35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Mooie vis Erwin! Ik had een brasem en wat loze piepjes.. Mn maat verspilde voor de kant zn zeer waarschijnlijke nieuwe recordvis die zkr over de 15kg was.. Haak verbogen en pats.. weg! 'smidaggs ook nog een vis verspild die de takken inschoot! Helaas maar t hoort erbij.. Over 2 weken gaan we terug voor payback! Groetjessss |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Erwin, dat ziet er goed uit, heb ook mijn eerste gevangen van dit jaar. Spiegel van 14 pond, niet groot maar wel eindelijk van die nul af. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
ben niet geweest dit weekend vertrek volgend weekend voor een week naar village |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 42
|
ik ben vanacht geweest kanaal vissen 1 vis gevangen 8 pond teller staat nu op 12 vissen waar van 3 vissen 20,24,25 pond hier even een linkje www.wubs1.hyves.nl tight lines
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
snap dit niet he ... zit al 4 nachten en 1 middag voor 2 vissen en sommigen hebben er nu al 12 ofzo |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
van deze maand nog 1 voor mij heerlijk me nieuwe record. 24 pond Bewerkt door de gebruiker woensdag 26 mei 2010 20:55:53(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Jerry heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
Mooi jerry |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Mooie schub jerry! Hoe zwaar was ie?
|
|
|
|
|
|
Groeten,
Jerry |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Mooie vis,lelijke vent |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
ouwe breamqueen rustig aan!!
ik heb nog een paar foto's van een gast waar je je dooie hond nog niet over heen zou laten gaan.
3 keer raden wie |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
mooie vis Jerry, en nu doorgaan met vangen hoop ik, tight lines (vissen) |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
zo dan net terug uit vielsalm luxemburg. 1 dagje mogen vissen van 8 uur in de avond tot een uurtje of 11 daarna weg gestuurd door de controleur in totaal 9 gevangen waarvan 3 spiegel ze varieerde tussen de 1 en 5 kilo daarna niet meer gevist want het was gesloten tijd daar ofzo voor onze onderwater big heb helaas geen foto's want was me camera vergeten haha maar goed ik zit er voor 5 weken voor me werk ( alleen weekenden thuis ) dus ik zal vast en zeker nog wel wat foto's hier plaatsen ik zal me camera niet vergeten haha Bewerkt door de gebruiker vrijdag 28 mei 2010 19:08:20(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
dankjewel man ja schrok er van haha zijn niet de grootste vissen maar wel de mooiste want er word niet gericht gevist daar op karper |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
hier enkele vissen van afgelopen weken. Nu wel even rust, mijn batterijtje is leeg voor dit moment. Ook nog wat sleutelen aan mijn rigs, heb te kampen met veel onderlijnbreuken door mosseltjes en wier. "De kleine Volschub" op 15,2kg spiegel 16kg (slechte foto door zelfontspanner) lange schub van 15,5kg. Mij hoor je voorlopig niet klagen Grtz
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Donders, die volschub is een nette vis zeg! wat een kleurenpallet!
|
|
|
|
|
Prachtige vissen Sven! Kan me voorstellen dan je een leuk aantal weken achter de rug hebt!
|
|
|
|
|
sven mooie vissen alemaal grote (karper)'s |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
thx de beste weken moeten nu zelfs nog komen. Ondanks dat dit al zeer mooie en gewichtige exemplaren zijn, behoren ze toch maar tot iets boven de middelmaat van mijn water. Het zijn allen hommers en de echte dikbuiken liggen nu nog ongeïnteresseerd op een afstand van de paaiplaats. Gelukkig heb ik veel vrije tijd en kan ik de stek aan de paaiplaats volledig claimen. Vanaf woensdag voorspellen ze weer enorm goed weer en dan hoop ik toch enkele toppers te mogen verwelkomen. Vanaf vanavond drijf ik de voerhoeveelheid met enkele kilo's op, mijn portefeuille zal weer wat lichter zijn. Tijd voor een sponsor te zoeken, hahaha:-" Grtz
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.