25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
Ben er ook blij mee |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
kutkop, kut vast gehouden maar ohw zo blij de eerste van het jaar |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 4-10-2009(UTC) Berichten: 437
|
Had er vannacht 2 gevangen ronpothuizen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Mooie vangst Ron.... Als het meezit ga ik morgen laat in de middag weer eens proberen, ff lekker pennen..... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 42
|
gefeliciteerd met je 1e loedel hoe voelde dat nou weer ik zit nu op 9 vissen morgen weer er tegen aan tight lines
|
|
|
|
|
hey wubs. dankjewel ja voelde echt weer super haha dit weekend de welbekende dubbele buik gevangen hier helaas niet meer op topgewicht maar het blijft een super vis!! de foto komt nog die moet ik nog toegemaild krijgen |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ben vanmorgen geweest en het was een blank, zelfs geen beten gehad van slijmjurken..................gaah gaah 297 297 |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
altijd lekker als je je eerste vis van het seizoen vangt |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Toppie, mooie schub Loedel!
|
|
|
|
|
was er ook zeer blij mee maar gaat helaas slecht met hem woog 3 jaar geleden 20,2 kilo nu nog maar 13......... |
|
|
|
|
zo was die vroeger in top conditie |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Loedel, weet je zeker dat dit dezelfde vis betreft? jouw vis heeft duidelijk een onregelmatig dwarrelpatroon op zijn rug. Verder is de kop van jouw gevangen karper veel spitser als de foto hierboven. ik kan het ook fout hebben natuurlijk, ken de vis in kwestie niet.
|
|
|
|
|
Ik zat net ook al te kijken. De door jou gevangen vis heeft volgens mij een litteken (kale plek) terwijl de grotere vis wat dwarrelschubben op de zijkant heeft.
|
|
|
|
|
zouden er dan 2 dubbelbuiken zwemmen |
|
|
|
|
Als ik die foto's zo bekijk heb je daar best kans van
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-4-2010(UTC) Berichten: 165
|
Ik heb het Loedel ookal gezegd maar die neemt niets aan van mij. Het is zeker niet dezelfde vis, er zwemmen er twee. Dit is niet de 'beruchte dubbelbuik' maar wel een mooie vis!
|
|
|
|
|
Hessels schreef:Ik heb het Loedel ookal gezegd maar die neemt niets aan van mij.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
not the same Loedel dus hij zit er nog van 20 naar 13 kg is ook wel heel veel zou de vis er ook heel anders uitzien |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Verschil is idd wle n btje te zien op de foto idd.. Maaaaarr dan zijn er 2 dubbelbuiken Goed nieuws haha! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.