5 ponder Lid sinds: 12-8-2013(UTC) Berichten: 28
|
Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik met de dreamcatcher geen ervaring heb, een mooie prijs is natuurlijk wel aantrekkelijk, maar als je er vervolgens een hoop aan moet verspijkeren om hem goed te krijgen..... wat heb je dan ??
je woont in Wezep, ga eens in Emmeloord Kijken en proefvaren, maak dan een verstandige keuze.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
als ik je advies mag geven, en ik heb zelf een dreamcatcher. Niet kopen hij is niet voor niets uit de produktie gehaald door Bosveld. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
idd heb hem zelf ook spaar beter door voor een betere boot.
|
|
|
|
|
Heeft iemand de boven helft van de romp van de boot al eens eraf gehaald? Je moet de kit op een of andere manier eraf halen. Was dit goed te doen? Mvg
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Of dat te doen is?
Leon kennende moet je eerst een tube kit zien te verwijderen. maar naar mij wetende kit hij alleen vanuit de onderkant dus als je dat verwijderd moet het lukken. maarja je weet het nooit |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Ja er zit een dikke streep kit in ja....
|
|
|
|
|
Gewoon proberen eruit te snijden of wat is een goede manier?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
ja uitsnijden is de enigste optie maar doe het met beleid.
maar waarom moet die open? Kan je er zo niet bij |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
maja de dreamcatcher is vrij krap om binnen in te komen. en als ik van boven erin kijk vind ik niet dat het echt allemaal netjes is gemaakt... ik had leon gevraagd om de kabels van het eitje ook wat langer te maken zodat je de blok uit de boot kunt halen om te wissellen maar heeft hij ook niet gedaan. an ik zie ook verbindingen met een kabelschoentje... :S dat lijkt me dus 3 keer niks ivm vocht. dus ik zat te denken om hem open te maken opnieuw te bekabelen en alles mooi solderen en krimpkous ipv schoentjes... tevens wou ik de schijnwerper eruit halen en led verlichting erin maken. en kijken of ik de boot op lipo acus laat varen.
|
|
|
|
|
aha zo. hou er rekening mee als je lipo's wil gaan gebruiken dat de schroef er genoeg onder water blijft. os zet er 2x 8000 mah lipo's in dan zit je ongeveer op hetzelfde gewicht met een 7,2ah lood accu alleen je hebt dan 16 ah |
|
|
|
|
Ja ff kijken hoe het allemaal uitkomt maar is een leuk projectje voor de winter.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Bekijkt berichten in topic: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik haal mijn navigator altijd los met 2 platte schroevendraaiers. abs is niet echt te verlijmen,plakt er meer aan wel voorzichtig te werk gaan en niet te lomp trekken. heb mijn boot al 5 x los gemaakt en ging altijd goed. |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
|
neem aan eerst de kit weg snijden en dan proberen de helfte van elkaar af te hale , trekken..
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Bekijkt berichten in topic: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik weet niet hoe de boot verlijmd is misschien kun je een foto plaatsen?
|
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
|
zal morge een foto erneer zetten. de bovenhelf is iets ruimer zeg maar als de onder helf is een soort u vorm. en die is opgevuld met kit. dus ik denk dat er een dikke laag inzit
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.