vol met water.
De antenne was ook afgebroken en hij deed natuurlijk helemaal niks meer. Eenmaal thuis gebeld en ik kon gelijk langskomen.
Een dag later werd ik gebeld dat ik hem alweer kom halen. Achteraf was er niet veel kapot en hoefde niks te betalen.Dat noem ik nog eens service.Like
dreamcatcher  
#39 Gepost : donderdag 7 maart 2013 13:02:22(UTC)
dreamcatcher

25 ponder

Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
@ Stephan Jongeneel:

En zo hoort het ook te gaan, das een goede serviceLike
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
enzyme27  
#40 Gepost : vrijdag 3 mei 2013 18:57:19(UTC)
enzyme27

20 ponder

ronald kingma schreef:
Kijk maar eens op Bosveld modelbouw, je vind niets meer over de dreamcatcher. Het bedrijf laat gewoon een boot vallen, zegt genoeg lijkt me. Maar daar komen ze niet mee weg bij mij. Onderste uit de kan, ik laat me verdorie geen €1000,- aftroggelen. Wie ondervind nog meer hinder of problemen en heeft het idee dat hij niet gehoord of geholpen word als een klant? Niet eens

ik ga morgen ook met mijn dreamcatcher naar arnhem omdat die niks meer regelen met de winkel waar k de boot heb gekocht...
de eerste dreamcatcher die ik kocht was lek en goed ook terug naar de winkel in venlo laten maken en nog steeds lek...
toen de dreamcatcher 2 mee genomen met diepte meter. 2 weken gebruikt in frankrijk en misschien 5 keer hier op het water en dieptemeter fuctioneerd niet meer zoals het hoort..
100 emails en telefoontjes eindelijk gehoor en kan ik morge de boot brengen en dan maar kijken waneer hij tijd heeft om mijn boot te maken :(
en de lader is ook kapot dus die gaat mooi mee.
heb de boot 1,5 tot 2 jaar dus mag hopen dat die onder garantie valt..
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (12)
4 Pagina's<1234>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.