CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
mooie vissen mannen, wij nog steeds op een vette blank, zucht |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
kan je de hand schudden ronald of naja 1 visje gevangenhier in het park maar goed daar vangt iedereen vis.... |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 18-4-2010(UTC) Berichten: 19
|
Gisteravond even 2 uurtjes gezeten, met resultaat! 1e van het jaar en gelijk mn pr verbroken hehe
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
mooie vis roy |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
brute vis mag ik weten wat die woog? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
mooie start Roy en mooie karper |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 18-4-2010(UTC) Berichten: 19
|
Bedankt!!
@ Ron Hij woog 27 pond.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
roytje! gefeliciteerd pik met je eerste vis en ook nog de grootste van ons 4 grrrrrrrr haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 42
|
vandaag gezeten op de vaart wou het niet dan maar op een put proberen 2 vissen gevangen 24 en 25 pond de teller staat nu op 5 vissen mooie vissen komen er voorbij keep going
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
net wezen kijken bij het water waar ik met pinksteren een weekend ga vissen. Heb er 6 jaar geleden al n keer gevoerd voor een week en drna gevist. toen zat er net voor me iemand op mn voerplek. En jahoor.. die trok er 3 uit!
Alleen nog ff een stek uitzoeken.. barst er van de superstekken. het is een oude zandafgraving die al 20jr als recreatie/plas dient. word kantvissen dus want in t midden is het meer dan 15mtr.
Komende woensdag op donderdag ook maar weer ff n snel nachtje pakken..
groetjessssss |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
Leuk vooruitzicht Tim....... Succes, hoop dat je wat vangt...... Als het mee zit qua weer, werk en hoe laat mijn vrouwtje terug komt vanuit Friesland zit het er misschien in dat ik volgende week zaterdag eindelijk weer eens kan vissen. Dan wordt dan weer eens een lekker avondje vissen............. |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
hier niet gevist, helaas..familie verplichtingen..tja dat hou je he..tevens al lichte voorbereidingen getroven voor komend weekend. tijgers op de week gezet, tassen eens goed uitgepakt en opnieuw vullen, alles bij elkaar zoeken, accus aan de laders...zo ben je nog wel ff bezig...we zijn er bijna klaar voor. Marcusans, tot volgen de week... van de week nog maar ff met de pen op pad anders wordt het wel een hele lange week...gaah
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hier hetzelfde. Verplichtingen.... Op naar het volgende weekend dan maar. Gelukkig duurt het aankomende weekend een stuk langer
|
|
|
|
|
nou frank je bent je wel goed aan het voorbereiden voor je frankrijksessie op Marcusans |
|
|
|
|
20 ponder Je bent lid sinds:: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
jha ik wordt ook helemaal opgeslokt door die verplichtingen.. |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
|
ach mannen, zometeen zijn wij weer aan de beurt met vaderdag. Oh ja shit dat zijn ook verplichtingen hahahaha |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
vanacht (kwart voor 3 ) mun 2e karper van dit jaar gevangen Groeten BJ Carp93 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
ziet er netjes uit Bart-jan! mooie lange schub
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.