40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Ik twijfel niet aan de woorden van deze man |
Say hello to my little friend |
|
|
|
|
Hoeft toch niet. Het eerste wat me opviel was het type haak. Zo zal ik niet de enige zijn. Maar ja, als het waar is wat hij zegt, wie ben ik dan..... |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Die ''kraal'' is volgensmij een loodje. |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
hmm oke dacht zon kraaltje... maar dan nog blijft het geheel zitten waneer je een vis drilt ?
|
|
|
|
|
jaja dat begrijp ik. ik heb hem zelf nog niet gemaakt en vroeg me af of het sterk genoeg was. niet dat die om de haverklap los schiet en de vis met een haak rond zwemt.. zal hem een keer maken en kijken hoeveel kracht ik er op kan zetten en eventueel uitproberen als ik het vertrouw
|
|
|
|
|
Jaja duidelijkheid is het beste en tips zijn altijd welkom he leren we veel van.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 29-1-2013(UTC) Berichten: 29
|
Aangezien de Zig Aligna het goed schijnt te doen zal ik dit jaar een variant hierop gaan maken!
Ik hou jullie op de hoogte met foto's en deg. |
Vrouwtje '' Schatje?? Kom je straks naar boven?? en was je handen goed schoon! ''Ik'' Ik kom er aan mop ik draai nog een paar kilo bollies en dan kom ik naar boven! Volgende ochtend: Vrouwtje'' Ik dacht dat jij je handen had schoongemaakt?? '' ik'' Dat was ook zo maar het liep ontzettend uit. |
|
|
|
|
Hoi Henk,
Ik leg eerst een knoop en daarna steek ik de losse eindjes in de fik tot het smeulende bolletje de knoop raakt. De knoop is te dik om door het gat van de olivetti te trekken. Zie foto. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 13-2-2013(UTC) Berichten: 40 Bedankjes: 2 keer
|
Ja popcorn erbij hoor haha Snap je eerste punt al lijkt me zon lusverbinding dikker dan de doorgang van je sleeve. Maar idd iets om uit te testen Ik zie ongetwijfeld het resultaat nog wel eens te lezen Succes met knutselen |
Karpervissen is een hobby! Respecteer de mening van een ander |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
hier mijn rig die ik wil gaan uittesten op diverse wateren Fox ssb 6 Korda super naturel korda IQ2 Stukje krimp erop en gaan |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-7-2012(UTC) Berichten: 283
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
heb vandaag even combi rigjes geknoopt, wat vinden jullie ervan? carp1996 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Zien er netjes uit hoor die combirigjes.. alleen in de pop up variant zou ik de hair persoonlijk iets korter maken. Voor de bottombaits is de lengte prima Je zou de lengte van het gevlochten onderlijnmateriaal ook iets korter kunnen maken zodat de haak/ popup dichter bij de bodem komt te staan. Al heb ik natuurlijk geen zicht op de bodemgesteldheid van het water waarop je vist Bewerkt door de gebruiker woensdag 20 februari 2013 22:59:16(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
welke knoop heb je gebruikt?
want heb deze rig ook wel is gemaakt, maar trok tijdens het aantrekken van de knoop tussen de fluor carbon en gevlochten lijn al de knoop in 2en, dus nooit vertrouwen gehad in de rigs die ik niet meteen kapot trok |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
welke knoop heb je gebruikt dan. dat je onderlijn uitelkaar kan trekken ik kan er wolop aan trekken en blijft heel. |
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
peter servais schreef:Zien er netjes uit hoor die combirigjes.. alleen in de pop up variant zou ik de hair persoonlijk iets korter maken. Voor de bottombaits is de lengte prima Sluit ik mij bij aan. Tevens vind ik persoonlijk de rigring aan de grote kant. Maar de werking ervan zou zeker niet minder zijn. |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-7-2012(UTC) Berichten: 283
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 194
|
1 van mijn combi Rigs Moet nog geschrinkt worden! Bewerkt door de gebruiker donderdag 21 februari 2013 13:09:19(UTC)
| Reden: Niet aangegeven roy van dijken heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
|
Iemand het artikel over blow back van Jason Hayward gelezen? |
|
|
|
|
Oh ja, alleen het hondje van m'n buren heet Fikkie..... |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
|
die gebruikte ik ook, maar trok het bijna altijd kapot, ook altijd goed nat gemaakt en voorzichtig aantrekken. mss lag het wel aan het fluor carbon lijntje dat ik gebruikte, had de berkley vanish transition |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.