55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
miss broertjes van elkaar haha nou dan gaat de hunt naar zijn 'grote' broer onverminderd door! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
terug van de eerste sessie (van mijn thuiswater), het was werken voor een vis. uiteindelijk een 16,5kg spiegel op bezoek gehad en dan nog "De Kleine Volschub" op 15,2kg. dan nog 2 kleinere spiegels van 10 en 12,5kg. Tussendoor metde korst ook nog 2 mooie uitzettertjes verschalkt, ze wogen 3,2 en 2,7kg maar wat een vechtlust Grtz
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Zo Sven, dan heb je flink gevangen! Heb je ook een foto van die volschub??
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
netjes gevangen Sven 2 30ponders en 2 20 ponder in 1sessie, vooral met 1 volschub erbij...... net wat erwin vraagt foto's van die volschub |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
mooie vissen mannen, ik sta nog steeds op nul. We krijgen steeds meer het idee dat er vis is verdwenen uit onze plaatselijke watertjes. En dan bedoel ik niet door de winter. Erg jammer als hier sprake zou zijn van illegale activiteiten. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 4-10-2009(UTC) Berichten: 437
|
Ronald je kan nu goed zien in het water wat er zwemt,hier zijn ze flink aan het paaien,dus laten ze zichzelf makkelijk zien.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
hier paait nog helemaal niets, water is nu ongeveer 8 a 9 graden. We lopen hier achter, viel me van de winter ook al op, jullie waren al weer aan het vissen terwijl het ijs hier nog de baas was. best maf die verschillen |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Raar idd Ronald. hier is het ook een en al gespetter van romantiek! wel lache hoor!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
foto's zullen na het weekend komen, binnen een paar uurtjes vertrek ik naar het Waesmeer voor een fish inn. hopelijk 1 van de gewichtige bewoners op de kant, alhoewel het weer me niet aanstaan Grtz
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Ben benieuwd, veel succes op het Waesmeer!
|
|
|
|
|
morgen vroeg vertrek ik weer naar france. zometeen even alle spulletjes op orde brengen, onderlijntjes knopen, cf-system in elkaar draaien en dan gaan met die banaan!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Dat zijn de betere berichten Tim. Veel succes daar!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Idd Timmetje! Suc6 daar! Ik ga over n uurtje weg richting een zandput wwaar ik sowiezo vannacht en morgen te vinden ben.. morgennacht is nog niet zeker. Hopen op wat vis! heb goede moed! Prettig weekend en vangze mensen! Groetjesssssss |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
beide Tim's veel plezier, succes en vang ze............ |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
|
dank je steef en de rest! ik heb er zin an! Bewerkt door de gebruiker vrijdag 21 mei 2010 23:37:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Voor mij een mooie 29 ponder! Super leuk gevecht en een mooie vis! Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
mooie vis man, nice done!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
mooie vis erwin je eerste dit jaar ?? ( zal wel niet ) |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.