20 ponder Lid sinds: 5-7-2012(UTC) Berichten: 283
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
@iedereen hartstikke bedankt voor de tips, @freaky, ik weet niet waar het dan aanligt
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Dit jaar word het bij mij het jaar van de pop´up Heb krimps gebruikt en getest meer dan 12kg trekkracht meer dan genoeg lijkt mij Chodrig van 4 en 6 cm |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ziet er leuk uit! ben zelf niet zo'n voorstander van chods |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ziet er goed uit Ron!! Ben jij niet bang dat die sleeves inbranden op je fluorcarbon? Het schijnt namelijk niet zo'n sterke verbinding te zijn.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Meer dan 12 kg getest erwin 12,7 om precies te zijn op 25lb mouthtrap.
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
hey die Ron, ik zou de mouthtrap een curve meegeven in het water als extra verlenging van je rig zeg maar. ziet er verder puik uit hoor http://www.google.nl/img...IwMFgxNjAw/%2524T2eC16J,!w0E9szN((cJBQgtL)bET!~~60_35.JPG&w=300&h=225&ei=s1ArUe2WLo-WswbfqYH4CQ&zoom=1&iact=hc&vpx=2&vpy=445&dur=2530&hovh=180&hovw=240&tx=100&ty=73&sig=111211523238751520423&page=2&tbnh=128&tbnw=178&start=39&ndsp=57&ved=1t:429,i:206 Bewerkt door de gebruiker maandag 25 februari 2013 13:57:56(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
Waarom is dat? Als je de haak wat omzet heb je hetzelfde effect Net als de kortere chod van mij |
|
|
|
|
Hey Jowan heb de korda krimps gebruikt Over de pop up dit is een 10 mm vis normaal met 15 mm dus dan zit die wel strak deze pop up zit ook niet vast was een oude die ik in me tasje vond toevallig hahahaha krimpkous zit op de haak als je dat bedoeld Putty op de knoop snap ik niet wat je daar mee bedoeld |
|
|
|
|
kapot getrokken?? ik gebruik de small tot 0.53 Kijk ik ken je niet bent misschien wel een hele beer Alles kan kapot maar meer dan 12kg houd deze rig dat is meer dan genoeg
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 14-10-2012(UTC) Berichten: 88 Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
ben is aan het uit proberen een pop up rig te maken die ik is een keer gezien heb in een film.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 24-2-2013(UTC) Berichten: 64
Bedankjes: 1 keer
|
Vandaag ook wat rigjes gemaakt in deze trend : De eerste is een KD, Kurv shank van Korda maatje 6 dumbell wafter van sticky baits loodhagel er net onder soft n-trap met coating weggestript dit is een snowman, Wide gape Korda Maat 6 silicone tubetje, beetje shrink tubing op de knotless knot supernatural korda beetje putty om de rig te verzwaren dit zijn mijn vaakst gebruikte rigs, buiten nog een mais rigje die ik momenteel niet op foto heb |
Live, Love, Laugh, Life |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
zien er goed uit mannen, die gaan vast vangen. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 24-2-2013(UTC) Berichten: 64
Bedankjes: 1 keer
|
Vandaag en andere dagen veel tijd gehad, ik ben namelijk in ziekteverlof door een breukje in mijn middenhandsbeen daarom heb ik dit gedaan in mijn rigbox de rigs zijn allemaal voorzien van een kleine tag, zodanig dat het iets makkelijker wordt bij de avonden hierop vermeld ik welk onderlijnmateriaal ik gebruik inclusief de haak en welk aasje er bij hoort.. Mss een tip voor de nachtvissers ? |
Live, Love, Laugh, Life |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 82
|
hallo allemaal! van de week ook nog een beetje geknutseld. geen bijzondere rig maar vond hem zelf wel goed gelukt. |
keep fishing! dat is het motto |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
ziet er prima uit. lekker simpel, daar kan je zeker wel je visjes mee vangen |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 8-3-2013(UTC) Berichten: 24
|
Voor een bodempresentatie: Maar in 99% van de gevallen gaan deze eraan: |
Brasemkoning! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Lepeztje schreef:Vandaag en andere dagen veel tijd gehad, ik ben namelijk in ziekteverlof door een breukje in mijn middenhandsbeen daarom heb ik dit gedaan in mijn rigbox de rigs zijn allemaal voorzien van een kleine tag, zodanig dat het iets makkelijker wordt bij de avonden hierop vermeld ik welk onderlijnmateriaal ik gebruik inclusief de haak en welk aasje er bij hoort.. Mss een tip voor de nachtvissers ? zoiets heb ik ook.Ik heb die rigcases van fox.Gewoon een stickertje opgeplakt.Bijv snowmanx6 onderlijnen/24mm boiliex6onderlijnen/Tijgernootx6onderlijnen enz enz erg handig al zeg ik het zelf |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Gert van Opstal schreef:ben is aan het uit proberen een pop up rig te maken die ik is een keer gezien heb in een film. Mag ik vragen waar die sinker voor die diend op de 1e foto?Zo te zien heeft die geen werking |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 8-3-2013(UTC) Berichten: 24
|
Ronald,
Ik gok dat deze foto is gemaakt vanuit een glas/plastic bakje. De rest van zijn rig zal waarschijnlijk over de rand hangen waardoor de sinker zo vreemd komt te hangen.
Correct me if I'm wrong! |
Brasemkoning! |
|
|
|
|
denk het ook ja, die hangt w.s. gewoon over de rand. |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.